Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

MULA PKR MEMBODOHKAN PAS ADALAH DARI LANGKAH KAJANG !

Sekarang ! musuh PAS no: 1 adalah PKR !!!

RAKYAT MALAYSIA AKAN DIBERITAHU PENGKHIANATAN PKR TERHADAP PAS DALAM ISU LANGKAH KAJANG.

PADA MASA ITU PKR DAN DAP DIKATAKAN BERSEKONGKOL UNTUK MEMPERBODOHKAN PAS DAN PIMPINANNYA ?

RAKYAT SELANGOR AKAN DIBERITAHU PAKTA PENIPUAN ITU NANTI, KHUSUSNYA APABILA HAMPIR PILIHANRAYA DENGAN PAKTA.

MEREKA BERJAYA MELAKUKAN DEMIKIAN SETELAH BERJAYA MEMPENGARUHI PIMPINAN PAS DARI GOLONGAN SEKULAR YANG KEMUDIANNYA MENUBUHKAN PAN.

RATA-RATA KUMPULAN PKR DAN DAP MASA ITU MENGATAKAN GOLONGAN PAS TAK CUKUP CERDIK MEMERINTAH SEBAB PAKAI KETAYAP DAN KAIN DAN SELIPAR. 

ADA DIANTARA AHLI PAS YANG TELAH TERPENGARUH DENGAN DAP DAN PKR KERANA DIPENGARUHI SUPAYA TINGGALKAN PAS, DAN PAS MAKLUM HAL INI.

DARI HARI INI KEHADAPAN PAS PERLU MEMERANGI DUA GOLONGAN INI BERSAMA PAN SEBAB MEREKA INI ADALAH PENGKHIANAT SEMENTARA BERSATU ADALAH DEDALU.

ADALAH DIMAKLUMKAN BAHAWA KEMASUKAN MAHADHIR DALAM PAKATAN RAKYAT MENYEBABKAN SOKONGAN RAKYAT TERUTAMA GOLONGAN CINA AKAN MEMBOIKOT PAKATAN HARAPAN. AMIN !!!!

-Pak Karamu-

 

AMK diminta hentikan jenaka

AddThis Sharing Buttons

Mohamed Sukri Omar
Mohamed Sukri Omar
(Ubah saiz teks) 
 
SHAH ALAM - "PKR sebenarnya yang khianat rakyat Selangor menerusi pelaksanaan Langkah Kajang,"demikian reaksi Ketua Penerangan Pemuda Pas Selangor, Mohamed Sukri Omar.

Mengulas kenyataan Setiausaha AMK Selangor, Syed Badli Shah Syed Osman yang mendakwa Pas mengkhianati dan mencalar muafakat  telah dibentuk dalam kerajaan negeri, Sukri berkata, pimpinan AMK itu sepatutnya menghentikan lawak jenaka dan satira politik jelek.

"Usahlah nafikan pengkhianatan dilakukan PKR di Selangor. Cukuplah mandat rakyat dikhianati dan Langkah Kajang sebagai satu contoh untuk tunjukkan siapa pengkhianat sebenarnya.

"Hentikanlah merendahkan rakyat kerana mereka bukan budak-budak yang boleh digerakkan mengikut selera kelaparan berkuasa yang menafikan kepentingan rakyat,"katanya menerusi satu kenyataan kepada media.

Beliau berkata, AMK Selangor mungkin dalam keadaan separa sedar ketika mengeluarkan kenyataan  dan didakwa masih mabuk dengan konflik kem-kem dalam parti.

Menurut Mohamed Sukri, kanak-kanak kecil mungkin lebih memahami bahawa kerajaan yang ada sekarang adalah mandat daripada PRU 13 yang lalu.

"Eloklah AMK selesaikan isu-isu semasa pentadbiran untuk penggal terakhir dengan membantu Menteri Besar, Datuk Seri Mohamed Azmin Ali. mereka juga boleh adakan 'Himpunan dan Pelancaran Jentera PKR Selangor' bagi pastikan jentera benar-benar wujud untuk pertahankan kewibawaan menteri besar.

