Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

SEMANGAT MELAYU TERKUBUR

 MERDEKA MELAYUUUUU !
SINGAPURA TELAH HILANG !

MERDEKAAAAAAAAAA !

PULAU PINANG TELAH HILANG !

MERDEKAAAAAAAAAA  !

PULAU BATU PUTIH SUDAH BUKAN MELAYU PUNYA !

MERDEKAAAAAAAAAA !

MELAYU KASI PECAAAAAH !

MERDEKAAAAAAAAAA !

INI BERLAKU PADA PRU 15

"Walaupun, Perikatan Nasional (PN) mencapai kemenangan mendapat undi Melayu dan orang Islam paling besar, Pakatan Harapan (PH) dapat undi bukan Islam

 (Lalu menubuhkan kerajaan).

"Peratus bukan Islam yang keluar mengundi 98 peratus. Peratus orang Melayu yang keluar mengundi 68 peratus. Ia sangat membimbangkan," katanya.

HIDUP BUKAN MELAYUUUUU !

MERDEKAAAAAA MALAYSIAN MALAYSIA!

‘Negara akan dikuasai bukan Islam jika Melayu tiada kesedaran politik’- Hadi


MELAYU PUNYA KAPLA ?
Insya-Allah, kerajaan Anwar akan tumbang - Hadi

TAK LEH CERAMAH D SELANGOR

MERDEKAAAAAAA !

KEMANA BADAN HENDAKKU BAWA, SEDIKIT TIDAK BERUNTUNG LAGI !

MERDEKAAAAAAA  !









9 orang berkata:

Anonymous said...

Dah berapa hri DSAI perintah?

Penang hilang?

Kat sana amanmnn je..

Infra terbaik...Bandar termasuk kampung bersih... Fasiliti banyak....Tiap hujung minggu sesak pelancong dlm negara masuk

Melayu pas pun bleh menang kerusi.

Keluarga Cina paling banyak ada 3 anak dan banyak yang satu anak je. Keluarga Melayu beranak sampai 5 orang lebih.

Karutlah Penang hilang!

Sebahagian Melayu bodoh je yg percaya.

Anonymous said...

Macamana semangat x terkubur...nak kuasa punya pasal sanggup berpeluk sana, berpeuk sini pada siapa yang boleh datangkan laba. Laba lumayan baik punya la kan? Depan kawan cakap lain, belakang musuh, main dua kolam!
Tak kira orang tengah susah ke...lepas hilang kuasa, meroyan dengan bunian nak bocorkan atap rumah orang lagi! Aduhh! Kalau la dengar saranan Agong kan senang. Tapi tak kan, mampu tengok lama-lama muka Mat Sabu dan jebonnya! Ki! Ki!Ki..!

Anonymous said...

Atok tak tau kemana nak gi... Dio balik buat buat Hidup Melayu... Awas ini olang tuan 'acah acah power Melayu Islamik'

Jangan bagi Melayu Utara jadi PM lagi... Suma Pulau depa pakat bagi Kat hat Lee Kwan Yew Dan anok Lee Kwan Yew.

Ada akidah depa pi gadai dng Pluralisma Murtad COMANGO... Ini olang ada sifat pukimak barua LeeKwanYew@DAP

Dia nak join muka tebai kena awasi haramjadah ni....

Anonymous said...

Tgk jenis muka tak tau malu ..baru bagi Pulau Batu Putih Kat anak Lee Kwan Yew lepas tu nak pertahan Melayu... Pantekkk la kau...!!!

PRN June 2023 ada saki Baki barua Lee Kwan Yew @ DAP di persada Kuala PutarJaya yg perlu dilingkup kan habis habisan... Cukup 60 tahun kita dibodoh bamgangkan oleh barua pemimpin Melayu oleh Kartel Mafia kroni mata sepet Lee Kwan Yew DAP di negara ini.

Masa kita sudah sampai ujudkan rangkaian Kartel mafia Melayu yg akan mengimbangi penguasaan ekonomi negara...

Barua Lee Kwan Yew @ DAP Sila beramboss...!!

Anonymous said...

Bila nak heret Zety dan keluarga penyamun Taufik Ayman ke mahkamah. Bila nak tangkap Jho Low. Apa jasa Taufik Ayman pada negara..!?

Sehingga saat ini Zeti Aziz masih lagi belum sihat semenjak ‘day one’ beliau sepatut menjadi saksi.
Sehingga kini juga , Zeti masih berada didalam cuti sakit yang Panjang. Berak cair, terkincit lam seluar vertigo dan muntah darah alasan yang diberi pada mahkamah..!!

