Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

BERSELAWAT ATAS ALLAH ? Bujang susah .....

Salam

GELI HATI SUNGGUH !

NAK KATA BANGANG DIA IMAM, NAK KATA BODOH DAN BANGANG DIA ADA TAULIAH KOT, TAPI DIA MEMANG BANGANG LAGI BODOH

Apa yang kita tahu Allah dan para Malaikatnya berselawat atas Nabi dan juga orang-orang yang beriman dituntut berselawat atas nabi tapi di Sabah ada imam yang suruh berselawat atas Allah ? la ! Apa dah jadi dengan Imam UMNO ? demikian yang berlaku di Sabah semasa pilihanraya Batu Sapi - Berita bujang susah

Perkara ini mungkin dipandang remeh temeh akan tetapi ia boleh merosakkan akidah sebab ada Imam yang menyamakan Allah dengan makhluk, apakah imam ini menyangka bahawa Allah ini bersifat lemah yang perlu diberikan solawat ? Aduuuus ! Sakit kepala dibuatnya, mengapa terjadi perkara yang terbalik ? Apakah nanti makhluk akan mengakui dirinya sebagai Tuhan ? Nak jadi Firaun ke ?

Walaupun berita ini terlewat atau baru tersedar namun ia perlu diperbetulkan macam kes mata lebam pula kes ini, mungkin kes ni macam mahu memperbodohkan orang islam di Sabah yang bergelut dengan pengembangan agama kristian yang Tuhan itu ada anak , bapa dan ibu, sebenarnya banyak perkara yang boleh dikaitkan dengan kes yang berlaku dari sudut akidah, orang Sabah boleh faham ?

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.