Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

KEPUNG KEDUTAAN AMERIKA MULAI ESOK

 AKSI KEPUNG SELAMA 6 HARI

MUSUH PERENGKAT INTERNASIONAL

Aktivis, pertubuhan bukan kerajaan (NGO), gerakan mahasiwa dan parti politik - termasuk PAS dan DAP - akan mengadakan perhimpunan yang dinamakan 'Kepung Demi Palestin’ di Kedutaan Amerika Syarikat (AS) di Kuala Lumpur mulai malam esok.

MCA Youth, Puteri Umno to join ‘blockade’ on US Embassy
Aktivis, pertubuhan bukan kerajaan (NGO), gerakan mahasiwa dan parti politik - termasuk PAS dan DAP - akan mengadakan perhimpunan yang dinamakan 'Kepung Demi Palestin’ di Kedutaan Amerika Syarikat (AS) di Kuala Lumpur mulai malam esok.

MUSUHPERENGKAT NASIONAL
ANAK KECIL MAIN API

2 orang berkata:

Anonymous said...

Negara Yaman dan Somalia adalah Contoh terbaik untuk Malaysia dan Indonesia lakukan bersama menangani tingkah laku hubungan dengan Singapura little Isreal Asia Tenggara

Link bawah ni haaah

https://vt.tiktok.com/ZSNGN1J25/

Malaysia dan Indonesia wajib kaji balik hubungan diplomatic dengan Singapura yang membela rejim pengganas Isreal dalam kempen genosid membunuh orang awam dan kanak kanak di Gaza Palestine..

Link dibawah ini bagaimana Somalia Yamen bersama sama memerangi kapal kapal yang berdagang dengan Isreal... Laut Merah dan laluan merentasi benua Afrika juga Somalia akan memerangi kapal kapal yang berdagang dengan Isreal. Link bawah ni haah

https://vt.tiktok.com/ZSNsWa9Jw/

Akibat Dari tindakan 2 negara Yaman dan lanun Somalia menyebebkan semua kapal membatalkan dagangan mereka dengan Isreal...

Singapura juga dikenali little Isreal Asia Tenggara dan hubungan Singapuraseperti duri dalam daging dengan Malaysia dan Indonesia..!!

Naah link faham dan hadam jika Singapura buat Hal dengan Malaysia dan Indonesia, boleh mampos kering Singapura little Isreal East Asia nih..!!

https://vt.tiktok.com/ZSNsWmKoh/

Jika Malaysia dan Indonesia mengkaji balik hubungan diplomatic dengan Singapura yang membela Isreal dalam kempen genosid Zionis Isreal di Gaza Palestine... Link bawah ni haah

https://vt.tiktok.com/ZSNsWc3oL/

Jika ditonton link di atas tadi jika Malaysia dan Indonesia bertindak pada rejim Singapura yang menyokong genosid pembunuhan kanak kanak Gaza Palestine maka melingkup miskin kebulur lah Singapura selama lamanya..

Maka akan terjadilah seperti tindakan negara Yaman dan Somalia pada Isreal jika Malaysia dan Indonesia melakukan perkara yang sama terhadap Singapura@DAP di rantau ini.

Kau kepung kedutaan US baik kau kepung kedutaan Singapura skali... Suma talibarut Zionis Ada brani...!?

#lupakanSingapurapedulikanLeeKwanYew@DAP

Anonymous said...

Aloo, abg PAS!
Ini berita ada betul ka? Ada itu NGO PAS, abang punya parti sama itu DAP punya parti..sama-sama mau kupung itu US punya Embersi..pasal itu Palestin?
Aku tanya sama itu Ane sokong parti abang pun dia x tau ini cerita?
Ini news palsu ka? Mana ada mungkin itu PAS..DAP..boleh satu hati sama-sama mau bikin itu demo!
Itu US Embersi sana opiser lagi pining kapla la tengok itu macam...dulu politik, suma ada gaduh tapi pasal itu Israel..suma ada boikot..sumaaa ada mau protest!
Aku ingat mau kasi tau itu Abang Mat Sabu punya worang la! Diaworang ada amanah punya orang..musti cakap ada betul..!
"Tak pasti..jangan kongsi!"
Kumudian baru mau tanya itu sama Tuan guru..apa itu hukum bila parti abang PAS.. ada kirjasama itu parti DAP dalam ini isu!
Lepas itu,baru aku pigi sana UMNO punya worang..mau tanya..apasal diaworang tak mau turun sama2 kupung?
Atau diaworang sudah kekencingan sama itu worang DAP..!
Tungguuuu..tengok,abang PAS..ok?

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.