Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

KOMINIS ADA DIMANA-MANA,TERUTAMA DIBANDAR


WALAUPUN PERJUMPAAN TERSEBUT DIKATAKAN HANYALAH SEBAGAI MEMPERINGATI PERDAMAIAN, NAMUN ITULAH ALASAN YANG ADA BAGI MEREKA.

KOMINIS TAHU, SIAPA YANG SEPATUTNYA DIJEMPUT PADA MAJLIS DI KAJANG ITU, MEREKA SAHAJA YANG MAMPU MENCIUM BAU SEKUTU MEREKA.

WALAUPUN PERJUMPAAN ITU DIHADHIRI GOLONGAN TUA, TAPI KITA SANGAT YAKIN GOLONGAN MUDA TENTUNYA DILARANG MENGHADHIRI PERJUMPAAN TERSEBUT, INI ADALAH SUATU HELAH.

KOMINIS - GAMBAR HIASAN

 

KOMINIS PENUH DENGAN BERHELAH, SIKAP MEREKA SAMALAH DENGAN HELAH ORANG BERPOLITIK. JIKA TIDAK MANA MUNGKIN MENTERI DALAM NEGERI MULA PENING KEPALA.

BERMULA DENGAN SEMANGAT ABU MAYAT. PADA MULANYA TERDAPAT DARI KALANGAN BEKAS PEGAWAI ATASAN POLIS DAN TENTERA BERSEMPATI TERHADAP KOMINIS KONON DEMI PERPADUAN DAN KEAMANAN.

KEMUDIAN SEMANGAT ITU DISUSULI OLEH SEMANGAT BERHIMPUN SECARA TERANGAN DI KAJANG OLEH KOMINIS SEBAGAI PROVOKASI MENAIKKAN SEMANGAT KOMINIS TERHADAP ANAK MUDA.

SEBENARNYA PERJUMPAAN TERSEBUT ADALAH SUATU PERJUMPAAN MENCABAR ATAU MENGUJI PUCUK PIMPINAN PEMERINTAH SEKARANG, NAMUN MEREKA TIDAK BERANI PADA PEMERINTAHAN TERDAHULU.

GAMBAR HIASAN

 

RAKYAT DARI KALANGAN MELAYU TENTUNYA MEMBENCI GOLONGAN KOMINIS, NAMUN TIDAK MUSTAHIL TERDAPAT DARI KALANGAN MELAYU SUDAH BERSIMPATI TERHADAP GERAKAN KOMINIS.

ORANG MELAYU YANG BERSIMPATI TERHADAP KOMINIS KERANA MEREKA TIDAK TAHU HATI BUDI KOMINIS, MEREKA HANYA MAHU NAMA DAN MENGHARAPKAN SESUATU KEPENTINGAN UNTUK  DIRI.

ADA YANG TAK KENA NI, WAKIL MALAYSIA TAK DE KE ?

Sekitar 1,000 orang hadir dalam acara memperingati ulang tahun ke-30 Perjanjian Damai Hat Yai 1989 antara kerajaan Malaysia, Thailand dan Parti Komunis Malaya (PKM), di Songkla, Thailand, malam tadi.

Majlis yang berlangsung di Hotel Lee Garden, Hat Yai itu antaranya turut dihadiri senator Thailand, bekas panglima tentera Thailand dan bekas anggota PKM dari Thailand dan Malaysia serta ahli keluarga mereka.






 
CUBA PERHATIKAN BETUL-BETUL BINTANG PADA TOPI WANITA DIATAS, BINTANG TIGA ATAU LIMA ? JIKA LIMA SAMALAH YANG TERDAPAT PADA BENDERA MALAYSIA 
UNIFOM KOMINIS MASIH DISANJUNG !
SEBENARNYA IDEOLOGI KOMINIS TIDAK PERNAH LUPUT DARI HATI MEREKA, YANG LUPUT HANYA SENJATA YANG DITAKUTI OLEH MELAYU KARANA MEMBUNUH, MELAYU TIDAH TAHU IDEOLOGI ITU LEBIH BAHAYA DARI SENJATA.

RUNDINGAN DAMAI GAGAL BENDUNG KOMINIS

 

PERCAYALAH , KOMINIS AKAN KEMBALI DALAM BENTUK BARU TANPA SENJATA,TAMBAHAN LAGI JIKA BANGSA MEREKA RAMAI DUDUK DI DALAM KERAJAAN.

ADALAH  SANGAT DIHARAPKAN BAHAWA PEMERINTAH SEKARANG MENGAMBIL SERIUS TENTANG BAHAYA KOMINIS DI DALAM NEGARA INI TERUTAMA DI JABATAN-JABATAN KERAJAAN SENDIRI ATAU SWASTA.






16 orang berkata:

Ibnu hasyim said...

Gulai kawah hadi meme kamprettt

Anonymous said...

Sudah2 la fitnah kerajaan kait dengan kominis. Teguk2 la jus kencing yg dibekal kerajaan semoga dapat hidayah dari setiap tegukkan tu.

Anonymous said...

ko bnyk mkn gulai kawah yg berperisa abu taik chin peng sbb tu ko semakin resah dn menggelebah tak tentu hala.

Anonymous said...

ARI NI SEGALA MACAM KERETA DI CANANG
BUGATI VYRON ANAK TUN NK CAMPAK KEMANA?
SUPER YACT ANAK CUCU TUN TAK NAK LAYAN?
RATUSAN COMPANY ANAKCUCU TAK NAK BACA KE..!?



ALAHAIIIIII... MACAI TU JER KETE YANG ADA...!!???

