Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

BERSATU BUAT LAPORAN POLIS

 ORANG POLITIK TAK BOLEH BUAT KENYATAAN BETUL KE ?

PERLU BANYAK KELENTONG KE ?

Pemuda Bersatu pula buat laporan polis terhadap Guan Eng, PM

Beberapa pemimpin Pemuda Bersatu hari ini memfailkan laporan polis terhadap pengerusi kebangsaan DAP Lim Guan Eng dan Perdana Menteri Anwar Ibrahim kerana didakwa mengelirukan Dewan Rakyat.

"Pihak kami membuat laporan polis berhubung fitnah Guan Eng ke atas Presiden Bersatu, Muhyiddin Yassin berkenaan isu pelepasan cukai Yayasan Albukhary," kata Ketua Pemuda Bersatu Wan Ahmad Fayshal Wan Ahmad Kamal.

DIJANGKAKAN KERAJAAN NI TAK LAMA



12 orang berkata:

Anonymous said...

Roger Ng mohon masuk penjara ‘selebriti’ bagi kes 1MDB... Taufik Ayman Zety anak penyamun Zety, Jho Low dan Nik Faisal bila nak ke dalam..!?

Roger Ng, satu-satunya pegawai bank Goldman Sachs yang dibicarakan dan disabitkan kesalahan dalam skandal 1MDB global, meminta hakim membenarkannya menjalani hukuman penjara 10 tahun di Danbury, Connecticut.

Penjara persekutuan itu terletak 90 kilometer (km) dari bandar New York dan menjadi inspirasi untuk penjara wanita dalam siri Netflix “Orange Is the New Black”.

Taufik Ayman Zety anak penyamun Zety, Jho Low. Apa jasa Taufik Ayman dan Jho Low pada negara..!?

Anonymous said...

Wahai ahli UMNO,

Sedarlah.

UMNO sudah gugur perjuangan asalnya. Parti UMNO tidak ada lagi.
Yang ada ialah bangkai yang diperalat untuk menyelamat pemimpin yang bergelumang dengan jenayah.

DR MAHATHIR BIN MOHAMAD

24 Mac 2023

Pssstt.. barua barua LeeKwanYew@DAP sudah bergadoh sesama barua LeeKwanYew@DAP.. Jom siapkan pop corn tambah dan kopi panas ... Jommm orang Melayu' semua tepok tangan Dan layannnn..!!

Anonymous said...

Bersatun ni satu sen pun x bleh percaya.

Setahun dua sj dah ada ratus juta.

Macamanalah golongan kafirkan orang bleh percaya geng bersatun. Zaman edan

Anonymous said...

(Video) Kalau Jokowi mahu lingkupkan Singapura kenapa kita terhegeh hegeh mahu jadi barua LeeKwanYew@DAP..!? Malaysia bila lagi nak lingkupkan LeeKwanYew@DAP..!?

Dari dulu lagi aku dah kempen lupakan Singapura dekat dan rapatkan hubungan sesama serumpun dengan negara Indonesia.. Negara serumpun Dan sama peganang kalimah dan akidah..!!

https://youtu.be/rGwUQj8ZSWM

Sepertiga orang kaya di Singapura adalah Dari Indonesia. Dan tak kurang hebat nya Kartel kertel Mafia Mata Sepet Malaysia yang dinaungi oleh pemimpin pemimpin Malaysia dangan membela kroni kroni mata Sepet. Wang asing paling banyak di Singapura ialah Indonesia Dan wang Kartel mafia Mata Sepet Dan barua barua LeeKwanYew@DAP Dari Malaysia adalah No 6 di Singapura..!!

Saya Ulanggg..!!! No 6 terrrbanyak wang orang Malaysia di Singapura..!!

https://youtu.be/qARRqKkzSZw

Walaupun Perdana Menteri silih berganti tapi Kartel Dan mafia Mata Sepet yang berkilat pada Singapura Masih menguasai Dan mencatur politik setiap Perdana Menteri Malaysia.

https://youtu.be/k3v4imdmCWk

Tidak tekecuali di Indonesia keadaan lebih parah bila mafia mafia migas dann mafia menguasai sumber Daya alam jugak berkilat ke Singapura.

https://youtu.be/iAPx8NDiKyM

Import mentah harga murah ke Singapura dan jual semula ke Indonesia dengan berkali lipat harga nya. Video bawah ni haah

https://youtu.be/MU0W5e4C3Rw

Politik Hipokrasi adalah Kekuatan Nepotisme di Singapura.

Link kat bawah ni haahh sial..! Ada charta dan gambar hubung kait sesama keluarga Lee Kwan Yew.

https://jesscscott.wordpress.com/2015/08/31/siblings/

Orang bodoh saja menyatakan Singapura amalkan meritokrasi... Pada bangsa Melayu dan India warga Singapura fikir fikirkan lah. Politik persepsi yg menghayalkan barua dan walaun di negara ini selama ini.

PRN June 2023 ini adalah masa terbaik melingkupkan saki baki barua barua DAP@ LeeKwanYew secara total.

