Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

CHINA CEROBOH RUANG UDARA

 TAK KIRA LA CINA MERAH KE ATAU CINA APA KE, CINA TETAP LA CINA


CINA TETAP BUSUK.

JIKA CINA TIDAK MENGUASAI HAMPIR 60% POLITIK NEGARA
MANA MUNGKIN CINA ABANG BESAR BERANI CEROBOH RUANG UDARA NEGARA.

MALAYSIA AKAN PANGGIL DUTA CINA ! DULUPUN PERNAH PANGGIL, KAN, KAN,

PENCEROBOHAN DIPANDANG SERIUS ?

PERTAHANAN NEGARA KURANG MAMPU MENGAWAL RUANG UDARA
JIKA BERBANDING SINGAPURA.

SUDAH BERAPA KALI RUANG UDARA DICEROBOHI ? APA TUJUAN CEROBOH ?

APA PENYELESAIAN ? BAGAIMANA PERUNTUKAN PERTAHANAN NEGARA ?

NAMPAK REMEH TAPI CINA SUDAH TUNJUKKAN KEMAMPUAN !

4 orang berkata:

Anonymous said...

Teruk lg la walaun kena bantai..

Bygkan kerajaan skrg masih PH, dan menteri pertahanan mat sabu, lebai2 jadian termasuk walaun2 bingai confirm meroyan gila babass.

Anonymous said...

Apo nak dikato!
Cino memang la dongan sikap Cino dio. Apo yang diorang buek...x kiro kocik atau bosa projek, sumo dio pakat nak untong yo!
Rugi dijauhkan sejauh-jauhnyo!
Udah la gitu, ado kiro untong jangko pendek,ado untung jangko panjang la pulak!
Kono pulak montori luar- kerajaan Melayu Islam kito yang lombut, awal jumpo dongan puak-puak nie dah panggil gigil - 'Abang Taiko.Abang Taiko!'
Apo laie...kocik bosar sepet la, mato diorang nie, ostad!
"Celoboh atak celooboh...! Lu kawan, mari sini cakap kuat-kuat la, bro Hicammudinn..!"
Agen CIA... geng kito awal kato, x nak masuk campur!

#Atok merbok vs Atok hud-hud di Padang Merbok d'lockdown' sopi!

Anonymous said...

Kes fitnah jijik 1MDB sudah di penghujung jalan. Jangan buat buat lupa kes DIEG.

Ketika isu 1MDB menjadi viral, rakyat Malaysia kesemua nya mahu menjadi hakim dan berlagak pandai dengan soalan soalan yang konon nya memerangkap orang lain sehingga tidak mampu menjawap, dan bangau mereka pun berhujah berlagak hebat2 mereka lah yang pandai belaka.

Nama Jho Low dijaja serata dunia, sebelum PRU14 ada yg berguling guling atas jalanraya mahu heret Jho Low. Allah maha kuasa hanya 22 bulan berkuasa (bukan 22 tahun menipu dan mengoreng acah acah Melayu ultra) Jho Low lansung tidak ditangkap malah lesap terus...!! Puuuiii..!!!

Angkara fitnah jijik si penguasa zalim melakukan apa saja demi kuasa, anak cucu dan kroni.

Jho Low mencermin kan betapa lemah nya pemimpin Melayu diperkotak katik kan oleh bangsa Jho Low...!!!!

Mungkin sekarang Jho Low sedang tepuk tangan melihat kebodohan pemimpin Melayu bercakaran dan londeh melondeh sesama sendiri sampai hujung nyawa. Tidak terkejut ada sesetengah pihak menjulang Jho Low sebagai wira pejuang bangsa nya.

Ia tidak sama dengan kes meliwat , walau pun petunjuk menuju ke arah itu dan video CCTV semua menunjukan kecenderongan kepada itu, mereka masih mencari jalan lain untuk menafikan nya.

Ada juga Bangau tua yang cuba menafikan sampai hujung nyawa dengan jawapan klise 'Bukan Salah Saya' begitu sinonim dengan lagu rakyat 'Bangau oh Bangau'.

Acah acah ultra Melayu akhirnya bangau tua menyungkur dipintu tokong besar kerajaan Singapura manakala adik tokong pula ada kerajaan negeri di Pulau Pinang.

Namun dalam isu 1MDB , walau pun sudah hampir 2 tahun , ia masih di peringkat soalan dan andaian yang masih tidak kelihatan bukti nya mereka sudah pun mempercayai dan menjatuh kan hukum.