FORMULAILANGSTRESS=BMF + POP CORN TAMBAH + TEPUK PADU

Anonymous said...

Perhimpunan BEKAS komunis. Bukan perhimpunan komunis. Contoh: perhimpunan BEKAS ahli pas dengan perhimpunan ahli pas, kan tak sama. Betul tak?

Anonymous said...

Betul la tu.. bekas kominis je pun,lagipun mereka berkumpul setakat sembang kosong je pun,xkan benda simple mcm tu pun x dapat nak paham.tu la akibat sombong x nak teguk jus kencing percuma yg dibekalkan ph menyebabkan kemampuan berfikir jadi lemah.Xpe..kita teruskan je bersatu hati bekap hal ni,walau babi pun x kan dapat paham ape perlunya kita sampai sanggup luangkan masa susah payah bekap bekas2 kominis berkumpul,Kita teruskan juga ok.katalah walaupn bukan setakat babi je x dapat paham kita tapi kita sendiri pun x dapat nak paham juga..xpe teruskan je ok.

Anonymous said...

daripada dok kalut dgn komunis pencen, lagi baik pak karam pi tarbiah syiah yg bersepah2 kat kampung pak karam tuu. belakang rumah pun ada syiah, pi la gempur.

Anonymous said...

Betul tu banyak perkara lain nak gempur selain kominis.bersatu padulah hati kita semua bekap kominis smbil teguk jus kencing percuma.

Anonymous said...

Makin Parah...Makin kalut... tak apa kami menawarkan formula ajaib ... baca hingga abis...!!

Satu majlis makan malam meraikan para penyokong yang memihak kepada Azmin juga akan turut diadakan pada 7 Disember, jam 8.00 malam di Saloma Bistro yang terletak berhadapan hotel Renaissance KL,

Satu lagi event parti PKR akan berlangsungnya Kongres PKR oleh Anwar Ibrahim di Melaka tarikh yang sama.

Beberapa orang ahli PKR, termasuk juga ahli parti komponen PH telah mula menerima jemputan melalui aplikasi Whatsapp untuk menghadiri majlis makan malam tersebut.
Difahamkan, mereka yang bertanggungjawab menyelaras jamuan makan malam di Saloma itu ialah Naib Presiden PKR, Tian Chua dengan dibantu aktivis jalanan yang tidak asing lagi, Hishammuddin Rais.

Kedua-dua mereka dikatakan diberi tanggungjawab untuk memastikan majlis jamuan itu berjaya dan untuk memberi gambaran Azmin mempunyai sokongan yang lebih besar berbanding Anwar Ibrahim.

kalau mahacai kalut kami ada formula hilang kalut malut tuan puan mahacai sekelian ... ingat dan hafal formula ini..



formulahilangkalut = BMF + Pop Corn Tambah + Tepuk Kuat Padu



kikikiki..

Keris berayon said...

“Dalam sekawah gulai daging yang dimasak penuh dengan daging yang suci dan diletakkan seketul daging babi didalamnya itulah perumpamaan kerjasama UMNO dan MCA”.

[Kenyataan PAS ogos 2018].

Anonymous said...

dlm masa kecemasan dan hampir meragut nyawa dan tiada apa apa utk dimakanaka sekawah daging babi pun bole dimakan demi menyebabkan nyawa terancam



kikikikikiki...

Anonymous said...

Sabar semua.. Teguk2 la jus kencing percuma yg dibekalkan ph dlu wat penyejuk badan.

Anonymous said...

Ni kan musim cuti2 sekolah watpe nak gaduh2 sume, bawak la anak2 jalan2.kan semua dah percuma,tol dah xda,kamera aes mereka dah roboh kerana mereka amat membenci kerajaan dahulu yg menzalimi rakyat.rilek2 bawak anak jalan2 ok.sambil drive 1 keluarga teguk2 jus kencing santai.

Anonymous said...

Macai Ph yg muslim dia x ngaji usul fiqh barangkali(memilih mudarat yg ringan diantara semua pilihan jika bertemu semua pilihan yg membawa mudarat).

Macai ph yg muslim punya culculate bila jumpa dua pilihan yg 2 2 membawa mudarat seperti dibawah..
-barisan penyamun yg kapir harbi dominan@ketuainya(ph)
-barisan penyamun yg muslim dominan@ketuainya(bn)

Maka hasil culculate macai ph ialah..
Mereka pilih mudarat yg paling berat iaitu no 1.

hasil culculate dia tu seolah2 mak bapak dia membesarkan dia dari kecik dengan makan taik.

Anonymous said...

Apa beza ahli pas dgn bekas ahli pas. Adakah bekas ahli pas masih berhati pas?

Apa beza komunis dgn bekas komunis? Sama tak ahli pas dgn bekas ahli pas??

Mohon pencerahan pakaramu.

Anonymous said...

Betul.. Bakas pas maknanya mereka dah langsung xda minat jijik dan xda nafsu ngan pas lagi.Sama juga mcm Bekas kominis.Makna dorang sendiri pun x datang dan berhimpun sebenarnya, sebabnya dah xda minat apa2 cuma bekas je.jadi Gambar tu dorang edit fitnah tunjuk yg dorang datang berkumpul.sebenarnya majlis tu pun xda malam tu.dah x minat apa2 dan jijik, cuma bekas je nak buat ape buat majlis.Jadi Kita kena bersatu jiwa raga bekap kominis.pada yg gagal paham tu jgn lupa teguk jus kencing percuma yg dibekalkan ph semoga dapat hidayah.

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.