Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

SELAMAT 'IED FITRAH KEPADA UMAT MUHAMMAD

 JANGAN KWAR UMAH



ONTOK-ONTOK DALAM UMAH, MAKAN LOMANG,TUPAT

MAKAN UBI KAYU ROBUS DONGAN SAMBAL IKAN BILIS.

MA'AF SADO EH YOOO !


5 orang berkata:

Anonymous said...

"Selamat Hari Rayo Puaso."
"Selamat Hari Rayo Aidil Fitri."
"Selamat Hari Lebaran."
"Selamat Hari Rayo Eidil Fitri."
"Selamat Hari Rayo Eidul Fitri."
"Selamat Hari Eid Fit'."

"Selamat 'Eid Fitrah pado umat Muhammad."

La, buleh ko ucap macam tu?

Agen CIA... camno nie? Den tak pandai la bahaso Arab!

"Macam-macam la kaorang...Melayu Islam nie..! Sunnah sini, sunnah sanun...bagi duit 'ang pow' rayo,ambik...!
Buang duit,boli morocun... berdontam bordontum memokak telingo orang nak tido...tak pulak mufti kaorang borbunyi!
Apo? Ini bukan buleh jadi isu politik ko?

#Atok merbok vs Atok hud-hud di Padang Merbok nan sopi!

Anonymous said...

Mana satu pilihan kamu wahai bani Melayu.!?

Kewajipan menyelamatkan Palestin -Presiden PAS

".. mereka yang tidak berjihad pada hakikatnya hanyalah membinasakan diri sendiri apabila.." Hadi Awang

Dalam masa yang sama melantik anak nya Jawatan Kuasa Bertindak Palestin bersama NGO NGO Islam bantuan aman Palestine. Maka kuda tunggangan DAP melalui PKR, PAN dan PejWang menghentam wujud kroni dan nepotisma dalam menyalurkan bantuan.

Dalam masa yang sama juga walaun Tun pun terkinja kinja riang bila Erdogan menelipon Tun atas keperihatinan bersama Palestine. Sedang kan semua rakyat tahu anak anak pemimpin mereka ada yang perjuangkan COMANGO, Pluralisma Agama, LGBT dan Gay.

Yang mana satu pemimpin pilihan kamu wahai bani Melayu sekelian..!?

Tengok corak serangan barua DAP dan abang nya PAP di Singapura masih sama iaitu kroni dan nepotisme. Sedangkan di Singapura kronik dengan kroni dan nepotisme keluarga Lee Kwan Yew dalam segenap bidang.

Mereka inilah iaitu DAP dan PAP yang mengamalkan kroni dan nepotisma kronik dalam parti mereka sambil mengalihkan isu isu kroni dan nepotisme di dalam Parti DAP di Malaysia dan PAP di Singapura.

Mereka akan menuduh bahawa kerajaan Malaysia mengamal kroni dan nepotisma. Rality nya parti DAP dan abang besarnya PAP pengamai kroni dan nepotisme yanh sangat kronik. Sayang pemimpin parti PKR, PAN dan PejWang sudah buta mata dan buta hati isu ini dalam relity sebenar.

Melayu kena fahamkan isu yang dibawa oleh barua barua mereka disini. Semua isu yg dibawa mereka ada kepentingan DAP di sini dan abang mereka di Singapura di sana.

Kesian barua melayu dalam PH semoga cahaya keinsafan akan menerangi hati hati gelap mereka suatu hari nanti.

#melayujagamelayu

Anonymous said...

Hudud sm ruu355 apa citer?

Sapa pgg kuasa skrg?

Anonymous said...

mudah nak baca isu kenapa wang sumbangan ini sbb anak Duta Timur Tengah di lantik jadi pengerusi Selamatkan Gaza. Biasa la tuu nak proboking untuk tuan mereka.

Mudah nak baca isu ini di bangkitkan Melayu kena faham betul betul sbb isu itu tuan nya DAP melalui abdinya PAN PKR yang suruh bangkitkan.

Jawapan aku mudah ajer.. wang sumbangan itu diberikan untuk Aman Palestine.. dan wang itu tidak diberikan kepada anak cucu pejuang pejuang dalam Pertubuhan COMANGO, LGBT Gay dan Pluralis Murtad.


#susahsangatkenakjawab

Packers and Movers Chennai said...

Packers and Movers Chennai Give Safe and Reliable ***Household Shifting Services in Chennai with Reasonable ###Packers and Movers Price Quotation. We Provide Household Shifting, Office Relocation, ✔✔✔ Local and Domestic Transportation Services, Affordable and Reliable Shifting Service Charges @ Packers And Movers Chennai

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.