Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

BERTAMBAH DEKAT KE PENJARA

ROSMAH PULA DIARAH BELA DIRI KES SOLAR

 MAHKAMAH TOLAK TANGGUH KES 1MDB NAJIB



12 orang berkata:

Anonymous said...

Sejak Amit Bedul lantikan Tun@PH nak expired nih kan Tun dan Daim tak leh duduk diam.. macam orang gelisah cemas tak keruan..

nape yerrkk..!? sapa bole jawab..!?

Anonymous said...

PAS dah ambil tindakan sewajarnya buat laporan polis supaya tangkap pada pengasas SugarBook Cina sialan itu.

Otai Reformasi hari hari balun PAS dah ambil tindakan ke blom...!? Anwar Ibrahim merangkap PM ke 9 dah buat tindakan pasal sugarbook nih ke atau blom lagi...!?
Lansung tak bunyi bunyi..!!

Tun Mahathir yg mintak matapelajaran Isle dikurangkan dah cakap sesuatu ke pasal SugarBook nih...!? kerr dah jadi Setan Bisu... agaknya klu mintak anak Tun@Marina Gereja COMANGO cakap pasal Sugar Book dia ckp apa yer..!?

Gebang Islam peerghh ke main kebabom sana sini... bab sugar book macam sial gampang..

Tuan Puan Pok Cik Makcik Apek Anee Apaa Uncle sklian Rakyat dah celik minda dan tak mudah di bodoh bangang lagi oleh Tun dan Anwar Aljub dan gang walaun semua...!!

Berambossss..!!

Anonymous said...

Banyaknya duit Rina Harun..

Kami terima cek pada hari Rabu dan hari Khamis hutang sudah langsai sepenuhnya.

Persoalan nya banyaknya duit Rina Harun adakah duit hutang sebanyak RM1,340,642.02 sumber duit dari mana.. menabung semasa kecil atau duit komisen fesyen peraga baju dan jubah... SPRM sila siasat.

Rina menerima Notis Kebangkrapan untuk hutang terhadap Sarl Novovision berjumlah RM1,340,642.02, setakat 17 November 2020.

Rina merupakan salah seorang pengarah syarikat Eurofine (M) Sdn Bhd, Fine Mobile Network Sdn Bhd dan Fine TV Network Sdn Bhd - yang kini telah ditutup - yang membeli beberapa program daripada syarikat itu.

Untuk pengatahuan rakyat Rina Harun ini menteri lantikan Tun Mahathir Mohammad.

Anonymous said...

Buat laporan polis jer....itu pun canang 1 malaya....

Menteri dan timb menteri kan ramai dlm kabinet, minta la mereka pakat ambil tindakan....kan menteri2 wakil kpd rakyat.

Nih nak bagitau....abg kipidap laaaagi banyak buat lapuran polis tau...tak bising pun.

Anonymous said...

Abg Sabu buat apa?

Anonymous said...

Bila Otai dah bagi kata dua pada Pakatan Harapan 'No Pejuang No Mahathir' maka dengan muka hodoh tak tau malu mula terhegeh hegeh nak kembali pada UMNO... alasan bangang bodoh di ulang ulan ramai yamg jumpa dia minta tolong selamat kan negara... alasan basi di ulang ulang macam bangang gampang...

Kita tahu Amit Bedul lantikan Tun dan expired, PRU makin hampir, Tun Daim yg diam dan mula bising bercakap walaupun baru ini disekolahkan oleh Ku Nan dan Sharir.

Nampak tak betapa terdesak nya orang tua hodoh ini ke hulu orang tak layan, ke hilir orang tak peduli mula tebal myka buat alasan bodoh bangang ramai rakyat jumpa Tun mintak selamat kan negara. Yg datang walaun Tun jer...elok TV dan Media buat survey betul ke rakyat nak orang tua hodoh bodoh ni...!?

Kalau tanya Jon Doe mme le bukan rakyat nak Tun malah Jon Doe kata kibar panji itam lagi...bodoo bodoo

kikiki

Anonymous said...