Masih ingatkah lagi wahai bangau bangau sekelian berkenaan isu rompakan di siang hari di depan mata. Isu bekas MB Selangor merangkap Menteri Kanan dan kes DEIG.

http://semaremas.blogspot.com/2015/08/kisah-sedih-rakyat-selangor-kena-tipu.html?m=1

Dalam jumlah 30 billion yang jauh lebih besar dari 1MDB 2.6 billion isu dana dan juga 7.6 billion yang entah ke mana pergi nya, mereka yang berlagak hebat yang kuat mengejek ejek dan memperli Datuk Seri Najib sudah hilang tanpa dapat di kesan.

Wang yang konon difitnah mencuri sudah dipulangkan dan buat sumpah laknat lagi.
Pakar kewangan dan pakar menyoal isu 1MDB sudah bertukar menjadi dunggu dan bebal. Tanpa kelibat Jho Low, Nik Faisal Zety dan lain lain perbicaraan 1MDB adalah berat sebelah, pincang dan cacat.

Pakar FB dan whatsapp yang acap kali menghina 1MDB dan DS Najib sudah tidak terkata dan menjadi bodoh tahap gaban. Sekurang kurang nya sudah dijawab dengan baik dan tuntas dengan fakta dan bukti.

Atas nama tranperensi dan tanggung jawap tiba tiba DIEG dengan syarikat RM2.00 sahaja boleh ambil alih harta bernilai 30 billion di bawah bekas Menteri Besar Selangor Incorporation” dan sekarang Menteri Kanan PN. Total lockdown yang tidak total..!!

Masih ingatkah lagi wahai bangau sekelian harga mengecat pintu gerbang haramjadah zaman ex- MB hingg mencecah 10 juta.!!

http://jawaber6.blogspot.com/2015/12/cat-pintu-gerbang-rm97juta-harga-yang.html?m=1

Dalam isu DIEG ini sekurang kurang buat lah sumpah laknat untuk bersihkan nama. Jangan jadi prinsip bangau oh bangau 'Melayu Mudah Lupa'. Prinsip universal ini harus di amal kan oleh semua.

Bila bangau mengata orang lain sepatut nya perhati kan diri kau sendiri sekurang kurang nya fahamkan bait bait lagu " Bangau oh Bangau” itu.

Bukan Salah Saya sinonim dengan lagu rakyat 'Bangau oh Bangau'. Paku dulang paku serpih, ngata orang kau yang lebih.!!

#bangaudahpulangsuarasumbang

pakresky said...

Assalamualaikum wr.wb,saya pak resky pekerjaan saya sehari-harinya cuma seorang TKI pembantu di negara tentangga yaitu di malaysia yang pendapatannya tidak seberapa dan suami saya cuma kerja di kelapa sawit,buat biaya anak sekolah aja tidak cukup di kampung apalagi untuk mencukupi kebutuhan hidup keluarga sehari-harinya dan suatu malam saya buka internet dan tidak sengaja saya temukan number HP EYANG WORO MANGGOLO langsung saya telpon beliau dan menceritakan semua keluahan saya dan akhirya di kasih ANGKA GHAIB 6D benar-benar tembus dengan adanya EYANG semua hutang-hutang saya di kampung sudah lunas semua ,bahkan sekarang saya sudah buka usaha WARUNG MAKAN di malaysia!!! sekali lagi saya mengucapkan banyak terimah kasih kepada EYANG WORO MANGGOLO atas bantuan Eyang kini impian saya selama ini sudah jadi kenyataan dan berkat bantuan EYANG WORO MANGGOLO pula yang telah memberikan angka ghaib hasil ritual,beliau kepada saya yaitu 6D dan alhamdulillah telah berhasil memenangkan 5x berturut-turut tembus .
Solusi yang tepat jangan anda putus aza karna EYANG akan membantu anda semua dengan Angka ritwal/GHOIB apa bila anda butuh angka togel 2D-3D-4D-5D-6D, dijamin 100% jebol.
Apabila ada waktu silahkan/SMS EYANG WORO MANGGOLO di number 082-391-772-208 .
DAN BELIAU JUGA BISA MENBANTU ANDA TUK PUTARAN YANG ADA DI BAWA.
angka;GHOIB: singapur
angka;GHOIB: hongkong
angka;GHOIB; malaysia
angka;GHOIB; toto magnum 4d
angka"GHOIB; laos…
angka"GHOIB; macau
angka"GHOIB; sidney
angka"GHOIB: vietnam
angka"GHOIB: korea
angka"GHOIB: kudalari
sekali lagi makasih yaa Eyang waktu itu saya cuma bermodal uang cuma 300 ribu dan akhirnya saya menang banyak dan berkat angka gaib hasil ritual Eyang saya sudah buka usaha Kini kehidupan keluarga saya jauh lebih baik dari sebelumnya,bagi anda yang ingin seperti saya silahkan HUB/SMS EYANG WORO MANGGOLO di number 082-391-772-208 insya allah beliau akan menbantu anda semua.trimakasih...

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.