Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

MUHYIDDIN TIBA DIMAHKAMAH

 MALAYSIA MUNGKIN BERGONCANG !

KES YANG ADAPUN TAK SELESAI, DATANG PULA KES YANG BARU

MERDEKAAAAA !

PERTUDUHAN PAGI INI

PENYOKONG BERKUMPUL BERI SOKONGAN
Muhyiddin didakwa enam pertuduhan babitkan RM232.5 juta

LEBIH BANYAK DARI NAJIB

ADA BERITA YANG KABUR BERKATA:
LEPAS NI UST HADI PULAAAK !
'Vengeful' Anwar will target Hadi next, Wan Saiful claims


12 orang berkata:

Anonymous said...

Awas fitnah jijik Brother Anwar Bin Ibrahim terhadap PAS dan Hadi Awang serta Pakatan Nasional. Celah mana datangnya terorris nama ISIS Al Malaka celaka ini..!?

Ketua Polis Negara Acryl Sani Abdullah berkata polis tidak akan teragak-agak untuk mengambil tindakan tegas terhadap anggota mereka sendiri yang terlibat dengan kegiatan haram.

IGP sama bangang dengan ex IGP lantikan Tun Mahathir Mohamad si Amit Bedul yang menyatakan Jho Low bertukar jadi beruang Dan sampai sekarang IGP Acrylic Sani tak boleh cari Jho Low.. IGP Brother Malaysia rupa nya sama bangang dengan ex IGP Amit Bedul Tun Mahathir.

Bodoh yang melantun lantun kebangangan mereka semua..!! Dari pada buat fitnah jijik pada PAS Dan PN helok Akril cari Jho Low yang sampai ke sudah tak dijumpai lagi... Jangan ingat rakyat bodoh Dan dungu dengan fitnah jijik haramjadah yang tak berkesudahan... Rakyat dah menyampah dan rakyat dah meluat ...!!

Kenyataan beliau boleh ditafsirkan sebagai pengakuan bahawa bukan sahaja Polis Diraja Malaysia telah dikompromi, tetapi boleh diradikalkan oleh pelampau agama seperti Hadi Awang.

kebetulan selepas Hadi mendedahkan rancangan jahatnya untuk menjatuhkan Kerajaan Perpaduan pimpinan Anwar melalui pintu belakang, kumpulan tempatan yang terlibat dengan kumpulan pengganas ISIS menyebarkan propaganda di media sosial rancangan yang sama untuk menggugat kestabilan kerajaan dan mengambil alih negara.

Jelas sekali, ini adalah ancaman serius kepada keselamatan negara, yang diilhamkan oleh radikalisasi PAS. Di panggil "Pusat Media Al Malaka", dikaitkan dengan cawangan organisasi pengganas Negara Islam (IS) di Indonesia dan Filipina.

Lagi pelik berita ISIS Al Malaka ini tersebar setelah Brother Anwar Bin Ibrahim baru sehari selesai memgadakan lawatan ke Filipina..!!

Kandungan kumpulan itu, yang boleh didapati di web gelap, menunjukkan sokongan langsung kepada "parti politik radikal dan organisasi radikal yang ditubuhkan" - jelas merujuk kepada PAS (Parti Islam Se-Malaysia).

Kumpulan radikal itu menggunakan imej Menara Berkembar Petronas dengan bendera ISIS berkibar di bahagian atas bangunan pencakar langit itu. Mesej “Hari Penaklukan Segera Tiba” (hari penaklukan tiba tidak lama lagi) dipaparkan bersama jet pejuang yang terbakar.

Awas fitnah barua LeeKwanYew@DAP Brother Anwar Bin Ibrahim setelah PH dapat merasakan kekalahan teruk PRN Jun 2023 nanti.

Dari pada buat fitnah jijik pada PAS Dan PN helok Akril cari Jho Low yang sedang tepok tangan ketawa terbahak bahak sesama Melayu berantakan. Sampai ke sudah Jho Low tak dijumpai lagi bodoh sangat ke PDRM nih seko Jho Low pun tak bole tangkap... Jangan ingat rakyat bodoh Dan dungu dengan fitnah jijik haramjadah yang tak berkesudahan... Rakyat dah meluat ...!!

PRN Jun 2023 ini adalah masa terbaik untuk melingkupkan semua saki baki barua barua DAP@ LeeKwanYew

Anonymous said...

