Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

BOLEH RAKYAT TAHU KE 27 SOALAN TU?

 WOOI ! UMNO, BOLEH KOMEN SIKIT ?

DALAM GAMBAR NI ADA MUKA MELAYU?

PM bukan Melayu: Polis tanya 27 soalan pada Lim

NEGARA MALAYSIA, TENTU LA SETIAP BANGSA BOLEH JADI PM, KECUALI PERSEKUTUAN TANAH MELAYU.

PERSEKUTUAN TANAH MELAYU DAH TAK ADA, YANG ADA IALAH NEGARA MALAYSIA !

KEMANA PERGINYA PERSEKUTUAN TANAH MELAYU ?

INNALILLAHI WAINNA ILAIHI ROJIUUUN !

MALAY CI YA !

Is there apartheid in M'sia, asks activist over 'non-Malay' PM row

SUDAH TERANG LAGI BERSULUH !
SELEPAS PIEM, YANG DIPERTUAN AGONG PULAK !

3 orang berkata:

Anonymous said...

Walaun ketar lutut

Habisle Melayu Islam. Habisle pelajar perempuan kena pakai skirt.
Habisle negara sokong Israel

Pm bukan Melayu

Keh keh keh

Woit. Pemimpin madani bukan bengap macam pemimpin Pas dan walaun sekarang.

Semoga negara bertambah maju bersama Islam madani

Anonymous said...

Alasan kenapa Tun bantah Petronas dibawah kuasa Agung..!!

Tun Mahathir berkata "Titah Sultan Johor Sultan Johor Sultan Ibrahim Sultan Iskandar yang mahu SPRM dan Petronas melapor terus kepada Yang di-Pertuan Agong tidak boleh diambil ringan..!!

“Walaupun kuasa tersebut tidak diperuntukkan dalam perlembagaan, keinginan yang disampaikan oleh Sultan Johor itu jika menjadi kenyataan akan menimbulkan beberapa persoalan penting berkait dengan peranan raja-raja Melayu sebagai raja berperlembagaan.

Rakyat kena ingat 529 billion duit PETRONAS digunakan untuk selamatkan bailout syarikat Mirzan , Mokhzani dan Marina Gereja anak anak Tun Mahathir..

Perlu di ulang ingat sejarah Tun dan Kerabat Sultan Johor tidak pernah helok... Kes Prevent Adam adalah Fitnah jijik Tun paling celaka sekali terhadap Sultan Johor dan keluarga Prebet Adam sampai hujung nyawa menanggung malu.

Dikhabarkan sehingga sekarang wang Petronas di jarah oleh syarikat Anak Anak Mahathir melalui tender direct nego dan syarikat proksi anak anak Tun demi kelansungan hidup anak anak nya..!!

Sebab itu Tun paling lantang membantah PETRONAS dan KWSP dibawah kuasa Agung Sultan Johor..!!

Anonymous said...

Alo, abang PAS!
Ini kes uncle Lim..itu polis sudah kasi siasat la! Ada betul ka, tarak betul..biar la itu pihak berkuasa menjalankan siasatan mereka!
Waa, apa macam..aku cakap ada surupa ka itu semua worang politik,cakap?
Ini la nigiri demokrasi..abang boleh cakap apa saja..tapi salah di sisi undang-undang kalu..nasib la ..itu polis kasi angkut soal.
Aku ada tanya juga itu Ane yang ada sokong parti abang..diorang pun ada cakap itu 'Tuan Guru' pun polis ada ambik dia punya statement. Banyak kali juga la..kata itu Ane. Lagi macam-macam polis ada tanya soalan.
So,itu macam kes la...Tarak apa-apa berlaku..kena soal,kasi jawab..habis cerita!
Tapi bila aku ada tanya, apa pasal ada worang Umno ada cakap..kenapa itu PAS surupa macam worang 'gila talak'..aku jadi kurang paham la!
Aku tanya pada itu Ane..sokong itu parti abang PAS..apa itu gila talak? Apa itu dalam Islam ada ajar kasi worang jadi gila kah?
Itu Ane cakap, bukan..dia kata macam cakap, itu surupa punya kes laki bini ada gaduh..cirai birai la!
Lagi sekali, aku tarak paham..aku pun tanya lagi la surupa ayat itu Presiden Umno..itu lagi apa makna..PAS kekencingan?
Cit! Cilaka punya Ane lagi marah sama aku..abang tau ka apa dia cakap!?
"Itu soalan,Setan!"

Citt! Ada bab* punya worang...Ini macam cakap lagi kasar..mau jadi pemimpin ka?

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.