Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

GEMPA BUMI BESAR

SEKARANG KORBAN CECAH 23,726 MANGSA
PASE APE GEMPA ? APA KATA TUHAN DAN APA KATA MANUSIA ?
AZAB YANG DATANG DENGAN TIBA-TIBA
DI TURKI DAN SYRIA MENGORBANKAN
LEBIH
3700 NYAWA
Jumlah kematian: Turkiye - 2,379, Syria - 1,444, Erdogan isytihar berkabung
INI YANG TELAH DIPERINGATKAN OLEH TUHAN

surah az Zummar ayat 55:

وَٱتَّبِعُوٓاْ أَحۡسَنَ مَآ أُنزِلَ إِلَيۡكُم مِّن رَّبِّكُم مِّن قَبۡلِ أَن يَأۡتِيَكُمُ ٱلۡعَذَابُ بَغۡتَةٗ وَأَنتُمۡ لَا تَشۡعُرُونَ  ٥٥

Maksudnya: Dan ikutilah sebaik-baik apa yang telah diturunkan kepadamu dari Tuhanmu sebelum datang azab kepadamu dengan tiba-tiba, sedang kamu tidak menyadarinya,

PM ucap takziah, Agong seru adakan solat hajat
MALAYSIA HANTAR 70 PASUKAN PENYELAMAT





8 orang berkata:

Anonymous said...

Hai! Pak Karam, tak kan siar ucap takziah dari Agong sahaja? Ucapan takziah dari PM X tak ada ke? Perangai..!
Orang Turki dah kena gempa.
Azab atau pengajaran pun kita akur dan muhasabah diri. Negara kita baru saja banjir mengganas, negeri Pahang hingga kini.
"Keras ke hati aku ini?"
Aa..! .Persetankan la.! Aku nak berpolitik jugak! Kesiaan...!

Ano ni meow said...

Tersilap la aku! Ada ajer... PM ucap takziah..X perasan...oo patut la..x der gambar dia!!

Anonymous said...

Pilihanraya main duit. Pakai nama Islam.

Tapi kalah....Kira itupun azab juga ke?

Anonymous said...

Kalau dah dilantik bekerja bodoh lah kalau tak dibayar gaji.. mana ada orang nak kerja free.. lain lah kalau ada muslihat terselit celah jubo atau celah Chinadoll...

Ini cara pemimpin Melayu dari barua DAP@LeeKwanYew goreng dan gula gulakan rakyat terutama orang Melayu kat hulu hulu kampung..!!

Membenarkan perlantikan ahli keluarga dengan syarat tidak diberi gaji dan elaun satu budaya yang melingkupkan negara...
Yang dilantik diberi kuasa tanpa terikat dengan mana mana peraturan dan undang undang akan membentuk besar kepala...Penjawat Awam jadi mangsa

Cuba menghalal tindakannya dengan membuat tuduhan dan sindiran kepada pihak lain langsung tidak Islamic.

Ini zaman maklumat dihujung jari jangan hingat orang ulu ulu kampung tak terkinja kinja seperti yang barua DAP@LeeKwanYew dan macai barua sangka..!

Orang kampung kat ulu ulu sana dah bijak tak bodoh bangang spt yang kua sangka..!!

Mengikut jejak langkah yang sama dengan pihak lain dengan mementingkan kroni dan nepotisme tetapi menghalalkan dengan alasan tidak akan berlakau keburukan sedangkan melantik itu sendiri sudah tidak bermoral dan condong ke arah itu.

Jika Anwar cuba memberi keyakinan segala salahguna korup tidak akan berlaku maka rakyat juga berhak dan bebas memberi pandangan bahawa era PM10 ini adalah lebih paling teruk dari PM terdahulu.

Kemungkinan besar segala keburukan yang tidak pernah berlaku sebelum ini akan berlaku kali ini lebih dasyat. Kemungkinan besar yang pertamanya dan paling awal kebebasan bersuara akan dikawal rapat untuk mengelak kritikan ke atasnya.

Kadang kadang nak tunjuk sangat hebat sampai tak berpijak di bomi yang nyata nampak kebodohan yang teramat..!!

Anonymous said...

Yeah...nampak mcm.dibuat buat kan..

Anonymous said...

Sudah sampai masanya kita lahirkan beribu ribu taikun dan billionaire Melayu dan wujudkan serta menguasai kartel kartel mafia Melayu.

Seperti biasa lepas ni akan di ikuti CNN, CNBC. Korea News, Japan News, Zambia Post Uganda Post dan akhir skli Straits Times Singapork ( media bapak kepala batu api fitnah Malaysia).

Lepas itu Tun dan Boboi dan walau terkinja kinja jadi belukang konon nya Malaysia paling teruk di donia.

Dan itulah yg berlaku bila Tun Mahathir menggulingkan Najib menggunakan fitnah jijik 1MDB dengan jadi hamba George Soros, Washington Post Straits Times Singapork dll akhbar doonia.

Lepas itu PH, Tun Brother Anwar Bin Ibrahim PKR, PAN dan Boboi dan walau terkinja kinja jadi belukang konon nya Malaysia paling teruk di donia di masa itu.

Jho Low dicanang satu doonia masa itu dlm kes 1MDB. Satu doonia media antarabangsa sebarkan fitnah Tun dan walaun mereka sebaliknya Jho Low yang dijadikan kambing hitam lesap terus sambil bersenang lenang dan bermewah mewah.