"Saya bimbang mereka akan terkial-kial cari petugas saat pilihanraya umum menjelma dan apabila 'boss' mereka mula bersuara.

"Sepatutnya AMK bantu selesaikan krisis perdana menteri dalam Harapan terlebih dulu sebelum tuding jari kepada Pas," katanya yang menyifatkan anak muda menyokong Harapan dilihat kini mula protes selepas pengumuman nama calon perdana menteri Harapan.

Mohamed Sukri berkata, pihaknya yakin reputasi cemerlang Adun serta Exco Pas Negeri Selangor tanpa pengkhianatan menunjukan parti itu sedia membawa era baru pemerintahan lebih telus dan berintergriti demi rakyat. "Cukuplah mencipta 'luka kecil' buat rakyat, dirisaukan ianya akan jadi barah sukar dirawat.

"Orang melayu Islam kaya dengan adat, budaya dan budi pekerti. Jangan jadikan khianat sebagai adat pemimpin politik,"katanya.

Beliau sebelum itu berkata, jentera Pas sudah bersedia 100 peratus untuk bertugas dan memenangkan parti dan mana-mana rakan yang bersama dengan perjuangan mereka.

55 orang berkata:

Anonymous said...

kikiki pas dah mula buat musuh dgn semua parti politik, kecuali umno..islamik sangat! kikiki syabas pas teruskan cipta musuh mudah2an menang dgn majoriti mudah dlm pru nanti.

Anonymous said...

lepas ni lebai hadi akan buat amanat baru. "kalau mati lawan pkr akan mati syahid!" hahaha

Anonymous said...

Aku tak percaya ada UG. Itu semua mainan dap. Tgna menipu dlm youtube. Mana ada UG. Mengarut!

Anonymous said...

Dah la pas. Berhentilah berkhayal dan mimpi di siang hari. Tak ada pekdah.

Anonymous said...

Kapir dap kat penang bagi duit kat cikgu agama. Islam pas kat kelate ambik duit potongan gaji cikgu yik. Tak elok la macam tu..

Ky darsa said...

KAMI SEKELUARGA TAK LUPA MENGUCAPKAN PUJI SYUKUR KEPADA ALLAH S,W,T
dan terima kasih banyak kepada AKI atas nomor yang AKI
beri 4 angka [0799] alhamdulillah ternyata itu benar2 tembus .
dan alhamdulillah sekarang saya bisa melunasi semua utan2 saya yang
ada sama tetangga.dan juga BANK BRI dan bukan hanya itu KI. insya
allah saya akan coba untuk membuka usaha sendiri demi mencukupi
kebutuhan keluarga saya sehari-hari itu semua berkat bantuan AKI..
sekali lagi makasih banyak ya AKI? bagi saudara yang suka PASANG NOMOR
yang ingin merubah nasib seperti saya silahkan hubungi KI JAYA,,di no (((085-321-606-847)))
insya allah anda bisa seperti saya?menang NOMOR 671 JUTA , wassalam.


dijamin 100% jebol saya sudah buktikan...sendiri....


Apakah anda termasuk dalam kategori di bawah ini !!!!


1\\\"Dikejar-kejar hutang

2\\\"Selaluh kalah dalam pasang NOMOR

3\\\"Barang berharga anda udah habis terjual Buat judi NOMOR


4\\\"Anda udah kem-m tapi tidak menghasilkan solusi yg tepat

Solusi yang tepat jangan anda putus asah...AKI akan membantu
anda semua dengan Angka ritual/GHOIB:
butuh NOMOR 2D ,4D, 6D SGP / HKG / MALAYSIA / TOTO MAGNUM / dijamin
100% jebol
Apabila ada waktu
silahkan Hub:KI JAYA DI NO: [[[085-321-606-847]]]

PESUGIHAN D*** GAIB

PESUGIHAN UANG BALIK
DAN PESUGIHAN TUYUL

Anonymous said...

