Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

MENGGANGGU PENJAWAT AWAM MENJALANKAN TUGAS

DEKAT PRN MEMANG LA CAM NI, TAPI LU ORANG KACAU SAMA PERKHIDMATAN AWAM APA HAL ?

MANYAK CILAKAK !

ANUAR BUAT LAWATAN MENGEJUT D KLIA 

PM: Tak wajar beri persepsi ada kerosakan dalam Imigresen.

BAGI AMARAN 1 DAN 2 DAN TIGA KALI TERUS TANGKAP KATA BEKAS PEGAWAI IMIGRESEN

KLIA incident: S'wak DAP leader praises Tiong for baring fangs
DAN
Tiong tak hadir jumpa SPRM
LU MANYAK BESAR KEPALA?
Menteri Pelancongan, Kesenian dan Kebudayaan, Tiong King Sing nampaknya tidak hadir di Ibu Pejabat SPRM di Putrajaya hari ini.

Media telah menunggu menteri itu dan pelancong yang "diselamatkannya" sejak 8 pagi tadi, tetapi kedua-duanya tidak kelihatan.

Mereka sepatutnya disoal siasat oleh SPRM hari ini berhubung insiden di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA), apabila pelancong warga China itu disekat masuk.

ATE? PEGAWAI LA NI TAKUT DENGAN MENTERI !

"Jika saya jadi pegawai imigresen tu saya akan warning menteri tu dua kali agar jangan ganggu kerja saya.

"Jika kali ketiga dia masih tidak dengar, saya akan tangkap dia atas kesalahan mengganggu tugas penjawat awam," katanya.



7 orang berkata:

Anonymous said...

Banyak pegawai kerajaan hidup diluar kemampuan. Yang kerja betul pun ada.

Anak bekas menteri boleh ada lesen minyak masak. Tentu ada pegawai kerajaan pun terliur nak seleweng atau rasuah

Kasi gempak sikit patut juga.

Anonymous said...

Imigresen PDRM askar dll agensi kena buat operasi bersepadu setiap Bulan cari semua pelancong Haram 1.2 juta warga China ini....

PRN ini masa melingkupkan semua barua barua DAP@LeeKwanYew sudah tiba

Anonymous said...

Diharap PMX siasat habis-habisan skandal rasuah yg telah beranak pinak sejak zaman mahathir dan geng PNyamun jd kerajaan dulu.

Rasuah di negara ini telah membarah teruk dan bersistematik di kalangan penjawat awam termasuk pemimpin2 politik tak kira lebai atau tak lebai..

Kah kah kah

Anonymous said...

Nak adil kena adil semua bangsa...

Bangsa perasuah selalu lepas... Itu kira camne haahhh... nak adil kena adil semua...

Bukan Melayu' diminta ikut peraturan bangsa perasuah lepas bebas kaya raya Contoh Jho Low...

Anak Taikun Vincent Tan nama Kevin Tan berkilo ganja penyanyi Melayu' ke tali gantung

Nak lagi contoh bangsa perasuah lepas bebas ka...!?

Lingkupkan barua barua Melayu' bertuankan DAP@ LeeKwanYew di PRN Kali ini

Anonymous said...

Wooii Azam Baki dah kenalpasti aje Sila dedah la weiii..!! Agen tu mata sepet ke Melayu' kiteee.. dedah kan segera ...!!


SPRM kesan ejen minta rasuah RM18,000 di KLIA

Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) sedang mengesan seorang ejen yang meminta rasuah RM18,000 untuk “menyelesaikan” kes seorang pelancong asing tidak memenuhi syarat kemasukan ke negara ini.

Sumber badan anti-rasuah itu berkata pihaknya telah mengenal pasti orang tengah terbabit untuk membantu siasatan dakwaan rasuah membabitkan pegawai imigresen di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA).

Anonymous said...

Saya bukan boneka DAP – Anwar bidas Mahathir

Akhirnya barua DAP@LeeKwan Yew yang baru lawan barua DAP@ LeeKwanYew yg dibakul sampahkan makin panass makin hott makin meletopp...!!

Barua barua skliannn..!! Haah gadoh jangan tak gadohh..!! Dr Mahathir Mohamad mendakwa kerajaan pimpinan Anwar terikat dengan DAP kerana parti itu memiliki anggota parlimen yang ramai.

“Ada dibahaskan (kata) kita tunduk kerana dokongan parti berasaskan Cina, DAP yang menguasai ( psstt baca ...Cina di Singapork Mr Lee Kwan Yew)

Kalau kami gagal dulu ketika memimpin puluhan tahun, itu salah kamu; bukan salah pendokong kamu mengapa ekonomi Melayu tidak diangkat sekarang

Anwar meminta Mahathir tidak menyalahkan kegagalan menangani permasalahan ekonomi komuniti Melayu dan Islam pada pihak lain.

Anwar ulang cabaran, tuntut Tun M dedah segala aset diri, keluarga. Hurmm dolu kau ke yang terpekik terlolong fitnah ada 7 kotak bukti seleweng duit, bailout kroni dan memacam lagi.. Bodoh ke hapee PMx kite ni..!!

Sepandai pandai jadi barua DAP@LeeKwanYew akhirnya sesama sendiri berbunuhan sesama sendiri... Akhirnya hanya sekor Jho Low jadi pemenang...

Barua barua DAP@LeeKwanYew berbunuhan... Pada orang Melayu' ini lah iktibar dan pengajaran bila seronok terkinja kinja jadi barua barua kaum mata sepet..!!

Akhirnya Jho Low yang Menang.. Sekor Jho Low sedang ketawa tepok tangan smbil terbahak bahak guling guling macam babi bersama kaum mata sepetnya di Malaysia Dan tuan besar mata sepet di Singapura... Kikiki

Saya Ulanggg..
Saya bukan boneka DAP – Anwar bidas Mahathir

PRN June 2023 ini masa terbaik utk pengundi Melayu' melingkupkan saki baki barua DAP@ LeeKwanYew dari tampuk kuasa negara..

Haaahh tepokkkkk...!!

Anonymous said...

No PNgkhianat No Gerakan

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.