Pulau Batu Putih dah hampir 2 tahun Tun Mahathir di serah pada anak Lee Kwan Yew. Rakyat semua tahu PAP dan DAP adalah Lee Kwan Yew tuan mereka.

Dia bawah Lee Kwan Yew ada DAP dan taikun taikun kartel mafia mata sepet menguasai negara dengan memberi dana politik pada semua parti parti Melayu..

Meraka sesama sendiri akan tepuk tangan bila pemimpin Melayu bercakaran dan berbunuhan sesama sendiri.

Sudah sampai masanya kita lahirkan beribu ribu taikun dan billionaire Melayu dan wujudkan serta menguasai kartel kartel mafia Melayu.

PRN 6 negeri ini Mei 2023 ini masa terbaik untuk melingkupkan semua pemimpin saki baki kartel DAP@LeeKwanYew pula.

Pengakhiran sakaratul maut sedang menjemput akhirnya baru rakyat sedar rupa rupanya semua pemimpin Melayu hanyalah barua barua tunggangan LeeKwanYew@ DAP dan kertel kertel taikun taikun belaan mereka iaitu kartel mafia mata sepet yang menguasai negara semuanya.

Jho Low tepuk tangan bila Tun Mahathir singkirkan Najib dan BN. Bangsa Jho Low , LeeKwanYew@DAP tumpang tepuk tangan pemimpin Melayu bercakaran sesama sendiri.

Hanya Jho Low seorang ultra melayu ini berjaya di bodoh bangangkan supaya orang Melayu bercakaran. Jho Low mengambarkan betapa bodoh bangang ultra ini yang sangat lemah pemimin Melayu utk dikudakan oleh Bangsa Jho Low.

Wahai pemimpin Melayu kau orang tak serik serik kena bodoh bangang kan oleh Bangsa Jho Low atau seronok terkinja kinja kena bodoh bangang oleh bangsa Jho Low..!?

Perhah dengar ke.. pemimpin DAP dan pemimpin Cina lain memgutuk Jho Low..!?Malah dalam senyap mereka memuja sebagai pejuang bila sekor Jho Low kerajaan BN jatuh angkara barua 'acah acah power Melayu Islamik' Tun Mahathir dan Brother Anwar Bin Ibrahim..!!

Brother Anwar Bin Ibrahim memang dah totok kena bodoh bangang oleh DAP, Yahudi Zionis dan Amerika Syarikat.

Bangsa Jho Low sedang bertepuk tangan lihat betapa bodoh bangang saki baki barua LeeKwanYew@DAP kalangan pemimpin tertinggi Melayu di adu domba semula. Tak serik serik lagi rupanya orang tua ini kena bodoh bangang oleh bangsa Jho Low..!

#bawaotakbukanpisau

Anonymous said...

Gempa di Turki dan Syria adalah buatan manusia..

Saya akan mengatakan ini telah dilakukan ke Turki dengan sengaja. Sejahat-jahat Kerajaan Amerika Syarikat...adakah kita akan melakukan sesuatu seperti ini?

Oh ya. Perhatikan langit pada kira-kira pukul 4 di awan?

https://www.bitchute.com/video/UkErNj7rR0g2/

Awan ini muncul hasil daripada senjata AS HAARP yang memberi tenaga kepada ionosfera untuk mencipta gempa bumi buatan pada 2 Februari 2023. Ingin mencipta gempa bumi buatan di Istanbul, dalam masa yang sama mereka sengaja menutup konsulat masing masing."

HAARP': Adakah gempa bumi di Turki dicipta oleh Amerika Syarikat? gempa bumi di Turkiye kelihatan seperti operasi hukuman (HAARP) oleh NATO atau AS terhadap Turki.

Adakah NWO memggunaan HAARP untuk menguhukum negara Turki.!?

Januari 2023, perbincangan antara Presiden Turki Recep Tayyip Erdogan dan Kerajaan Sweden meletup. Untuk diterima masuk ke dalam NATO, Sweden dan Finland memerlukan undi dari Turki.

Tetapi perbincangan terputus selepas Sweden-Denmark memutuskan menjadi negara NATO untuk menghadai perang Russia - Ukraine. Memanaskan keadaan lagi Quran sengaja di bakar di Sweden..!!

Jepun telah dihukum oleh Tsunami Fukushima kerana mereka enggan menghentikan penapisan uranium untuk Iran. Selepas tsunami, mereka berhenti melakukannya, secara kebetulan!

Jadi adakah NWO menghukum Turki dengan alat gempa bumi? Ya, mereka pasti melakukannya!

Sambaran petir ini bukan perkara biasa dalam gempa bumi, tetapi selalu berlaku dalam operasi HAARP.

https://www.geo.tv/latest/469778-haarp-was-earthquake-in-turkey-created-by-united-states

Gempa bumi Turki adalah buatan manusia sepenuhnya. Mungkin menolak Erdogan kerana tidak membenarkan Finland & Switzerland menyertai NATO... Malah negara anggota NATO bergaduh sesama sendiri

Anonymous said...

Tun Mahathir Mohamad mana ada telo nak saman sekarang... kuasa dah tak ada skg Tun Boboi Mokhzani Mirzan Marina tunggu masa jadi mangsa .... takkan LHDN tak semak cukai pendapatan ank Tun... campakkan suma anjing Tun di Pejabat AG skg maka Tun akan kepanasan dan mengamuk semula.... Brother aje yang tak ade telo sebenarnya ...

Sapa yg demam sebenarnya.. Brother atau Tun Mahathir..cakap gebang jer lebihh


krik..krikk..

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.