Pemimpin pas patutnya jangan guna jawatan kumpul kereta mewah, bini muda dan rumah banglo. Patutnya harta tu bagi kat hadi kumpul buat bayar gaji pekerja harakah yang sekarang tengah sesak nafas dan miskin. Macamana pas nak maju kalau pemimpin sebuk kumpul harta dan tak nak sedekahkan harta bantu harakah.

Anonymous said...

Pergi mampos dgn pas pigs!

Ulul Amri said...

PAS dah memang bodoh sejak dulu lagi. Tengok muka Abdul Hadi Awang betul2. Muka bodoh, otak bodoh, tindakan bodoh.

PAS tak sama semasa Allahyarham TG Nik Aziz, pada masa itu perjuangan PAS sangat murni, sebab itu boleh menang di Kedah. Tapi pada masa yg sama, Terengganu pimpinan Si biul Hadi Awang kalah. Itu terus dpt menunjukkan betapa lemah dan bodoh si Hadi Awang.

Anonymous said...

sebelum langkah kajang, pas dah lama nak ber UG dengan umno.....semua dah tau la....dah pakat2 nk bntuk krajaan dgn bn kt slangor masa tu....

Anonymous said...

sebelum langkah kajang bermula lagi pak karam dah berangan angan nak hadi jadi TPM bila pas bergabung dgn umno.

Anonymous said...

takpa sabar byk2 la pak karam. nanti bila pas dah menang majoriti mudah 40 kerusi parlimen, jawatan PM dah dlm genggaman hadi. masa tu dah boleh la gantung gambar hadi sebelah dymm agong dan gantung amanat hadi yg baru sebelah dymm permaisuri.

Anonymous said...

dulu hadi bodohkan org teganu, dia cakap masa jadi MB teganu ada selori file salahlaku petronas utk dia dedahkan. last2 abuk pun tarak. hadi pun mcm mat ezam jugak, usung kotak kosong dan kepala otak kosong ke hulu ke hilir.

Anonymous said...

kesian nik aziz, wan rosli tuduh dia bohong sebab dedahkan UG.
eh! wan rosli dah tak dapat upah ke? pi mana? diam jer.. payment lewat ke?

Anonymous said...

pemimpin pas memang ikut sunnah. nabi suka kenderaan kuda yg baik sebab tu lebai guna kereta mewah, harga jubah ribu ribu.. barulah islam terangkat.

pedulikan pekerja harakah, derang tu semua malas kerja sebab tu depa miskin. ibadah pun malas sebab tu tak dapat bayar hutang. lagipun berita lebai dah boleh baca dari berita hairan dan utusan meloya serta tivitigasuku. tak payah susah2 dgn harakah, menyemak jer.

Anonymous said...

Kesian PH dapat pemimpin kapir Dan munafik..kerja maki memaki laa keja depa...PAS walau dimaki dikeji..aku tetap bersama parti Islam PAS.

Anonymous said...

Gi mampos lah kau nak pilih apa pun! Ada aku kesah!

Anonymous said...

Susah pas nak menang. Cikgu yik pun dah tak nak sokong. Takut duit potongan gaji kena sapu lagi.

Anonymous said...

Nak jaga pekerja harakah pun tak mampu, mcmmna nak jaga rakyat? Tak kan nak harap duit balak jugak lagi....

Anonymous said...

Nak tanya pak karam ngan wanrosli ni. DUIT JUAL KARBON DIOKSIDA DAH MASUK KE BELUM? BERAPA JUTA MASUK??

Anonymous said...

Mana ada UG. Cakap nik aziz dlm youtube tu memang tak boleh pakai. Itu semua cakap karut. Sebenarnya memang tak ada UG pun. Keh keh keh

Anonymous said...

Bila pemimpin dia bodoh, parti dia akan selalu kena bodohkan. Sampai bila2 pun parti ini akan kena bodohkan. Sebab tu wajib tukar pemimpin.

Anonymous said...

Pemimpin parti mana yg suka maki hamun "barua, babi, anjing, biawak, setan, kafir...."? Setahu aku pemimpin PH tak buat kerja tu

Anonymous said...

Hidup UMNO

Anonymous said...