P119 TITIWANGSA

Rina Mohd Harun(PH-PPBM)

38.7% (23,840)

Johari Abdul Ghani (BN - UMNO)

32.0% (19,701)
Mohamad Noor Mohamad (PAS)

11.1% (6,845)
Registered voters: 61,598

Majority: 4,139

Spoilt votes: 323

Unreturned votes: 0

Voter Turnout: 50,858 (82.6%)

DEMOGRAPHICS

Malay 70.49%; Chinese 17.3%; Indian 9.42%; B/P Sabah 0.5%; B/P Sarawak 0.37%; Orang Asli (Pen. Msia) 0.01%; Others 1.91%

Next PRU 15... nak lagi ke kena kencing PH...!?

haahh tepuk dan lu fikir lah sendiri

Anonymous said...

Perjuangan Politik Perbadi & Kroni: Setelah Tidak Dihiraukan PH, Mahathir Hilang Hala Tuju. UMNO pun tak perlukan politik kayakan kroni dan anak cucu.

Presiden Umno Ahmad Zahid Hamidi membayangkan Dr Mahathir Mohamad sedang mencari “perumah” lain setelah tidak dihiraukan oleh rakan daripada Pakatan Harapan (PH).

Mengulas kenyataan Mahathir yang sedia untuk kembali kepada Umno sekiranya parti itu kembali dasar awalnya untuk berjuang demi bangsa, negara dan agama, kata Zahid, syarat bekas perdana menteri itu hanyalah alasan bodoh dan dalih bangang seorang yang dah otak berkarat dan expired semata-mata.

“Saya fikir rakyat khususnya ahli Umno boleh menjangkakan punca sebenar mantan pengerusi PH dan Bersatu ini membuat pusingan U setajam itu. Tujuan utama untuk hijack UMNO supaya terjamin kroni dan anakcucu nanti.

“Ramai lihat beliau kini hilang hala tuju dalam memperjuangkan kepentingan politik peribadi dan kroni-kroninya selepas tidak lagi menjadi perdana menteri ketujuh.

Elok lah PH dan PN jangan pedulikan lagi pekik lolong Tun itu lagi. Selama ini Tun akan hijack sesuatu kumpulan sudah apabila nampak tertatur dari segi kekuatan dan sokongan rakyat.

Kali ini biar lah Tun buat sendiri blok baru tanpa melibatkan PH dan PN.

Anonymous said...

Ya allah hukum karma sudah sampai what you give is what you get back

Siapa masih ingat kenyataan mantan Pengerusi Pakatan Harapan (PH) dan Parti Pribumi Bersatu Malaysia (PPBM) ini?

“BN (Barisan Nasional) dah tak ada, dah ‘Innalillahi wainna ilaihi raajiun. Yang ada hanyalah UMNO itupun sekadar pada nama sahaja"

“UMNO dah hancur, banyak ahli minta nak masuk PH dan BERSATU (PPBM). Yang tinggal nak jalan pun tak larat dah" [Tun Mahathir 21 Februari 2020]

"Saya sanggup terima ahli UMNO yang keluar UMNO. Tetapi UMNO sertai kerajaan campuran sebagai parti UMNO, ini tidak dapat diterima" [Tun Mahathir 26 Februari 2020]

Siapa masih ingat juga Tun Mahathir pada 9 November 2019 mengaku menyuruh saya (Zahid) membubarkan UMNO kerana UMNO dianggap sudah tiada.

Tiba-tiba kelmarin Tun Mahathir buat 'U-turn' paling drastik menyatakan beliau masih sayang UMNO dan bersedia kembali kepada UMNO. Boleh demand lagi syarat kononnya UMNO perlu kembali berjuang untuk bangsa, negara dan agama.

Selama ini itulah perjuangan UMNO dan bukan perjuangan untuk kroni dan anakcucu. Bila BN menolak bailout kroni dan anakcucu mula merajuk dan ugut keluar UMNO bagai. Cukup cukup lah rakyat dah naik meluat dan menyampah lakonan jijik ini.

