Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

DAP MENEPATI MAKSUD AL QURAN

Salam

ALLAH MENJADIKAN MANUSIA BERPUAK-PUAK DAN BERSUKU KAUM SUPAYA MEREKA MENGENALI ADAT BUDAYA MASING-MASING

GUAN ENG DAP BERKATA ADALAH BAIK UNTUK MENGENAL ADAB DAN BUDAYA ORANG ISLAM AGAR KITA FAHAM PANTANG DAN LARANG SUPAYA BOLEH HIDUP RUKUN DAMAI

SOI LEK MCA BERKATA APA BAIKNYA UNTUK MENGENAL TATASUSILA ORANG ISLAM ?

GHANI OSMAN BERKATA JIKA MEMERINTAH NANTI JIKA MENCURI KAMU KENA POTONG TANGAN


ORANG JOHOR YANG BERBANGSA MELAYU DAN BERAGAMA ISLAM DI JOHOR MAU KATA APA PULAK ?


Apabila Allah berfirman didalam Quran yang maksudnya sama seperti apa yang diucapkan oleh Lim Guan Eng ini menunjukkan PAS berjaya memahamkan DAP tentang islam yang tidak bercanggah dengan budaya masyarakat di Malaysia, jadi sebenarnya UMNO gagal memahamkan MCA tentang islam, Orang melayu UMNO masih tidak berpuas hati ?

Soi Lek dari MCA sekutu UMNO nampaknya bertambah KURANG AJAR dengan islam dan bertambah kurang ajar juga dengan orang melayu Johor yang beragama islam. Apakah orang melayu UMNO di Johor tidak merasa apa-apa ? Sudah dayus ke ? Kamu suka dengan  kenyataan Soi Lek dari MCA itu ? Andainya kamu tidak suka maka kamu kena pulaukan BN/UMNO dalam pilihanraya Tenang nanti, jika tidak kamu jawablah dihadapan Allah nanti


Ghani Osman menteri besar Johor dari parti UMNO berkata jika PAS memerintah nanti orang mencuri kena potong Tangan ! Pak Karamu nak tanya orang UMNO yang beragama islam di Johor, Adakah kamu menyokong kenyataan menteri besar kamu ? Bukankah kenyataan tersebut menghina hukum Tuhan yang kamu sembah saban waktu pada setiap hari ?


Apa yang jelas ialah Menteri Besar kamu itu cuba hendak menerangkan kepada kamu bahawa masyarakat pencuri dan penyamun akan terinaya dengan hukuman yang Allah tetapkan ! Adakah orang melayu UMNO bersetuju dengan kenyataan Menteri Besar kamu ? Ini seolah-olah Ghani Osman bersimpati kepada pencuri dan penyamundan Allah telah tetapkan hukuman bagi mereka, nampaknya menteri Besar kamu itu secara terangan dia mahu melawan Allah yang kamu sembah, adakah kamu masih mahu membantu dia lagi ?


Andainya kamu wahai orang melayu UMNO Johor yang beragama islam masih lagi terus mahu menolong UMNO dan memberikan undi kepada parti tersebut untuk terus berkuasa dan memerintah, Adakah kamu fikir bahawa kamu tidak ditanya oleh Allah di akhirat nanti kerana menyokong orang yang menghina hukumKu ?


So orang Johor kena selamatkan diri mereka dan agama mereka dari BN/UMNO




0 orang berkata:

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.