Langkah kajang dibuat untuk menyelamatkan pr di selangor kerana ada UG yang sedang bergerak untuk menjatuhkan PR. Mujurlah ada adun Pas yang bertanggungjawab menghalang usaha puak UG ini. Dua bekas adun Pas ini kemudiannya telah dimaki hamun sebagai barua oleh penyokong UG.

Tak kan ler nik aziz, hassan dan nasa berbohong pasal UG?

Anonymous said...

Dia dah insaf kot. Dah masuk umno agaknya.

Anonymous said...

Hadi dah insaf dah tu. Dulu benci umno. Sekarang sayang umno. Alhamdulillah, manusia sentiasa berubah. Hadi pun boleh berubah kalau Allah bagi hidayah

Anonymous said...

Semua tu tak betul. Youtube tu tipu. Hj hadi saja yg betul. Lain2 tu menipu je

Anonymous said...

Kalau tak ada Pas, dah lama orang melayu islam bersatu dalam satu parti. Malangnya pas gunakan agama untuk pecahkan orang melayu kepada dua kumpulan.

Anonymous said...

Di kelantan parti apapun menang tak kisahlah asalkan bukan Pas. Rakyat kelantan perlu perubahan seperti rakyat negeri lain. Tapi sebaik2nya biarlah Umno yang akan mengambil alih kerana umno sebuah parti yang kukuh dan berjuang untuk rakyat.

Ky darsa said...

KAMI SEKELUARGA TAK LUPA MENGUCAPKAN PUJI SYUKUR KEPADA ALLAH S,W,T
dan terima kasih banyak kepada AKI atas nomor yang AKI
beri 4 angka [8662] alhamdulillah ternyata itu benar2 tembus .
dan alhamdulillah sekarang saya bisa melunasi semua utan2 saya yang
ada sama tetangga.dan juga BANK BRI dan bukan hanya itu KI. insya
allah saya akan coba untuk membuka usaha sendiri demi mencukupi
kebutuhan keluarga saya sehari-hari itu semua berkat bantuan AKI..
sekali lagi makasih banyak ya AKI? bagi saudara yang suka PASANG NOMOR
yang ingin merubah nasib seperti saya silahkan hubungi KI JAYA,,di no (((085-321-606-847)))
insya allah anda bisa seperti saya?menang NOMOR 661 JUTA , wassalam.


dijamin 100% jebol saya sudah buktikan...sendiri....


Apakah anda termasuk dalam kategori di bawah ini !!!!


1\"Dikejar-kejar hutang

2\"Selaluh kalah dalam pasang NOMOR

3\"Barang berharga anda udah habis terjual Buat judi NOMOR


4\"Anda udah kem-m tapi tidak menghasilkan solusi yg tepat

Solusi yang tepat jangan anda putus asah...AKI akan membantu
anda semua dengan Angka ritual/GHOIB:
butuh NOMOR 2D ,4D, 6D SGP / HKG / MALAYSIA / TOTO MAGNUM / dijamin
100% jebol
Apabila ada waktu
silahkan Hub:KI JAYA DI NO: [[[085-321-606-847]]]

PESUGIHAN DANA GAIB

PESUGIHAN UANG BALIK
DAN PESUGIHAN TUYUL

Anonymous said...

Eleh pak karam neh... Janganlah nak mengaudikan cipap pulak. Setakat mevelfirekan kotey je apa pekdahnya? Bukankah lebih elok kalu meroverkan cipap ketat di banglo2?

Anonymous said...

Setuju. Tak mungkin pas akan serahkan ruu355 jika umno mengamalkan politik suku agama suku. Ini menunjukkan amanat hadi dulu adalah sesat. Umno tidak menjalankan undang2 penjajah, undang2 kafir. Umno juga tidak sesekali menjalankan politik suku agama suku. Sebab itu pas serahkan ruu355 kepada umno.

Hidup umno. Undilah umno untuk kemajuan kelantan. Maju bersama umno bn!!

Anonymous said...

Langkah kajang tu projek reformasi.. Zaman anwar calon pm.. Tapi memandangkan reformasi dah berkubur zaman tun ni.. sekaramg ganti dengan undirosak pulak... Hihi..