Bagaimana agaknya perasaan penyokong dan pemimpin parti Pejuang lain mendengar kata-kata Tun Mahathir ini?

Ramai lihat Tun kini hilang hala tuju dalam memperjuangkan kepentingan politik peribadi dan kroni-kroninya selepas tidak lagi menjadi PM ke-7.

Persoalan yang menimbulkan tanda tanya besar siapakah rombongan demi rombongan yang datang minta beliau buat sesuatu untuk selamatkan negara!? Elok badan berkecuali NGO, Blogger buat tinjauan dan survey betulkah dakwaan Tun bahawa rakyat masih mahukan Tun menerajui negara..!?

Dengan muka tak malu minta bagi 'syarat - syarat' yang ditetapkan beliau itu sekadar melunakkan alasan . Selama ini UMNO tidak pernah seinci berkalih daripada dasar perjuangannya.

Anonymous said...

Maksud "perumah" ialah dalam biologi dan perubatan, perumah merupakan organisma perosak pembawa parasit, cacing, ulat perosak,mutualistik, atau komensalis (simbion) yang lazim mempunyai sumber makanan dan tempat perlindungan yang ideal untuk yang menumpang hidup sehingga habis nutrisi perumah itu dimakan ny

pakresky said...

Assalamualaikum wr.wb,saya pak resky pekerjaan saya sehari-harinya cuma seorang TKI pembantu di negara tentangga yaitu di malaysia yang pendapatannya tidak seberapa dan suami saya cuma kerja di kelapa sawit,buat biaya anak sekolah aja tidak cukup di kampung apalagi untuk mencukupi kebutuhan hidup keluarga sehari-harinya dan suatu malam saya buka internet dan tidak sengaja saya temukan number HP EYANG WORO MANGGOLO langsung saya telpon beliau dan menceritakan semua keluahan saya dan akhirya di kasih ANGKA GHAIB 6D benar-benar tembus dengan adanya EYANG semua hutang-hutang saya di kampung sudah lunas semua ,bahkan sekarang saya sudah buka usaha WARUNG MAKAN di malaysia!!! sekali lagi saya mengucapkan banyak terimah kasih kepada EYANG WORO MANGGOLO atas bantuan Eyang kini impian saya selama ini sudah jadi kenyataan dan berkat bantuan EYANG WORO MANGGOLO pula yang telah memberikan angka ghaib hasil ritual,beliau kepada saya yaitu 6D dan alhamdulillah telah berhasil memenangkan 5x berturut-turut tembus .
Solusi yang tepat jangan anda putus aza karna EYANG akan membantu anda semua dengan Angka ritwal/GHOIB apa bila anda butuh angka togel 2D-3D-4D-5D-6D, dijamin 100% jebol.
Apabila ada waktu silahkan/SMS EYANG WORO MANGGOLO di number 082-391-772-208 .
DAN BELIAU JUGA BISA MENBANTU ANDA TUK PUTARAN YANG ADA DI BAWA.
angka;GHOIB: singapur
angka;GHOIB: hongkong
angka;GHOIB; malaysia
angka;GHOIB; toto magnum 4d
angka"GHOIB; laos…
angka"GHOIB; macau
angka"GHOIB; sidney
angka"GHOIB: vietnam
angka"GHOIB: korea
angka"GHOIB: kudalari
sekali lagi makasih yaa Eyang waktu itu saya cuma bermodal uang cuma 300 ribu dan akhirnya saya menang banyak dan berkat angka gaib hasil ritual Eyang saya sudah buka usaha Kini kehidupan keluarga saya jauh lebih baik dari sebelumnya,bagi anda yang ingin seperti saya silahkan HUB/SMS EYANG WORO MANGGOLO di number 082-391-772-208 insya allah beliau akan menbantu anda semua.trimakasih...

Anonymous said...

Sabu buat taik..taik kering.

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.