Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

FITNAH

MUHYIDDEN KASI BURAI HAL PIEM DLM PARLIMEN

FITNAH MAINAN POLITIK PIEM ?

MUHYIDDIN BOGELKAN PIEM MADANI ?

SETELAH MEMPERKENALKAN MALAYSIA MADANI
TAK MUNGKIN BUAT KERJA JAHAT !

MALAYSIA MADANI MULA PANAS !!!

KENA BUAT DO'A MADANI, SOLAT MADANI BARU TIADA FITNAH

RAKYAT MULA TERPINGA-PINGA

MANA MUNGKIN PIEM MADANI BUAT KERJA FITNAH !?

MASA NI LA DAP NAK LAMBUNG YANG DIPERTUAN AGONG ?

SEJAK BILA AGAKNYA DAP SETUJU PERENTAH BERAJA ?

Muhyiddin tak endahkan titah Agong, kata Lim



9 orang berkata:

Anonymous said...

Tiap pagi di hari isnin okey...!!

Menang selfie kalah undi. thinkinh out of the box, pendekatan bijak humble dan kool dan chill..!!

Sah KJ jadi DJ Hot FM setiap hari Isnin... Boboi bila lagi..

kikiki

Strategi terbaik dekatkan pengundi dan rakyat bersama pemimpin masa depan. Sah KJ jadi DJ Hot FM

Suasana ceria dan berbeza dirasai di konti radio Hot FM apabila buat pertama kalinya, suara bekas Menteri Kesihatan, Khairy Jamaluddin berkumandang sebagai penyampai bersama Johan dan AG dalam segmen Bekpes Hot dari jam 6 hingga 10 pagi, hari ini

Khairy mengesahkan dirinya bakal menyertai Hot FM dalam temuramah melalui telefon pada segmen Bekpes Hot yang dikendalikan Johan, AG dan Datuk AC Mizal dan Farah Fauzana.

Bayangkan jika boboi jadi DJ radio... boleh melingkup stesen radio. Boboi boleh fofular jadi DJ radio kat stesen radio Pulau Batu Putih yang apak dia baru serahkan pada anak Lee Kwan Yew sebagai barua paling renta berjaya menjadi barua dan dibaruakan oleh Lee Kwan Yew dan DAP...

Hope KJ jadi DJ ini cara pemimpin bersuara terus dengan rakyat..humble, kelakar dan tak acah acah power islamik, no more ice breaking bukan jenis acah acah power control berlagak pandai, acah acah power berlagak pandai formula.

Lagi control acah acah power pandai dan islamik lagi nampak kebangangan pemimpin itu.. lupakan pemimpin yang acah acah power dlm segala bagai ni... kalau nak nnpk real lagi KJ rapatkan diri dengan muzik muzik artis Indonesia. Contoh lagu rentak baru dari Indonesia Gothik-Metal judul Solawat Jibrail atau Wakuncar..

Sttategi memdekatkan diri dan rapatkan hubungan dng bangsa serumpun bukan nya bangsa adu domba batu api seperti Singapura. Lupakan Singapura pedulikan Singapura. Tahniah KJ..you re the best

akhirnya barua pemimpin asing spt jadi barua LeeKwanYew@DAP

Tahniah KJ... next PM

#DJPulauBatuPutihUtkLegasiKerala

Ano ni meow said...

Yang lawaknya..saman pun ada madaninyajugak!. Dengar khabar, pakcik PAS yg namaya Razman tu kena saman fitnah. Dia nak lawan demi nak selamatkan 'akidah' tapi last-last dia minta maaf cara madani!
Apa lagi..dah saman madani..minta maaf pun ikut cara madani...PMX madani pun terima la!
Selamat la dari bayor buta-buta 5 juta..baik masukkan duit tu dalam tin milo!
Ini berita dari saluran TV MADANI tau!

Anonymous said...

Elok legasi lerala ni buat rumah dan pindah ke Pulau Batu putih sana dan jadi warganegara Lee Kwan Yew


buat semak legasi barua Lee Kwan Yew

Anonymous said...

Part 1 : Battle of barua barua Melayu Lee Kwan Yew @DAP is begin..

Orang Melayu lain jangan termakan hasutan dan terkinjakinja turut serta. Biar kan barua barua LeeKwanYew@DAP berantakan sesama sendiri...

Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) kini mengesan jejak kewangan dan aset bekas menteri dan taikun perniagaan yang didakwa disembuyikan di empat negara.

Bekas menteri itu dipercayai Tun Daim kroni Tun Mahathir

Aliran kewangan dan aset berkenaan disyaki dihantar melalui Singapura sebelum dialihkan kepada empat negara terbabit. Seperti biasa Singapura akan membantu siasatan sambil ambil kesempatan membatu api dan melaga lagakan umat Melayu Malaysia supaya bercakaran dan berbunuhan sesama sendiri.

Seperti kes Jho Low dan Zety Singapura akan membantu siasatan sambil menbatu ai dan melaga lagakan pemimpin Melayu berbunuhan.

Beberapa ‘taikun perniagaan’ (ingat yakin yakin mata sepet dan mafia mata sepet ini akan bebas tidak didakwa sama sekali seperti memfitnah dan mengenakan kes Bossku) terkemuka dipanggil SPRM dalam masa terdekat bagi membantu siasatan berhubung pendedahan Pandora Papers.