Anonymous said...

Tu la.. Harap2 takde yang kalah dengan undi rosak.. Zaman anwar calon pm, penyokong reformasi.. Zaman tun calon pm ni, penyokong undi rosak..

Penyokong pas tak terlibat undi rosak, bn pun mungkin tak terlibat.. Penyokong pakatan adalah.. Hihi..

Anonymous said...

Pas tak perlu beria2 sangat dengan pkr tu.. Pkr dijangkan kalah sebab undi rosak.. Tu cara penyokong pkr group reformasi lawan tun yang sekarang dah sekapal.. Rosakkan undi je.. Hihi..

Anonymous said...

Yang boleh percaya, ph ug ngan umno semata2 nak kalahkan pas kelantan.. Kuli dah hulurkan tangan tu, ber ug ke pan?..

Malu oooo duk cakap kat orang pasal ug, tengok2 kita yang terhegeh2.. Hihi..

Anonymous said...

Mana ada mimpi.. Memang dah kecoh sekarang ni penyokong ph pakat nak rosakkan undi sebab tun jadi calon pm... Hihi..

Anonymous said...

Cakap lah apapun.. aku tetap undi PAS IKATAN GAGASAN SEJAHTERA (PIGS)

Anonymous said...

Bukan umno je kalau pas kalah di kelantan, tapi kemenangan umno dan ph hasil ug yang diusahakan ku li dan pan..

Bertentangan benor dengan apa yang dituduh kat pas dan diceritakan kat rakyat tentang kleptokrasi.. Rupa2nya boleh je umno dan ph bekerjasama dalam politik. .

IrWrWs said...

Takkan nak undi DAP yg makan babi (PIGS)?? Kemudian nak undi walaun DAP utk perintah kelantan atas keredhaan DAP yg makan babi??

IrWrWs said...

Cuba tanya pejuang hak golongan lgbt, golongan lgbt beriman atau tidak dgn Nabi Lut?

IrWrWs said...

Kan betul tu.. walaun DAP memang dah lama berkenan dgn umno ni.. bolehlah sama2 perjuangkan klepetokrasi bersama dgn bekas pemimpin klepetokrasi..

IrWrWs said...

Hidup DAP..

Undi PH = Undi DAP..

IrWrWs said...

Mana ada.. yg ada masuk duit ialah duit jual sumbu minyak motor yg boleh jadikan motor sampai 700cc walaupun cc asal hanya 70 cc..

IrWrWs said...

Memang PH tak buat sebab mereka sendiri yg tu (bla bla bla)

IrWrWs said...

Sejak dah tak jadi exco mana ada duit balak lagi.. duit pil tak tahulah pulak..

IrWrWs said...

Asa ke bukti tu atgna sebut UG? Ada ke?? Mesti tak de bukti.. bongok..

Bukti amanat kafirkan umno pun tak de.. keh keh..

IrWrWs said...

Walaun dap pun sokong umno tarik royalti jugak??

Memang takkan menanglah PH di terengganu.. kecuali walaun dap berpakat dgn umno macam di kelantan..

IrWrWs said...

Alhamdulillah jika itu yg ditakdirkan.. takkan nak letak gambar tglks sebelah permaisuri kut..

Jika di penang letak gambar tglge sebelah ydp penang dan letak gambar tglks sebelah ydpa.. eee ngeri aku..

IrWrWs said...

Harap tghh tak condong kpd bekas klepetokrasi sudah la..

IrWrWs said...

Jom undi dap kerana dgn undi PH samalah dgn undi dap!!

IrWrWs said...

Tghh dan atgna sama je dari segi perjuangan islamnya..

Najib dan tun m pun sama je dari segi perjuangan klepetokrasinya..

IrWrWs said...

Pergi jahanam dgn dap yg makan babi dan minum arak?? Ada sapa2 nak join sekali??

IrWrWs said...

Yg tak diwar2kan bagi duit kpd agama lain berkali2 ganda.. senang je nak tipu walaun dap ni..

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.