Bila nak tangkap Zety , Jho Low dan keluargs penyamun Taufik Ayman

Zety mengelak dari menghadiri sebutan kes 1MDB dengan alasan muntah, demam dan vertigo, sebaliknya boleh tampil dalam satu majlis lain.

Di hitung keseluruhan ‘cuti sakit’ yang diperolehi Zeti sehingga kini berjumlah beratus hari termasuk hari Sabtu dan Ahad.

Persoalannya, sampai bila Zeti akan menikmati ‘cuti sakit’?

Kes Mohd Nazlan Ghazali, Zeti Aziz dan Tawfiq Ayman masih ‘terperuk’ di Pejabat Peguam Negara sehingga hari ini.

Hanya sekor Cina Jho Low saja dimana semua PM yang ada lansung tak tangkap Jho Low yang sedang tepok tangan ketawa terbahak barsama kaum DAP@ Lee Kwan Yew lihat betapa bodoh bangang kesemua PM ini tak ada telo utk memangkap nya..!! Zety dng kes AMLA 700 juta betul betul depan lubang hidung pun tak mampu ditangkap mereka..!!

Apa tindakan pemimpin UMNO semua buat diam dan buat bodoh semuanya selepas PRU 15 tadah punggung masing masing pada Brother Anwar Bin Ibrahim.

Penyokong 'Bossku' hanya tunggu dan lihat tindakan pemimpin UMNO setelah mereka menadah punggung masing masing pada Brother Anwar Bin Ibrahim.

Apa jasa Taufik Ayman dan Jho Low pada Malaysia..?

Anonymous said...

Mei 2023 PRN akan diadakan maka kesemua saki baki barua barua LeeKwanYew@DAP mesti dilingkupkan secara total...!!

Senarai barua barua LeeKwanYew@DAP yang melingkup semasa PRU 15 ialah

Tun Mahathir,
Boboi,
Azmin,
Nurul,
Mak Lampir,
Mujahit,
Kalit Samat,
Rina Harun,
Saifuddin,
Tian Chua
Dr Hatta

Antara pemimpin terkenal yang mengalami nasib sama adalah bekas perdana menteri yang juga pengerusi Tengku Razaligh, Mahahir Kalid, Rizal Marican , Pemimpin BN Perlis suma lingkup, Presiden Putra Ibrahim Ali (Putra-Rantau Panjang) dan bekas presiden PPP, M Kayveas (Ipoh Barat).

Nama lain termasuk bekas naib presiden Amanah, Husam Musa (Pasir Mas), bekas presiden MCA, Ong Tee Keat (Warisan-Pandan), Naib Presiden MIC A Kohilan Pillay (Batu), bekas Ahli Parlimen DAP dan PKR, Wee Choo Keong (bebas-Wangsa Maju).

Syukur my prediction 95% menjadi. Means my kempen from day one PH jadi kerajaan sudah diterima komen pembaca dan pengundi.

Maka PRN Mei 2023 masih ada saki baki barua LeeKwanYew@DAP perlu dihapuskan secara total.!!

Anonymous said...

Sudah sampai masanya kita lahirkan beribu ribu taikun dan billionaire Melayu dan wujudkan serta menguasai semua rantaian rangkaian kartel kartel mafia Melayu.

Seperti biasa lepas ni akan di ikuti CNN, CNBC. Korea News, Japan News, Zambia Post Uganda Post dan akhir skli Straits Times Singapork ( media bapak kepala batu api fitnah Malaysia). Dulu bossku skg Mahiuddin dan gang.. kartel mafia LeeKwanYee@DAP mata sepet sedang tepok tangan.. Tak serik serik kena bodoh kann..

Lepas itu Tun dan Boboi dan walau terkinja kinja jadi belukang konon nya Malaysia paling teruk di donia.

Dan itulah yg berlaku bila Tun Mahathir menggulingkan Najib menggunakan fitnah jijik 1MDB dengan jadi hamba George Soros, Washington Post Straits Times Singapork dll akhbar doonia.

Lepas itu PH, Tun Brother Anwar Bin Ibrahim PKR, PAN dan Boboi dan walau terkinja kinja jadi belukang konon nya Malaysia paling teruk di donia di masa itu.

Jho Low dicanang satu doonia masa itu dlm kes 1MDB. Satu doonia media antarabangsa sebarkan fitnah Tun dan walaun mereka sebaliknya Jho Low yang dijadikan kambing hitam lesap terus sambil bersenang lenang dan bermewah mewah.

