Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

APA TUJUAN HILMAN BERJUMPA HAZIQ ?

ISTILAH TERKINI:SEMBURIT

SIAPA YANG MENJADI PENCATURNYA PERLU DICARI, PENCATUR TENTUNYA SEDANG SAKIT PERUT SEKARANG, PELUH KUNING MULA KELUAR.

APABILA SAMA-SAMA SATU PARTI BERSELISIH, BERMAKNA ADA SUATU KERETAKAN SERIUS BERLAKU, ERTINYA PKR MEMANG PARTI BERMASALAH.

PUNCANYA SUDAHPUN TERBAYANG MENGAPA PERKARA INI BERLAKU, SEPATUTNYA HILMAN TAK USAH JUMPA HAZIQ.

APABILA MEREKA BERJUMPA MAKA TERBAYANGLAH SUATU KEBODOHAN, DAN DISINILAH PUNCA CERITA KLIP VIDEO ITU MENJADI PANAS DAN PARTI DI DALAM KEHANCURAN.

RAKYAT SEDANG MENILAI ATAS KEBODOHAN ATAU SUATU TAKDIR SUDAH TIDAK DAPAT DIELAKAN. 

Haziq digantung tugas serta-merta

   
Haziq Abdullah Abdul Aziz yang mendakwa terlibat dalam aksi lucah bersama Menteri Hal Ehwal Ekonomi Mohamed Azmin Ali telah digantung tugas-tugasnya sebagai setiausaha sulit kanan kepada timbalan menteri industri utama berkuatkuasa serta merta. 

Sandakan bukan kali pertama - Haziq



    Ketua Angkatan Muda Keadilan (AMK) Santubong, Haziq Abdullah Abdul Aziz mengulangi dakwaannya bahawa dia memang terlibat dalam aksi seks bersama Menteri Hal Ehwal Ekonomi, Mohamed Azmin Ali.

Hari ini, dia sekali lagi tampil di laman Facebook dan mendakwa rakaman video yang disebarkan sebelum ini bukan kali pertama mereka bersama.

“Pertama kali di Grand Continental Kuching, tiga tahun lalu, kemudian di Pullman Kuching semasa Pemilihan Parti (PKR) pada Oktober tahun lalu.

“Kami sekali lagi melakukannya di Hotel Grand Hyatt KL semasa tugasan kamu selaku Menteri Pengiring kepada Sultan Brunei pada Mac tahun ini dan bulan lalu di Fourpoint Sandakan,” katanya.

-Pak Karamu- 

 

Hilman akui ada jumpa Haziq

News  |  Diterbitkan  |  Dikemaskini
   
Hilman Idham, setiausaha politik kepada Menteri Hal Ehwal Ekonomi Azmin Ali, hari ini mengakui bahawa beliau ada berjumpa dengan Haziq Abdullah Abdul Aziz sebelum Ketua Angkatan Muda Keadilan (AMK) Santubong itu membuat pengakuan bersumpah bahawa dia memang terlibat dalam aksi seks bersama menteri itu.

"Betul," kata Hilman kepada pemberita di Putrajaya ketika disoal mengenai dakwaan Haziq bahawa mereka berjumpa di sebuah restoran di Marriot Putrajaya, sebelum video pengakuan bersumpah dikeluarkan semalam.

Bagaimanapun, Hilman enggan mengulas apabila ditanya mengenai dakwaan Haziq bahawa beliau memintanya untuk menafikan bahawa Azmin terbabit dalam video tersebut.








“Tak apa, saya dah serahkan semua kepada pihak polis.
“Kita biar polis siasat,” katanya. 

Hilman yang juga Timbalan Ketua Angkatan Muda Keadilan (AMK) diminta mengulas dakwaan Haziq di Facebook hari ini yang mendakwa Azmin mengarahkan mereka berjumpa di sebuah restoran di Putrajaya.

“Dia paksa saya untuk menafikan bahawa diri saya dalam video yang tular itu dan meminta saya berbohong untuk dirinya.

“Saya mohon lebih masa untuk merujuk kepada ibu bapa saya dan ini menimbulkan kemarahannya.

“Selepas saya menolaknya, dia membuat ugutan dan berkata 'ini' akan berakhir dalam 48 jam dengan atau tanpa bantuan saya untuk berbohong,” kata Haziq.

Hilman sebelum itu membuat laporan qazaf berkaitan isu penyebaran video lucah itu di Pejabat Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (JAWI) di Putrajaya dan juga laporan polis di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Putrajaya.

Katanya, PKR akan memberi kerjasama sewajarnya kepada polis dan JAWI atas segala siasatan yang dilakukan.

“Insya-Allah saya yakin dan tegaskan pendirian saya bahawa keyakinan kami, ia tuduhan palsu dan fitnah jahat diadakan untuk menjejas reputasi dan keperibadian Azmin.

“Saya tegaskan lagi bahawa fitnah ini merupakan suatu konspirasi jahat untuk menyekat kemaraan Azmin dalam politik,” katanya.








Azmin, semalam menafikan bahawa dirinya terbabit dalam video lucah yang sedang beredar di media sosial dan menyifatkannya sebagai komplot jahat untuk menamatkan kerjaya politiknya.

