Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

13 MAY BERKUMANDANG SEMULA !

NI TAK TERMASUK 3R

 AKU ZAMAN TU DALAN TENTERA BERLENGGENG SAMA

(Masa tu yang ada dalam fikiranku ini angkara pengaruh kominis) !

DEPA PUNYA PASAL KITA JADI MANGSA !

‘Saya dah lama tunggu Kit Siang saman’-Anuar

Bekas ahli Parlimen Ketereh Annuar Musa menegaskan dia sama sekali tidak gentar dengan saman yang dikemukakan veteran DAP Lim Kit Siang berhubung dakwaan yang mengaitkannya dengan tragedi rusuhan kaum pada 13 Mei 1969.

“Hari ini saya dapat surat saman daripada Lim Kit Siang, 

“Saya kata tak ada masalah, saya dah lama sebenarnya tunggu Lim Kit Siang saman supaya bertemu buku dengan ruas. Dia jangan fikir dia boleh buli Annuar Musa.

2 orang berkata:

Anonymous said...

Saya bukan boneka DAP – Anwar bidas Mahathir

Akhirnya barua DAP@LeeKwan Yew yang baru lawan barua DAP@ LeeKwanYew yg dibakul sampahkan makin panass makin hott makin meletopp...!!

Barua barua skliannn..!! Haah gadoh jangan tak gadohh..!! Dr Mahathir Mohamad mendakwa kerajaan pimpinan Anwar terikat dengan DAP kerana parti itu memiliki anggota parlimen yang ramai.

“Ada dibahaskan (kata) kita tunduk kerana dokongan parti berasaskan Cina, DAP yang menguasai ( psstt baca ...Cina di Singapork Mr Lee Kwan Yew)

Kalau kami gagal dulu ketika memimpin puluhan tahun, itu salah kamu; bukan salah pendokong kamu mengapa ekonomi Melayu tidak diangkat sekarang

Anwar meminta Mahathir tidak menyalahkan kegagalan menangani permasalahan ekonomi komuniti Melayu dan Islam pada pihak lain.

Anwar ulang cabaran, tuntut Tun M dedah segala aset diri, keluarga. Hurmm dolu kau ke yang terpekik terlolong fitnah ada 7 kotak bukti seleweng duit, bailout kroni dan memacam lagi.. Bodoh ke hapee PMx kite ni..!!

Sepandai pandai jadi barua DAP@LeeKwanYew akhirnya sesama sendiri berbunuhan sesama sendiri... Akhirnya hanya sekor Jho Low jadi pemenang...

Barua barua DAP@LeeKwanYew berbunuhan... Pada orang Melayu' ini lah iktibar dan pengajaran bila seronok terkinja kinja jadi barua barua kaum mata sepet..!!

Akhirnya Jho Low yang Menang.. Sekor Jho Low sedang ketawa tepok tangan smbil terbahak bahak guling guling macam babi bersama kaum mata sepetnya di Malaysia Dan tuan besar mata sepet di Singapura... Kikiki

Saya Ulanggg..
Saya bukan boneka DAP – Anwar bidas Mahathir

PRN June 2023 ini masa terbaik utk pengundi Melayu' melingkupkan saki baki barua DAP@ LeeKwanYew dari tampuk kuasa negara..

Haaahh tepokkkkk...!!

Anonymous said...

BERMULA MASING-MASING BARUA DAP@ LEEKWANYEW BURAI MEMBURAI

Barua DAP@LeeKwanYew paling renta iaitu Tun Dr Mahathir Mohamad sekali lagi mencabar Datuk Seri Anwar Ibrahim untuk membuktikan dakwaan beliau memiliki sejumlah wang seperti yang didakwa Perdana Menteri ke-10 itu.

Bahkan, bekas Perdana Menteri sebanyak dua kali itu secara berseloroh berkata, sekiranya Anwar mampu berbuat demikian, separuh daripada wang berkenaan akan diberikan kepada Ahli Parlimen Tambun itu.

Mahathir pula tuduh bantu kroni ketika TPM

Barua sedang membalun barua...

SEBENARNYA ITU SEMUA KERJA TOHAN YG SATU. APABILA ORANG NI BURAI RAHSIA ORANG NUN. MAKA ORANG NUN JUGA ADA SENJATA UNTUK DIBURAI ORANG NI. RAKYAT TAHU SEMUA TU. MASA ADA KUASA LA NAK TIMBUN HARTA. PANDAI-PANDAI LA DIMANA NAK SIMPAN. TETIBA TERBONGKAR JUGA SUDAHNYA. TU YANG BERIA-RIA NAK CARI KEDUDUKAN DAN JAWATAN. SEMUANYA RAKYAT TAHU, TAPI RAKYAT TENGOK JE ! YANG SEDIHNYA RAKYAT KENA TANGGUNG SAMA DOSANYA

SEBAB ?

RAKYAT BAGI UNDI SAMPAI MEREKA MENANG DAN MEREKA. BERKUASA DAN BUAT HARTA !
TAK PASAL-PASAL DUKONG BIAWAK HIDUP

Haahh tepokkkk

Balunnn barua DAP@LeeKwanYew balunnnn..!!

Balun jangan tak balun haahhh..!!

Menang jadik arang, kalah jadik abu..

Itu Abu Kasi hanyut kat Pulau Batu Putih yang si barua renta tu kasi Pulau pada anak Lee Kwan Yew smbil gentel telo laboh nya.. puiiii..!!

Yang menang jadi arang haahhh..

Ini PRN Jun 2023 Mai dah.. ini arang kita orang Melayu' Kasi bakar hangus lahhh saki baki barua DAP@LeeKwanYew lahhhhh..!!

Barua sedang membalun barua...

Yeehaaaaa....!!

Tepokkkk ... Kasi tepok sampai jadiiiiii....!!

Beramboss semua baruaaa DAP@LeeKwanYew.....!!!!!!

Saki Baki barua Kasi lingkup PRN June 2023 nanti...

Lingkup sampai jadiiii...!!!
Balun barua balun...!!!


Haah ...balun barua balunnn lagi..

#baruabalunsampaijadi

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.