Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

HASIL DARI KEKALAHAN, AKHIRNYA DIA JADI DURI DLM DAGING

MAHFUZ OMAR SEBENARNYA DIA BERDENDAM DIATAS KEKALAHANNYA SEBAGAI NAIB PRESIDEN, PERWAKILAN FAHAM DIA KERANA PUTAR ALAMNYA, 

DIA LEBIH MENGUTAMAKAN BERITA DARI LUAR DARI BERITA DARI JAMA'AHNYA, SIKAPNYA MEMBIDAS PAS  MENUNJUKKAN DIA KURANG ADAB DAN KURANG AJAR.

PERHATIKAN DAN IKUTILAH SIKAPNYA SELEPAS KALAH PEMILIHAN, BAHAWA DIA LEBIH MIRIP KEPADA PARTI YANG TELAH MELAKUKAN PENGKHIANAT KEPADA PAS DAN PUCUK PIMPINANNYA. APAPUN ALASAN YANG DIBERIKANNYA 

UNTUK MENAFIKAN SESUATU DIATAS SIKAPNYA MAKA ITU ADALAH DUSTA BESAR, MEMANG DIA JENIS YANG PUTAR ALAM DAN TAK PERLU SESIAPANMENAFIKANNYA KERANA ITULAH SIKAPNYA.
                                                                                                                    
KITA TELAH MEMBUAT TINJAUAN  DARIPADA AHLI-AHLI PAS TENTANG SIKAPNYA, BOLEH DIKATAKAN  LEBIH 90% MEMAHAMI PUTAR ALAMNYA, TENGOK MUKAPUN TAHU DIA JENIS MANUSIA APA. TAK PAYAH NAFI, RAMAI YANG TAHU SIAPA DIA - Pak Karamu   
                                                                                                   

'Rujuklah Pas, kalau dia orang Pas'
Idris, Mahfuz
Idris, Mahfuz

SHAH ALAM - "Kena tanya dia (Datuk Mahfuz Omar) kenapa rujuk surat khabar, kena rujuklah batang tubuh, rujuklah Pas, kalau dia orang Pas.

Demikian ulasan Naib Presiden Pas, Idris Ahmad berhubung kenyataan Mahfuz semalam yang dipetik berkata strategi Pas yang cuba 'makan keliling' akan hanya menyebabkan parti itu dianggap sebagai parti yang oportunis, tidak berprinsip dan tidak boleh dipercayai.

Idris berkata, sebagai orang Pas, Mahfuz sepatutnya lebih arif untuk mendapatkan maklumat parti. "Kenyataan rasmi Pas ada pada Harakah, bukan maklumat diambil tepi jalan," katanya merujuk kepada kenyataan Mahfuz yang menyatakan  hala tuju tidak tentu Pas boleh menyebabkan parti itu hilang sokongan dan kepercayaan rakyat.

Mahfuz berkata demikian merujuk kepada Kenyataan rasmi terbaru yang dikeluarkan oleh Pengarah Pusat Penyelidikan Pas, Dr Mohd Zuhdi Marzuki yang parti sedia membentuk gabungan dengan mana-mana parti lain termasuk BN bagi membentuk kerajaan campuran selepas PRU akan datang.

“Budaya politik tak tentu hala Pas sudah pasti akan dijadikan panduan kepada kedua-dua blok politik untuk menentukan apakah sikap mereka terhadap Pas dalam menghadapi PRU14?

“Saya percaya rakyat dan ahli Pas akan menjarakkan diri dari parti apabila menyedari parti hanya berkehendakkan undi mereka untuk dijadikan 'alat tawar menawar' dengan mana-mana pakatan politik yang menang,” katanya.

4 orang berkata:

Anonymous said...

Pecat je la. Buat mcm husam tu.
Susah sgt ker?

Anonymous said...

Hantar ke bhgn ulamak. Suruh ulamak pecat.

Anonymous said...

Hanya mampu kutuk mahfuz je. Tapi nak pecat sayang sangat. Takut tak ada lagi yg pandai berhujah mcm mahfuz.

Anonymous said...

Mahfuz tunggu masa nak hanyut...tengoklah....

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.