Pulau Batu Putih dah hampir 2 tahun Tun Mahathir di serah pada anak Lee Kwan Yew. Rakyat semua tahu PAP dan DAP adalah Lee Kwan Yew tuan mereka.

Dia bawah Lee Kwan Yew ada DAP dan taikun taikun kartel mafia mata sepet menguasai negara dengan memberi dana politik pada semua parti parti Melayu..

Meraka sesama sendiri akan tepuk tangan bila pemimpin Melayu bercakaran dan berbunuhan sesama sendiri.

Sudah sampai masanya kita lahirkan beribu ribu taikun dan billionaire Melayu dan wujudkan serta menguasai kartel kartel mafia Melayu.

PRN 6 negeri ini Mei 2023 ini masa terbaik untuk melingkupkan semua pemimpin saki baki kartel DAP@LeeKwanYew pula.

Pengakhiran sakaratul maut sedang menjemput akhirnya baru rakyat sedar rupa rupanya semua pemimpin Melayu hanyalah barua barua tunggangan LeeKwanYew@ DAP dan kertel kertel taikun taikun belaan mereka iaitu kartel mafia mata sepet yang menguasai negara semuanya.

Jho Low tepuk tangan bila Tun Mahathir singkirkan Najib dan BN. Bangsa Jho Low , LeeKwanYew@DAP tumpang tepuk tangan pemimpin Melayu bercakaran sesama sendiri.

Hanya Jho Low seorang ultra melayu ini berjaya di bodoh bangangkan supaya orang Melayu bercakaran. Jho Low mengambarkan betapa bodoh bangang ultra ini yang sangat lemah pemimin Melayu utk dikudakan oleh Bangsa Jho Low.

Wahai pemimpin Melayu kau orang tak serik serik kena bodoh bangang kan oleh Bangsa Jho Low atau seronok terkinja kinja kena bodoh bangang oleh bangsa Jho Low..!?

Perhah dengar ke.. pemimpin DAP dan pemimpin Cina lain memgutuk Jho Low..!?Malah dalam senyap mereka memuja sebagai pejuang bila sekor Jho Low kerajaan BN jatuh angkara barua 'acah acah power Melayu Islamik' Tun Mahathir dan Brother Anwar Bin Ibrahim..!!

Brother Anwar Bin Ibrahim memang dah totok kena bodoh bangang oleh DAP, Yahudi Zionis dan Amerika Syarikat.

Bangsa Jho Low sedang bertepuk tangan lihat betapa bodoh bangang saki baki barua LeeKwanYew@DAP kalangan pemimpin tertinggi Melayu di adu domba semula. Tak serik serik lagi rupanya orang tua ini kena bodoh bangang oleh bangsa Jho Low..!

Tun Mahathir Mohamad mana ada telo nak saman sekarang... kuasa dah tak ada skg Tun Boboi Mokhzani Mirzan Marina tunggu masa jadi mangsa .... takkan LHDN tak semak cukai pendapatan ank Tun... campakkan suma sampah sara Tun di Pejabat AG skg maka Tun akan kepanasan dan mengamuk semula.... Brother aje yang tak ade telo sebenarnya ...

Sapa yg demam sebenarnya.. Brother atau Tun Mahathir..cakap gebang jer lebihh

krik..krikk..

#bawaotakbukanpisau

Anonymous said...

PejWang nak masuk PN kena pastikan Boboi bukan calon PRN June ini... tugas Boboi hanyalah tampal poster calun yg bertanding saja.. keturunan lidah bercabang acah acah power Islamik' COMANGO gay LGBT Sila beramboss ke Pulau Batu Putih yg atok kau serah kan pada anak Lee Kwan Yew dolu tu..

Berambossssss...!!

Anonymous said...

dulu barua tua DAP@LeeKwanYew fitnah Bossku akhirnya rakyat tertipu dakyah barua tua bangka ini... Jho low lesap, Zety Masih lepas bebas... Kes caca merba

Skg barua DAP@LeeKwanYew nama Al Jub fitnah Mahiuddin esok Lisa Kes caca marba juga lah nanti ini semua permainan persepsi yg dah basi rakyat dah meluat..

Org Melayu' dah fed up dan menyampah dan meluat kuar muntah hijo dng game bodoh bangang barua DAP@LeeKwanYee ni...

Yg kena bodoh bangang orang Melayu' yang mata sepet buat kerja Batu API macam Jho Low bebas lepas, anak taikun tanam ganja bebas lepas, Kes banglo torwonng bawah laut tak ada telo nak ungkit Dan bicarakan...

