Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

DULU MELAYU KASI PECAH SEKARANG MINTA BERSATU ?

LAGU MANA NAK BERSATU ? PASAI MELAYU DALAM PAKATAN HARAPAN DAH BERBAU GAY DAN DAP !!!

HI,HI,HI SENJATA SUDAH MAKAN TUAN, PADAN MUKA .

DULU BERIA-RIA PECAH BELAHKAN MELAYU, SEKARANG MERAYU PULA UNTUK BERSATU DALAM BERSATU ?

HUKUMNYA HALAL KE HARAM ?

ADA JADAH KE TAK ADA JADAH ?

MELAYU NAK MASUK LOBANG BERAPA KALI ? 

OITT ? DAH TERSEPIT ? MASUK KUMPULAN PH TU BAIK JUGA, SEKURANGNYA DAPAT BAU DAP, GAY,PAN

DAH MEROYAN KEW ! 

'Melayu tiada pilihan selain Bersatu, PKR dan Amanah'

   
Orang Melayu kini tiada pilihan selain menyertai parti-parti kerajaan seperti Amanah, Bersatu dan PKR, kata Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Dr Mujahid Yusof.

Mujahid berkata ini kerana idea yang dibawa Umno dan PAS, sudah lapuk dan tidak lagi dapat membawa orang Melayu ke arah yang lebih progresif.

Orang Melayu tolak Bersatu - Anuar Musa

 Gantung sementara BN: Kenyataan saya disalah petik - Annuar Musa 

 Seruan supaya orang Melayu menyertai Parti Pribumi Bersatu Malaysia (Bersatu) untuk membentuk penyatuan Melayu tidak akan dilayan, kata Setiausaha Agung UMNO, Tan Sri Annuar Musa.

Malah kata Annuar, beliau yakin masyarakat Melayu di negara ini akan terus menolak Bersatu kerana parti itulah yang bertanggungjawab memecahkan orang Melayu 

 
-Pak Karamu- 

  Dr Mahathir pelawa semua parti Melayu sertai Bersatu


Bernama  |  Diterbitkan  |  Dikemaskini


   


Dr Mahathir Mohamad hari ini mempelawa semua parti politik Melayu termasuk Umno untuk menyertai Bersatu dalam usaha menyatupadu serta memperkasakan kuasa politik orang Melayu.

Pengerusi Bersatu itu berkata kewujudan semakin banyak parti politik Melayu menyebabkan potensi untuk mereka menang dalam pilihan raya semakin tipis.

“Kalau dahulu, cuma ada satu sahaja parti yang mewakili orang Melayu iaitu Umno tetapi kerana tamak untuk mendapatkan tempat, maka hari ini orang Melayu berpecah kepada enam (parti).

“Enam, bukan lagi majoriti 60 peratus tetapi setiap parti 10 peratus sahaja,” katanya ketika berucap pada Majlis Rumah Terbuka Aidilfitri Bersatu Johor di Dewan Serbaguna Johor Jaya, di Johor Bahru.
Perdana menteri juga turut mengingatkan barisan kepimpinan parti supaya menjadikan episod kekalahan Umno di Johor yang digelar sebagai kubu kuat parti berkenaan sebagai satu pengajaran.

“Yang jelas ialah walau kuat bagaimana sekalipun parti itu kalau ia sudah menyeleweng, ia akan jadi lemah. Inilah pengajaran yang kita dapat dari peristiwa dari Johor ini pada PRU ke-14,” katanya.

Ketika ditanya pemberita selepas ucapan itu sama ada pelawaan beliau akan mendapat tentangan daripada parti komponen Pakatan Harapan (PH), Dr Mahathir berkata: ”Itu masalah dia. Kita tiada kaitan dengan parti-parti lain. Walaupun dalam PH, mereka pun dapat ahli baru juga.”

Selain itu, beliau turut mengingatkan supaya semua ahli parti setia kepada parti dan perjuangannya dan tidak taksub kepada pemimpin tertentu.

Ketibaan Dr Mahathir pada majlis itu jam 5.05 petang tadi disambut oleh Timbalan Presiden Bersatu Mukhriz Mahathir dan Pengerusi Bersatu Johor Mazlan Bujang.

