Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

PENYELARASAN PENCEN TENTERA

 KERAJAAN TIDAK MEMIHAK KEPADA VETERAN

PELIK TAPI BENAR

MENTERI PERTAHANAN SENDIRI TIDAK DAPAT MENYEBELAHI ANGGOTANYA YANG TELAH BERSARA DALAM PERKARA PENYELARASAN PENCEN.

JAWAPAN MENTERI PERTAHANAN JELAS
BERMUSLIHAT DAN BERAGINDA?

WALAUPUN MAHKAMAH TINGGI MENYEBELAHI VETERAN, NAMUN KERAJAAN TETAP MEMOHON
MAHKAMAH SUPAYA MENYEBELAHINYA.

PADA PERINGKAT RAYUAN  NANTI
PEHAK KERAJAAN PASTI LA MENANG, KERANA KERAJAAN BERKUASA MENCORAKAN APA SAHAJA.


VETERAN YANG HANYA MENUNGGU AJAL KERANA PAKTOR USIA YANG SUDAH TUA DAN 'UZUR

YANG MENGHARAPKAN BELAS KASIHAN DARI KERAJAAN, KERANA ALASAN PENGGADAIAN NYAWA  BANGSA, AGAMA DAN NEGARA SUKAR DITERIMA OLEH KERAJAAN. 

2 orang berkata:

Anonymous said...

Mutiara Kata minggu ini.

1. Saudara, Malaysia satu satu nya negara dalam doonia ini yang cukai 6 % walaun guling guling atas jalan raya tapi jadi diam bisu dan bodoh bangang bila cukai 8% dikenakan.

2. Saudara, Ringgit pada masa ini terkurang nilai - Gabenor BNM. Kan mudah kalau kau kata Ringgit jatuh merudum rudum...!!

3. Saudara, Barua DAP@LeeKwanYew itu termasuk walaun tengkolok kunin tanjak tajam panjang serta topi koboi badut lebar telinga gajah milik Melayu Kayangan yang masih tebal bebal nya jadi barua DAP@ LeeKwanYew

4. Saudara, skg ni nak kibar bendera Palestine pun Papangang walaun kabaret tak di benarkan lagi...masa tak beekuasa maaak aaii kemain berguling guling atas jalan raya pejuang Palastine dan islam... Nak kibar dan takbir pun telo dah goyang takut tuan DAP@LeeKwanYew marah...saudara renung renungkan kan lah.. kikiki

5. Saudara, Ko orang imagine lah sendri... buat live di media social punya lah gah tunjuk real peristiwa julang packet berlogo Beras Madani semalam dengan pengumuman harga beras tempatan dari RM26 hengget "naik harga" ke RM 30 hengget. Yang aneh klip video depa boleh tunjuk "thumb up" harga lebih tinggi lagi hanya berlaku di Malaysia.

6. Saudara, Taikun Cina SPANCO tu sama nasib macam Jho Low.. kaya raya billion billion bebas lepas tak lesap beza Jho Low dia lesap lain semua sama. Taikun Melayu dan orang kaya Melayu jugak yang ke dalam. Kau orang renung renung kan bangsat bila jadi barua LeeKwanYew asyik kena bodoh bangang kan. Melayu jugak yang kena kah kah kah ...

7. Saudara, dolu dolu penjajah British selalu menyogok raja2 dengan memberikan hadiah2 mewah dan sebagainya? Sekarang Raja Melayu disogok Jadi pemegang saham ke dua terbanyak di Syarikat taikun mata sepet. Itu pun Melayu Kayangan terkinja kinja keriangan. Walaupun dipanggil tuan tapi raja itu masih bertuankan taikun mata sepet. Saudara, renung renungkan betapa haprak perangai dan lu fikir lah sindri..!!

8. Saudara, walaupun dipanggil tuan di negara Malaysia tapi raja itu masih bertuankan taikun mata sepet sekadar pemegang saham ke 2 majority dalam syarikat taikun Mata sepet. Terkinja kinja Jadi pemegang mejority no 2 di syarikat mata sepet itu. Saudara, Kau orang renung renungkan lah dan Lu fikir lah sindri..!!

9. Saudara, Melayu Kayangan bangga sekadar pemegang saham ke 2 terbesar dalam Berjaya... Tokey Berjaya jugak yang tepok tangan betapa bodoh bangang nya Melayu kena game dng kaum Mata sepet DAP@LeeKwanYew.... Saudara, klu saham majority baru lah jadi Tuan pada Tuan Tanah Melayu.. tak ke bodooo bodooo namanyer tu saudara...!!

10. Saudara, Masihkah kau orang ingat suma ingat era barua DAP@LeeKwanYew iaitu Tun Mahathir berkuasa..!? Pulau Batu Putih pun dia boleh gadai pada Anak Lee Kwan Yew sambil garu dan gentle telo labuhnya..!! Saudara, betapa bangsatnya bila jadi barua pada tuan LeeKwanYew di Singapura sana..!!

11. Saudara , Bangga sangatkah Melayu kayangan sampling Melayu bertanjak tajam dan bertopi lebar telinga gajah sekadar memiliki saham majority saham ke 2 terbanyak..!? Punyalah bangga ke main lagi pemegang saham ke 2 ajer melalui proksi dalam Kompany taikun Mata sepet betapa haprak naw Melayu Kayangan masih mentaliti colonial mcm itu..!! Saudara, haah lu fikir lah sindri di mana anok cucu bangsa mu merempat kendian hari....!!

12. Saudara Katanya dia keturunan sang pemburu handal ini yang maha gagah lagi maha perkasa. Jika memburu tapi jangan pilih pilih hasil binatang buruan pulak..!! Saudara, Yang pelik suma kena buru dan ditangkap rasuah semua penyamun Melayu..Saudara, rupa rupanya Melayu Kayangan itu memburu sambil pha chu cheng bersama taikun Mata sepet..

Yang paham paham lah perangai Papangang ni kecuali walaun PKR, Anak papa walauntit planta dan melayu kayangan pakai topi lebar telinga gajah..


Kah kah kah..

Anonymous said...

Pelaburan "berpotensi" Dari German RM45.4 bilion, kestabilan politik penting.

Memacam istilah pelaburan diperkenalkan papa. Pelaburan komitmen, pelaburan diluluskan pelaburan dijangka, pelaburan potensi cuma pelaburan planta belum lagi disebut.. kah kah kah

Adooii iii mampuih la lokos lencun walaun kena kencing...!!

Anwar berkata, Malaysia mencatatkan pelaburan berpotensi bernilai RM45.4 bilion semasa lawatan di Jerman.

Pelaburan berpotensi itu hadir daripada pelbagai industri seperti semikonduktor, aeroangkasa, peranti perubatan, kimia dan perkhidmatan.

Beliau berkata, semua itu adalah mungkin dengan disokong oleh kestabilan politik yang dimiliki Malaysia dan kestabilan politik adalah penting bagi kalangan pelabur.

Berpotensi itu maksud udah masuk ka blom pelaburan nya ke Malaysia...!?

Adooii iii mampuih la lokos lencun walaun kena kencing...!!

Kata kata mutiara Hari ini..

Saudara, Malaysia satu satu nya negara dalam doonia ini yang cukai 6 % walaun guling guling atas jalan raya tapi jadi diam bisu dan bodoh bangang bila cukai 8% dikenakan.

#kencingselagibolehkencing

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.