Battle of barua Lee Kwan Yew@DAP in power iaitu Brother Anwar Bin Ibrahim VS Barua LeeKwanYew@DAP yang sudah dibakulsampahkan oleh LeeKwanYew iaitu Tun Daim dan Tun Mahathir Legacy sudah bermula.

Peringatan...

Orang Melayu PN PAS dan yang lain lain jangan termakan hasutan dan terkinjakinja turut serta. Biar kan barua barua Melayu bertuankan LeeKwanYew@DAP berantakan sesama sendiri...

PRN Mei 2023 nanti semua saki baki barua barua LeeKwanYew@DAP kasi lingkupkan secara total...!!!

Setakat ini tiada pembekuan akaun Tun Daim dan Tun Mahathir dilakukan.

Anonymous said...

Bogelkan diri sendiri.

Berani bila pm x de kat depan

Home industri produsen pengrajin sepatu said...

Fitnah memang sangat kejam dan keji

Anonymous said...

Senjata HAARP diguna gempa bumi di Turkey dan Syria. (Lihak Link2 Video)

GEMPA BUMI 7-8 DENGAN ROD TITANIUM 10 METER”

Mereka sedar langit di Malaysia nampak.pelik berbanding langit di negara lain. HAARP tidak dapat mencipta gempa di bumi Malaysia

Dakwaan Presiden Agensi Angkasa Turki bahawa "gempa bumi dengan magnitud 7-8 telah dicipta dengan 10 meter batang aloi titanium yang dibuang dari angkasa" menjadi agenda.

Selepas gempa bumi yang berlaku di Anatolia Tenggara dan memusnahkan 11 wilayah, kenyataan gempa bumi yang dibuat lama dahulu oleh Presiden Agensi Angkasa Turki, Serdar Hüseyin Yıldırım, menjadi viral. HAARP Senjata penyebab gempa bomi di Turkey n Syria

https://youtu.be/wUXZcu40wxY

Dalam ucapan yang dikongsi di media sosial dan menerima ribuan komen, Yıldırım berkata, “Terdapat satelit pahlawan yang boleh menghantar kayu aloi titanium 10 meter dari angkasa ke dunia ke mana-mana sasaran! Joran ini menembusi 5 kilometer jauh ke dalam tanah, mewujudkan gempa bumi dengan magnitud 7-8. Ia tidak mungkin untuk mengesan mereka."

Gempa di Turki dan Syria adalah buatan manusia..

Saya akan mengatakan ini telah dilakukan ke Turki dengan sengaja. Sejahat-jahat Kerajaan Amerika Syarikat...adakah kita akan melakukan sesuatu seperti ini?

Oh ya. Perhatikan langit pada kira-kira pukul 4 di awan?

https://www.bitchute.com/video/UkErNj7rR0g2/

Awan ini muncul hasil daripada senjata AS HAARP yang memberi tenaga kepada ionosfera untuk mencipta gempa bumi buatan pada 2 Februari 2023. Ingin mencipta gempa bumi buatan di Istanbul, dalam masa yang sama mereka sengaja menutup konsulat masing masing."

HAARP': Adakah gempa bumi di Turki dicipta oleh Amerika Syarikat? gempa bumi di Turkiye kelihatan seperti operasi hukuman (HAARP) oleh NATO atau AS terhadap Turki.

Adakah NWO memggunaan HAARP untuk menguhukum negara Turki.!?

Januari 2023, perbincangan antara Presiden Turki Recep Tayyip Erdogan dan Kerajaan Sweden meletup. Untuk diterima masuk ke dalam NATO, Sweden dan Finland memerlukan undi dari Turki.

Tetapi perbincangan terputus selepas Sweden-Denmark memutuskan menjadi negara NATO untuk menghadai perang Russia - Ukraine. Memanaskan keadaan lagi Quran sengaja di bakar di Sweden..!!

Jepun telah dihukum oleh Tsunami Fukushima kerana mereka enggan menghentikan penapisan uranium untuk Iran. Selepas tsunami, mereka berhenti melakukannya, secara kebetulan!

Jadi adakah NWO menghukum Turki dengan alat gempa bumi? Ya, mereka pasti melakukannya!

Sambaran petir ini bukan perkara biasa dalam gempa bumi, tetapi selalu berlaku dalam operasi HAARP.

https://www.geo.tv/latest/469778-haarp-was-earthquake-in-turkey-created-by-united-states

Gempa bumi Turki adalah buatan manusia sepenuhnya. Mungkin menolak Erdogan kerana tidak membenarkan Finland & Switzerland menyertai NATO... Malah negara anggota NATO bergaduh sesama sendiri

USA pun tak peduli nasib rakyat nya.. masakan nak pedulikan rakyat negara lain.. link bawah ni haah.. Pada pejuang human right tajaan US di Malaysia US pun tak peduli nasib rakyat sendiri..

https://youtu.be/Zw0ZzC8KjL0

Lu fikir lah sendiri

Anonymous said...

KJ di Hot FM terbaik broooo


Padu sentap dan berisi


Gebang kosong tak main la brooooo..


Ayat sepontan dari caller..


We want more berisi n sentap..

Anonymous said...

......kiki

Boboi klu nak hot boleh jadi DJ Hot Fm Pulau Batu Putih tukar kerakyatan jadi warga Lee Kwan Yew.... Mana tau Pulau Batu Putih anak Lee Kwan Yee tukar nama pada Pulau Mahathir..mengenang jasa jadi barua LeeKwanYew@DAP

kikiki..

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.