Selain dijamu dengan pelbagai juadah Hari Raya, Dr Mahathir turut dipersembahkan dengan tarian zapin daripada Kumpulan Gemalai Tari Majidi dan Kumpulan Kesenian Johor Bahru serra nyanyian daripada artis, Ayai Ilusi.
-Bernama

17 orang berkata:

Anonymous said...

Tun dah tak tahan kena kencing dan kena berak dgn babi dap tu , jadi,,dia ajak org2 melayu pas dan umno untuk sama dikencing dan diberak babi dap.....betul la tu ts anuar musa,,jgn di layan si tua bahlol lagi jahat tu. Biar dia dihina dgn sebegitu rupa,,,demi mempertahankan kekuasaan dan kekayaan hasil merompak anak2 dan kroni dia, dia sanggup dikencing dan diberak oleh babi dap. Kita,,org2 melayu islan, terus komited dgn pas dan umno,,kita kuatkan azam dan usaha,,pru 15 tak lama lagi dah. Kita terajang tun m yg menjadi kepala kpd baruah2 dap, pengkhianat bangsa dan ugama,,kita terajang puak2 ni berserta dap dari putrajaya.

Anonymous said...

Kena kencing kah kenak berak kah okey lah gak..
nii kena semburit..
eeeiiikkkk.. jantan peminum sperm jantan..
Cabutttttt... takutttttt.. geliiiiiii..

ted manoff said...

Org melayu sendiri yg tolak umno kelaut..xyah nk ckp byk..time ada kuasa berlagak nk mamposs..sekarang rasakan..kikikiki..

Anonymous said...

Jom bersatu ngan Abang Nuar Ku..

Anonymous said...

Tak yak cakap banyak..
JOM JOM JOM JOM..
BERSATU BERSEMBURIT..
sampai MAMPOS..
Idup Abang Non..
Idup Abang Min..
Idup Abang Piji..

Anonymous said...

Syarat nak jadi PM ke-8 MALAYSIA Ku..

1) depan boleh
2) belakang boleh
3) betina boleh
4) jantan boleh

Anonymous said...

Orang Melayu tiada pililan...
Jom BERSATU ngann DAP..
Jom jom jom kom jom..

Anonymous said...

Peringatan pada Mujahit Mujadah


Parit Buntar
Ph 16,753
*BN + PAS = 25,967*

Anonymous said...

wah! dah siap buat kira2 tuu.. bagus laa, nanti kat parit buntar nak letak calon pas atau umno? jgn salah kira mcm dr.zuhdi dah laa.

Anonymous said...

skrip yg sama tiap2 kali pru.. kami kuat, kami paling berpengaruh, kami nak jadi kingmaker, kami paling islam bla bla bla.

lepas kalah pru, kami tak harapkan menang, kami hanya cari redho Allah. kikiki kalau taknak menang jadilah badan dakwah. gamaknya Allah mmg tak redho pas menang pru.. ntah la.

Anonymous said...

pak karam dah istihar harta, ke belum? tak payah istihar lah nanti jadi komunis pulak.

Anonymous said...

Senarai Harta
Bapa Si Anon 12:59 PM:

1) tanah sekangkang (dah gersang)
2) hon dua butir
3) berok satu ekor

Itu saja yang ada.
Sekian tetima kasih.

Anonymous said...

Kerajaan satu penggal..
Ker setengah penggal jer..

Idup DAP.

Anonymous said...

Idup DAP.

Anonymous said...

Bersatu dalam BERSATU..!!!
Tu maksud nyer SEMBURIT...

محمد على said...

افضل شركة مكافحة حشرات بالرياض
افضل شركة مكافحة الصراصير بالرياض
افضل شركة مكافحة الفئران بالرياض
افضل شركة مكافحة النمل الاسود بالرياض
افضل شركة مكافحة النمل الابيض بالرياض
افضل شركة تسليك مجارى بالرياض

~PakKaramu~ said...

PAK KARAM BELUM KARAM, HARTA ADALAH DALAM LINGKUNGAN 70 M SAHAJA, NAPA NAK PINJAM KE ?, SAYA TAK KESAH SEMBURIT NAK PINJAMPUN BOLEH

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.