Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

BANGUN UMNO LABIS BUKA MATA !

Salam

ORANG UMNO LABIS BANGUN ! BUKA MATA DAN MINDA ! SUDAH LAMA BN/UMNO MEMERINTAH LABIS/TENANG SATU KEDAI MELAYUPUN TAK BOLEH DIBENA DI LABIS

Berapa lama orang melayu Labis/Tenang tinggal disana ? Semuanya korang semuanya TIDUUUUR ! berapa lama UMNO /BN sudah menjadi wakil rakyat di Labis ? Satu kedai melayupun belum SANGGUP DIDIRIKAN di Pekan Labis semuanya  orang cina punya, itupun bangunan buruk macam zaman Jepun, apakah orang melayu di Labis tidak terfikir bahawa sudah sekian lama BN/UMNO memerintah di Labis/Tenang satu habuk untuk memajukan melayu disanapun tak nampak bayang, adakah orang melayu LABIS/TENANG nak NAFIKAN INI ?

HOOOOI MELAYU LABIS ! Buka mata ! buka telinga ! Bangun ! buat perubahan dengan menukar BN/UMNO kepada PAS (Pakatan Rakyat) Kamu orang tak malukah ? hidup dalam pekan Cow Boy setelah lama merdeka ! Kamu tak pergi tmelawat empat lain ke di negeri ini semuanya sudah jauh berubah sementara kamu sekian lama dianak tirikan oleh BN/UMNO ? Ko orang tak malu ke ? Ini bukan tahun 50 an tauuu ? KOK bodoh banget ahhh !

Kamu percayalah jika BN/UMNO terus menjadi wakil rakyat kamu maka percayalah kamu akan dikembalikan pada zaman batu, anihnya ada bangun tiga tingkat kat Labis BURUNG yang duduk, APAKAH ORANG LABIS LEBIH TERUK DARI BURUNG WALIT !!!
free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.