Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

SIDANG KEMUNCAK KUALA LUMPUR

SIDANG PUNCAK KL GAGAL ?
MEMALUKAN ?
 
PENGHARAPAN YANG SANGAT BESAR UNTUK FAEDAH ISLAM.

 

Dikatakan bahawa SIDANG KEMUNCAK KUALA LUMPUR untuk mendaulatkan berbagai-bagai perkara tentang islam disambut dengan baik.

SIDANG KEMUNCAK KUALA LUMPUR menjadi tumpuan ummah yang sentiasa mengharapkan Ummah terjaga, Kedaulatan negara diambil berat, Identiti dan integrity tabdir urus yang sempurna, kebudayaan, kebebasan Keamanan, Keselamatan dan Pertahanan, Perdagangan dan Pelaburan, Teknologi dan sebagainya, menjadi harapan bagi rakyat.

dendangan ini bukan perkara baru ditelinga rakyat terutama di Malaysia, namun ianya habis ditelan masa dan terhakis di angin yang lalu.

 

Pemimpin datang dan pergi, cita-cita juga bersifat datang dan pergi, ia hanya untuk halua telinga dan sekadar hendak menyedapkan hati rakyat, tidak lebih daripada itu.

Pemimpin hanya buka mulur bercakap tentang islam dan ummah bermusim, ini semua untuk kepentingan politik dan kuasa. Sejak dari zaman  Khulafa Rashidin hinggalah sekarang, islam tetap terhina dan merempat.

Jika kita buka dan baca Al Quran, maka kita dapati ada petunjuk yang perlu difikirkan, iaitu: JIKA SERAHKAN ISLAM KEPADA YANG BUKAN AHLI, MAKA TUNGGULAH KEHANCURAN ISLAM ITU. Ia hanya bagaikan tikus memperbaiki labu.

Di dalam perjumpaan bukan main lagi bercakap tentang Ummah, semuanya mahu dan mengaku untuk memperbaiki islam dan ummah, namun ia tidak bermenefa'at sedikitpun untuk faedah memperbaiki islam. Contoh yang paling baik ialah OIC.

 

Orang islam yang faham tentang penderitaan islam yakin dan percaya, selagi tidak kembali kepada Al Quran dan Hadis maka apa juga yang diucapkan pemimpin itu adalah batal dan sia-sia, ia hanya sekadar gatal mulut sahaja.

Dari zaman dahulu sehinggalah zaman kini tiada satu negarapun yang berjaya melaksanakan hukum Tuhan melalui kitabnya, yang kita dengan memang semua mahu kembali kepada Al Quran, namun akhirnya mereka hanyalah munafik-munafik yang sesat yang tundu dibawah pengaruh KAFIR.





9 orang berkata:

Anonymous said...

52 KETUA NEGARA DIJEMPUT HANYA 3 EKOR KETUA NEGARA YANG HADIR , APA KEPUTUSAN YANG BOLEH DICAPAI KALAU 3 EKOR AJER YG HADIR..!?

Daripada 52 ketua negara yang dijemput, hanya tiga saja yang hadir iaitu Presiden Turki, Reccep Tayyib Erdogan, Emir Qatar, Sheikh Tamim Hamad Al Thani dan Presiden Iran, Hassan Rouhani.

Apa signifikannya KL Summit kepada umat Islam seluruh dunia dengan hanya tiga ketua negara saja yang menghadirinya?

52 EKOR DIJEMPUT YG DTG 3 EKOR AJER
INI KAH CHAMPION PEMIMPIN ISLAM.?
HASIL TAK ADA SBB X CUKUP KORUM LER.!
DUIT RAKYAT DIBAZIR SAMPAI LEBAM

Wakil Malaysia yang berucap dalam sidang meja bulat dan pleno KL Summit iaitu Azmin Ali, Mukhriz Mahathir dan juga Zuraidah yg ada "fake degree" yang menimbulkan tanda tanya ramai...!!

Anonymous said...

KL SUMMIT PULAK DI ANJUR MASA MUSIM HUJAN
KESIAN POLIS TRAFFIC BASAH KUYUP SIMPANG KLCC
KETUA PEMIMPIN LUAR HANYA 3 EKOR YG HADIRKAN
HASIL X ADE DUIT MEMBAZIR KONON CHAMPION ISLAM KINI


KARMA FITNAH SEDANG MENGHINA SANG FITNA KEMBALI

Anonymous said...

KL: Datuk Seri Abdul Hadi Awang menyifatkan penganjuran Sidang Kemuncak Kuala Lumpur (KL Summit) 2019 memberi gambaran jelas terhadap kelemahan Pertubuhan Kerjasama Islam (OIC).