Rakyat tggu PRN Jun 2023 nak ajar cukup cukup saki Baki barua barua DAP@ LeeKwanYew abis abisan..

#lingkupdansimen

Anonymous said...

Tahukah anda apa itu "Money trail?"
Duit itu menyusup masuk kepada akaun seseorang dgn meninggalkan "jejak taik"nya bila sewenangnya keluar masuk...tanpa àda siasatan forensik!
Bila SPRM datang..dengan kuasanya..jejak taik itu mudah dihidu dgn mesin yg digunakan Atok Najib!
"Saya x ingat..! Saya x pasti! Saya x tahu!"
End storynya..ke dalam la jawabnya..Kalau banyak taiknya, lama juga la Abah Mudin mengadapnya!
Temberang ini, orang putih kapir dah lama tahu! Maklumlah kan, sistem bank ni, diorang yang cipta.
Pemimpin Islam yang ego dan tamak, x kan perasan ni...!
Jho low ketawa jer!

Anonymous said...

Money trail Zety bole jejak ka..!?
Money trail Daim boleh jejak tak..!?
Money Trail Tokong Torwonng bole jejak juga ka..!?
Air Mani terbang' sambil makan karipap pising ke Jubo Sepol pun boleh jejak ka...!?

Anonymous said...

Kalau buat pinjaman loan cagar wang KWSP tak kan itu nak kata Bank Negara punya kuasa... Kita ni ada Menteri Kewangan paling bangang rupanya...

Rakyat dah nak mampos susah harga barang naik, minyak dijanjikan tak turun turun, formula ke laut dalam...

Buat pinjaman cagar wang KWSP.. no brain ini bukan penisehat ini punaisehat

Saya ulanggg

punahsehat...!!!

#ininasihatnakjuboo

Anonymous said...

Nak jejak "money trail" Famili Zetty pun senang juga tapi dia anak beranak x habis pop corn tengok filem Melayu "Musang Berjanggut". Diorang ketawa - "Ini undang-undang, Ana yang tulis...Ana sendiri boleh padam!"
Ada kuasa memimpin tapi x ada kuasa kepakaran dalam bidang duit, alamat kena klentong la dengan budak CIn* gemuk!
"Easy money...You cuci, kita olang supply lia punya sabun. Bila suta keling..jangan lupa atau buat-,buat lupa ooo..kasi 'angkat' balik. Gua ada kilija lain sana China. Bye!"

Anonymous said...

Nak goncang amende.

Dah terang. Pn cakap berbelit.

Nak tolong kontraktor Melayu. Cina juga yg berjuta.

Lebih baik perpaduan yg clear ada semua bangsa dgn MELAYU cerdik sebagai ketuanya.

Anonymous said...

Mei 2023 PRN akan diadakan maka kesemua saki baki barua barua LeeKwanYew@DAP mesti dilingkupkan secara total...!!

Senarai barua barua LeeKwanYew@DAP yang melingkup semasa PRU 15 ialah

Tun Mahathir acah acah power Melayu Islamik Pulau Batu Putih bagi anak Lee Kwan Yew
Boboi COMANGO@MarinaGereja
Azmin Mat Blur
Nurul Liberal Pluris/Liberal
Mak Lampir Mesra Along
Mujahit @DosaPeribadi
Kalit Samat@KalitGereja
Rina Harun@LufikirSindri
Saifuddin,
Tian Chua
Dr Hatta

Antara pemimpin terkenal yang mengalami nasib sama adalah bekas perdana menteri yang juga pengerusi Tengku Razaligh, Mahahir Kalid, Rizal Marican , Pemimpin BN Perlis suma lingkup, Presiden Putra Ibrahim Ali (Putra-Rantau Panjang) dan bekas presiden PPP, M Kayveas (Ipoh Barat).

Nama lain termasuk bekas naib presiden Amanah, Husam Musa (Pasir Mas), bekas presiden MCA, Ong Tee Keat (Warisan-Pandan), Naib Presiden MIC A Kohilan Pillay (Batu), bekas Ahli Parlimen DAP dan PKR, Wee Choo Keong (bebas-Wangsa Maju).

Syukur my prediction 95% menjadi. Means my kempen from day one PH jadi kerajaan sudah diterima komen pembaca dan pengundi.

Maka PRN Mei 2023 masih ada saki baki barua LeeKwanYew@DAP perlu dihapuskan secara total.!!

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.