Beberapa nama telah dapat kami kumpul kan sebagai amat terkesan , kecewa , takut atau gusar jika DSNR dibebaskan.
Ikut pendapat kami mereka ada lah Empat “M”.
Nama nama mereka ada lah Mahathir, Muhyiddin dan Mael. Mereka mereka ini lah yang akan merasa tidak selesa. DSNR jika bebas akan seperti biasa aktif semula dilaman media nya.

Maka tindak tanduk mereka mereka ini dan kenyataan kenyataan mereka pasti sahaja akan mendapat respon dan counter komen dari DSNR jika didapati nya tidak betul atau berbohong.
DSNR pula terlena; dengan bermain dengan fakta dan ketelitian dan bukan nya sembrono.
Maka , sudah pasti DSNR akan menegur dan berhujah dengan fakta untuk berdepan dengan mereka mereka ini.

Maka , kehidupan tidak sama lagi untuk Mahathir, Muhyiddin dan Mael Sabri. Ditambah lagi dengan laporan media yang dikawal oleh taikun2 Tun Mahathir yang tidak melapor seluruh dan sebenar nya.

Pada sesi beberapa hari yang lalu , Joana Yu , Pegawai AMBANk yamg diselamatkan oleh mahkamah dari disaman oleh DSNR telah beberapa kali terkantoi dalam jawapan dan perakuan nya.

Jho Low dan kaum mata sepet DAP@ LeeKwanYew sedang terbahak bahak ketawa tepok tangan melihat barua barua Melayu mereka diarah bercakaran berbunuhan sesama sendiri. Jho Low sedang bersenang lenang dengan duit curi 1MDB..

Tan Sri Shafee juga ada menyatakan beliau ada bukti bahawa Jho Low akrab dengan keluarga Zeti terutama nya suami Zeti, Tawfeq Ayman.

Jho Low juga dilaporkan kerap datang kerumah Zeti. Maka, jelas lah sebab apa kes rasuah Zeti sendiri masih belum dibuka2 lagi dan syak wasangka rakyat ada individu tertentu campurtangan hang dibuka demi menutup kerja konspirasi nya.

Anonymous said...

Sudah sampai masanya kita lahirkan beribu ribu taikun dan billionaire Melayu dan wujudkan serta menguasai semua rantaian rangkaian kartel kartel mafia Melayu.

Seperti biasa lepas ni akan di ikuti CNN, CNBC. Korea News, Japan News, Zambia Post Uganda Post dan akhir skli Straits Times Singapork ( media bapak kepala batu api fitnah Malaysia). Dulu bossku skg Mahiuddin dan gang.. kartel mafia LeeKwanYee@DAP mata sepet sedang tepok tangan.. Tak serik serik kena bodoh kann..

Lepas itu Tun dan Boboi dan walau terkinja kinja jadi belukang konon nya Malaysia paling teruk di donia.

Dan itulah yg berlaku bila Tun Mahathir menggulingkan Najib menggunakan fitnah jijik 1MDB dengan jadi hamba George Soros, Washington Post Straits Times Singapork dll akhbar doonia.

Lepas itu PH, Tun Brother Anwar Bin Ibrahim PKR, PAN dan Boboi dan walau terkinja kinja jadi belukang konon nya Malaysia paling teruk di donia di masa itu.

Jho Low dicanang satu doonia masa itu dlm kes 1MDB. Satu doonia media antarabangsa sebarkan fitnah Tun dan walaun mereka sebaliknya Jho Low yang dijadikan kambing hitam lesap terus sambil bersenang lenang dan bermewah mewah.

Pulau Batu Putih dah hampir 2 tahun Tun Mahathir di serah pada anak Lee Kwan Yew. Rakyat semua tahu PAP dan DAP adalah Lee Kwan Yew tuan mereka.

Dia bawah Lee Kwan Yew ada DAP dan taikun taikun kartel mafia mata sepet menguasai negara dengan memberi dana politik pada semua parti parti Melayu..

Meraka sesama sendiri akan tepuk tangan bila pemimpin Melayu bercakaran dan berbunuhan sesama sendiri.

Sudah sampai masanya kita lahirkan beribu ribu taikun dan billionaire Melayu dan wujudkan serta menguasai kartel kartel mafia Melayu.

PRN 6 negeri ini Mei 2023 ini masa terbaik untuk melingkupkan semua pemimpin saki baki kartel DAP@LeeKwanYew pula.

Pengakhiran sakaratul maut sedang menjemput akhirnya baru rakyat sedar rupa rupanya semua pemimpin Melayu hanyalah barua barua tunggangan LeeKwanYew@ DAP dan kertel kertel taikun taikun belaan mereka iaitu kartel mafia mata sepet yang menguasai negara semuanya.