Perdana Menteri, Dr Mahathir Mohamad juga menolak video berkenaan sebagai palsu, dan mendakwa bahawa mereka di sebaliknya mempunyai motif politik.

Semalam, Haziq yang mendakwa terlibat sama dalam video terbabit tampil membuat pengakuan bersumpah bahawa dia terlibat dalam aksi atas ranjang bersama Azmin yang juga timbalan presiden PKR.

Haziq turut mengulangi tuduhannya hari ini dan mendakwa ini bukan kali pertama mereka bersama.

16 orang berkata:

Anonymous said...

Aku percaya rafizi berbanding azmin. Rafizi lebih berkualiti.

Anonymous said...

Yes..
Rafizi lebih gebu..

Anonymous said...

Parti Kunyit Rakyat..

Anonymous said...

Sejak Bila Qazaf Dikenakan Ke Atas Peliwat?

Qazaf adalah hukuman kepada mereka yang membuat tuduhan berzina ke atas "perempuan-perempuan" yang secara zahirnya tampak baik.

Justeru apabila Setiausaha Politik Azmin Ali, Hilman Idham membuat laporan qazaf mengenai video yang tersebar, ada dua persoalan seperti di bawah yang perlu dijawab:

1. Adakah Azmin termasuk di dalam kategori "perempuan"..? Ini kes sesama jantan.

2. Sejak bila "meliwat" termasuk di dalam kategori zina?

Melemparkan tuduhan zina (lelaki dan perempuan)yang tidak berasas adalah diharamkan oleh syarak berasaskan pada nas-nas al-Quran dan al-Sunnah. Di antaranya,

1. Firman Allah Ta’ala:

Maksudnya : Dan mereka yang melemparkan tuduhan palsu (berzina) ke atas "perempuan-perempuan" yang suci bersih kemudian tidak membawa empat orang saksi maka deralah mereka (yang menuduh) dengan 80 kali dera dan janganlah kamu terima kesaksian mereka buat selama-lamanya dan merekalah orang-orang fasiq.

2. Firman Allah Ta’ala:

Maksudnya : Sesungguhnya orang-orang yang menuduh (berzina) kepada "wanita-wanita" yang baik dan yang lupa (melakukan perbuatan keji) lagi beriman, mereka kena laknat di dunia dan akhirat dan bagi mereka azab yang pedih.

3. Sabda Rasulullah s.a.w.:

Maksudnya : Jauhilah tujuh perkara yang merosakkan, mereka bertanya ya Rasulullah apakah dia itu ? Rasulullah menjawab : “Menyengutui Allah, sihir, membunuh orang yang diharamkan Allah, memakan riba, memakan harta anak yatim, lari daripada peperangan di jalan Allah dan menuduh perempuan yang baik lagi beriman berbuat zina.

Kedua, di dalam kes DS Anwar Ibrahim vs Mohd Saiful Bukhari Azlan, Mahkamah Rayuan Syariah Wilayah Persekutuan, iaitu badan tertinggi dalam kehakiman syariah, telah membuat keputusan kes menuduh "liwat tidak termasuk dalam jenayah Qazaf." Mujahit nak keluar fatwa baru pulak ke..?? Kerajaan pH ini banyak benda pelik berlaku..!!

Kesimpulannya, Jabatan Agama Wilayah Persekutuan tidak perlu membuang masa menyiasat laporan Setiausaha Politik Menteri terbabit

Ali said...

YaAllah jauhilah kami Dari dipimpin oleh kaum INI.(AL Jubori) kembalikanlah pemerintahan kepada gulongan PERPADUAN UMMAH.

Anonymous said...

YaAllah jauhilah kami dari dipimpin oleh kaum kunyit dan taliban.

~PakKaramu~ said...

Sekarang bukan Al Juburi, sudah tukar Al SEMBURIT, siapa sokong PH dapatlah saham akhirat

Anonymous said...

Senarai pemimpin menguyit...

1) DS dot dot dot
2) DS not not not
3) dot not dot not

Anonymous said...

Semburit...
Semgunyit..
Semjuboq....

Anonymous said...

Pesan utk pakaramu.
Tutuplah mulut. Biar pihak yg berkuasa menjalankan tugasnya. Yg penting jaga keluarga dan anak2 itu supaya tidak menjadi seperti itu. Tq

Anonymous said...

pak karam, kalau laa pas menang pru haritu.. anggap jer la konon pas menang. agak2 hukuman apa yg kena utk haziq tu?

Anonymous said...

Nikahkan jer Dik Aziq ngan pasangan nyer...
Sekalikan juga Dik Pol ngan padangan nyer..
PKR boleh sponsor majlis besar besaran..

Anonymous said...

Pesan untuk pemimpin kunyit..
Dah dah lah berlakon tuuu.. kalu tak berMORAL... jadi pencacai dah lah.. buat malu keluaga dan anak2 jer..

Anonymous said...

Pesan untuk pemuda pemuda PKR..
Tutuplah pungkoq... jangan biarkan bos kauorang mengunyit.. jangan buat malu keluarga yoo..

Anonymous said...

Parti Kunyit Rakyat

Anonymous said...

Betul... dpt saham semburit.

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.