Mantan Timbalan Presiden Kesatuan Ulama Muslimin Sedunia itu menegaskan kelemahan itu berkait masalah antarabangsa terutama di Asia Barat yang dilihat tiada penyelesaian.

Tambahnya, penganjuran sidang kemuncak ini yang diadakan di Asia Tenggara jelas membuktikan rantau ini lebih aman.

“Ia satu langkah yang proaktif untuk memperkasakan kerjasama dalam kalangan negara-negara umat Islam.
“Sebenarnya, ia bagi memangkin kelemahan-kelemahan majlis Kerjasama Islam (OIC) yang gagal menangani banyak masalah antarabangsa khususnya di Asia Barat.

Anonymous said...

Mungkin kalo diserah pd hj najib dan hjh rosmah dgn hj hadi sbg adjutannya makanya masalah islam sedunia dapat diatasi dengan tuntas 100 persen.

Anonymous said...

Sepatutnya hj hadi, hj najib, hjh rosmah dan hj zahid yg uruskan benda ini. Gerenti power karna derang boleh dpt sokongan padu jo lo dan sumbangan raja arab.

Anonymous said...

Jo loi, eddy wang, jibon, lostmah, zaid datang tak? Ini sosok yg berdaya mantap memacu ekonomi islam ni.

Anonymous said...

kau bnyk mkn taik rosmah sebab tu kau bodoh bertingkat tingkat ...kikiki

pakresky said...

Assalamualaikum wr.wb,saya pak arianto pekerjaan saya sehari-harinya cuma seorang TKI pembantu di negara tentangga yaitu di malaysia yang pendapatannya tidak seberapa dan suami saya cuma kerja di kelapa sawit,buat biaya anak sekolah aja tidak cukup di kampung apalagi untuk mencukupi kebutuhan hidup keluarga sehari-harinya dan suatu malam saya buka internet dan tidak sengaja saya temukan number HP EYANG WORO MANGGOLO langsung saya telpon beliau dan menceritakan semua keluahan saya dan akhirya di kasih ANGKA GHAIB 6D benar-benar tembus dengan adanya EYANG semua hutang-hutang saya di kampung sudah lunas semua ,bahkan sekarang saya sudah buka usaha WARUNG MAKAN di malaysia!!! sekali lagi saya mengucapkan banyak terimah kasih kepada EYANG WORO MANGGOLO atas bantuan Eyang kini impian saya selama ini sudah jadi kenyataan dan berkat bantuan EYANG WORO MANGGOLO pula yang telah memberikan angka ghaib hasil ritual,beliau kepada saya yaitu 6D dan alhamdulillah telah berhasil memenangkan 5x berturut-turut tembus .
Solusi yang tepat jangan anda putus aza karna EYANG akan membantu anda semua dengan Angka ritwal/GHOIB apa bila anda butuh angka togel 2D-3D-4D-5D-6D, dijamin 100% jebol.
Apabila ada waktu silahkan/SMS EYANG WORO MANGGOLO di number 082-391-772-208 .
DAN BELIAU JUGA BISA MENBANTU ANDA TUK PUTARAN YANG ADA DI BAWA.

angka;GHOIB: singapur
angka;GHOIB: hongkong
angka;GHOIB; malaysia
angka;GHOIB; toto magnum 4d
angka"GHOIB; laos…
angka"GHOIB; macau
angka"GHOIB; sidney
angka"GHOIB: vietnam
angka"GHOIB: korea
angka"GHOIB: kudalari

sekali lagi makasih yaa KI waktu itu saya cuma bermodal uang cuma 300 ribu dan akhirnya saya menang banyak dan berkat angka gaib hasil ritual KI saya sudah buka usaha Kini kehidupan keluarga saya jauh lebih baik dari sebelumnya,bagi anda yang ingin seperti saya silahkan HUB/SMS EYANG WORO MANGGOLO di number 082-391-772-208 insya allah beliau akan menbantu anda semua.trimakasih....?

James Whatt said...

A tech writer who is passionate to write about streaming devices and its channel programs. Apart from my work, I am interested in music and sketching. Are you a person who needs updates about the new releases and is interested in tech blogs?

Have a look at my recent blogs:
Roku com link activate code
Roku.com/link
Roku Activation Link
Roku Activation Code
Roku.com/link Activation
How to Activate Roku?
Activate Roku com link
Activate Roku com link
Roku.com/link activation code
www.roku.com/link
Roku activation Link
roku account
roku.com
roku sign in
roku.com link
roku link
How do I activate my Roku?
www.roku.com
my.roku.com
www.roku.com/support
my roku account
Roku com link enter code
Roku link enter code
Entern Roku link code
roku.com/link setup

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.