Jho Low tepuk tangan bila Tun Mahathir singkirkan Najib dan BN. Bangsa Jho Low , LeeKwanYew@DAP tumpang tepuk tangan pemimpin Melayu bercakaran sesama sendiri.

Hanya Jho Low seorang ultra melayu ini berjaya di bodoh bangangkan supaya orang Melayu bercakaran. Jho Low mengambarkan betapa bodoh bangang ultra ini yang sangat lemah pemimin Melayu utk dikudakan oleh Bangsa Jho Low.

Wahai pemimpin Melayu kau orang tak serik serik kena bodoh bangang kan oleh Bangsa Jho Low atau seronok terkinja kinja kena bodoh bangang oleh bangsa Jho Low..!?

Perhah dengar ke.. pemimpin DAP dan pemimpin Cina lain memgutuk Jho Low..!?Malah dalam senyap mereka memuja sebagai pejuang bila sekor Jho Low kerajaan BN jatuh angkara barua 'acah acah power Melayu Islamik' Tun Mahathir dan Brother Anwar Bin Ibrahim..!!

Brother Anwar Bin Ibrahim memang dah totok kena bodoh bangang oleh DAP, Yahudi Zionis dan Amerika Syarikat.

Bangsa Jho Low sedang bertepuk tangan lihat betapa bodoh bangang saki baki barua LeeKwanYew@DAP kalangan pemimpin tertinggi Melayu di adu domba semula. Tak serik serik lagi rupanya orang tua ini kena bodoh bangang oleh bangsa Jho Low..!

Tun Mahathir Mohamad mana ada telo nak saman sekarang... kuasa dah tak ada skg Tun Boboi Mokhzani Mirzan Marina tunggu masa jadi mangsa .... takkan LHDN tak semak cukai pendapatan ank Tun... campakkan suma sampah sara Tun di Pejabat AG skg maka Tun akan kepanasan dan mengamuk semula.... Brother aje yang tak ade telo sebenarnya ...

Sapa yg demam sebenarnya.. Brother atau Tun Mahathir..cakap gebang jer lebihh

krik..krikk..

#bawaotakbukanpisau

Anonymous said...

Filem Melayu makan babi dan tukar agama dah mula ditayang...Menteri Komunikasi Family, JAKIM Polis Menteri KDN Muka Bulan... Suma buat bodoh pulis Lansing tak tangkap penerbit, pelakon penulis Dan Suma yg terlibat sebab ini benar menyinggung sensitiviti orang Melayu..

Harap PMx ... Teringat video link sini haha Lina Joy

https://youtu.be/TJKtq-2hrMw

Ni la bahana bila pemimpin species LGBT Gay Pluralist acah acah power Islamik' jadi PM...

Anonymous said...

Battel Of Barua LeeKwanYew@DAP is begin ...!!
Barua barua pemimpin Melayu DAP@ LeeKwanYew mula berantakan, bercakaran Dan sailing tuduh menuduh satu sama lain.

Pada orang Melayu jangan pulak terkinja Kinja masuk campur.. Mari kita tepok tangan ramai ramai saksikan aksi sarkas barua barua DAP@ LeeKwanYew berbunuhan sesama sendiri.

Putrajaya sepatutnya mendedahkan berapa banyak 20 bilionair terkemuka negara termasuk Tan Sri Mokhzani Mahathir menyumbang dalam cukai, Datuk Seri Anwar Ibrahim menuntut hari ini.

"Saya ingin bertanya dalam kalangan 20 bilionair teratas, berapa cukai yang kita dapat kerana kita tidak mahu orang kaya diberi ruang dan kelonggaran yang terlalu banyak sehingga mereka boleh lari daripada membayar cukai melalui kelemahan," katanya semasa membahaskan pindaan itu. bil kepada Akta Lembaga Hasil Dalam Negeri (LHDN) 1995.

Bekas menteri kewangan itu menegaskan bahawa bilionair termasuk T. Ananda Krishnan, Tan Sri Dr Teh Hong Piow dan anak bekas perdana menteri Tun Dr Mahathir Mohamad mampu meningkatkan nilai bersih mereka "dalam tempoh yang singkat".

Bagaimana kita boleh membebankan rakyat untuk membayar bailout sedangkan yang paling kaya boleh lari berbilion-bilion?”

Anwar juga berkata lembaga itu perlu mengkaji laporan kumpulan pemantau Global Financial Integrity untuk mengesan dana haram, yang menurutnya tidak terdapat dalam sistem perbankan dan rekod LHDN.

Pada pemimpin barua barua DAP@LeeKwanYew Sila berbunuhan sesama sendiri, lagi cepat ko orang mampos lebih baik untuk orang Melayu Dan Bumiputra sekelian..

#haahtepoksambilpopcorntambah

manita reload said...

your post is nice.

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.