Lahirkan generasi Melayu baru, bina rangkaian Kartel mafia Melayu dengan visi dan misi yang baru Dan menguasai semua rangkaian ekonomi negara...

Lahirkan generasi Melayu baru, bina rangkaian Kartel mafia Melayu dengan visi dan misi yang baru Dan menguasai semua rangkaian ekonomi negara... Kalau pandai trading kita bina rangkaian traders Kartel mafia Melayu' yang menjanjikan pulangan sangat lumayan

Nah saksikan link kat bawan ini jadi saksi betapa kronik hipokritnya politik Lee Kwan Yew abang besar DAP itu..!!

https://jesscscott.wordpress.com/tag/family-tree/
Lupakan Singapura tinggalkan Singapura... duri dalam daging bila berbaik dengan Singapura.

Dari dulu lagi aku dah kempen lupakan Singapura dekat dan rapatkan hubungan sesama serumpun dengan negara Indonesia.. Negara serumpun Dan sama peganang kalimah dan akidah..!!

Saya ulanggggg..

https://youtu.be/qARRqKkzSZw

video bawah ni (saksikan video atas tu..!!)

Anonymous said...

Banyankan kalau Indonesia Dan Malaysia putuskan hubungan diplomatic dengan Singapura... Suma rakyat Kartel mafia Dan anak Lee Kwan Yew akan gentle telo masing masing..!!!

Kikikiki...

Ano ni meow said...

Aku dalam bab buat "kata klentong"...lebih yakin pada puak yang lagi satu tu buat serangan balas!
Kalau dia rasa dia ada point...Siaplah, dia berani lawan terus saman!
Puak lagi satu tu pulak...kalau dah biasa cakap pakai tabur jer...jawablah kat Court! Lain ler, kalau rasa ego diri tebal kulit gajah. Boleh la sengih, buat selamba...banyak duit x apa la!

Ano ni meow said...

Zety, anak beranak & co, ketawa tak habis kering gusi (Kah! Kah!) dengan komen kau, setiap musim banjir! Dah masuk, tahun 2023..Najib sakit perut seratus kali pun tak jadi hal kat diorang.
Dengar apa kata Ketua Hakim? Ikut protokol...nak siasat Hakim dia! SPRM pun x habis garu kepala lagi...siasatan dah bocor viral pun... kira hancus! Tinggal kengan la!

Anonymous said...

Duit pun puak-puak kaorang, simpan kat situ Juta-juta bukan sekupang dua macam gaji kau setahun! Lagi mahu sembang pasal putus hubungan diplomatik?
Sorry brader, ini kes juta-juta punya fulus!
Dia punya dividen sudah mampu buat tycoon kauorang berlidah anjing.. terjelir haus!

Anonymous said...

Banyankan duit kroni barua DAP@ LeeKwanYew mcm Tun spt Vincent Tan, Getting, YTL, IOI, SP Setia , Robert Kwok Dan Hong Leong Group... mau anak Lee Kwan Yew gentle telo tak berlagu..

Kikikiki

Anonymous said...

Lawatan ke Arab Saudi dikira gagal sebab Brother Anwar Bin Ibrahim gagal berjumpa dengan Raja Salman Dan Pengiran Mahkota Arab Mohammad Salman...

Nampak ada sesuatu yang tidak kena lawatan ini...

Anonymous said...

Hanya Bossku yang mampu lakukan dengan baik bila berurusan dengan Arab Saudi. Pemimpin lain semua hampeh..

Hubungan diplomasi tertinggi pernah dicapai oleh Malaysia dengan Arab Saudi adalah ketika era pentadbiran kerajaan Barisan Nasional ditunjanggi UMNO.

Apabila menyaksikan, bukan sahaja kuota Haji Malaysia dinaikkan secara mendadak, tetapi juga pelaburan luar biasa Arab Saudi ke atas Malaysia, seperti RAPID Pengerang di Johor.

Namun selepas Bossku dijatuhkan oleh musuh politiknya, hubungan Malaysia dengan Arab Saudi suram, dengan dasar luar Mahathir - PH yang gemar bermusuh dan suka syok sendiri di persada antarabangsa.

Pemulauan tertinggi yang diterima oleh Malaysia daripada Arab Saudi adalah pada KL SUMMIT 2019, apabila Arab Saudi secara tegas mengatakan Sidang Kemucak 2019 itu adalah sidang perpecahan.

Hari ini, hubungan Malaysia-Arab Saudi tidak lagi semesra dahulu. Jiran kita, Indonesia, kini dilihat sebagai negara 'yang boleh dipercayai' berbanding kita.

Malah kesemua Perdana Menteri selepas kejatuhan Bossku tidak dapat bertemu dengan pemerintah tertinggi Arab Saudi itu.

Anonymous said...

Kalau nak cepat melingkup nya Selangot makan KJ harus diwar warkan sebagai calon MB Selangor DUN di kawasan Sg Buloh...

Hot FM Dan KJ jadi DJ bakal mendapat liputan meluas media social setiap Hari Isnin Dan Jumaat...

KJ secara simbolik nya sudah berkempen dengan Hot FM untuk melingkupkan Selangor secara total.

UMNo bukan pilihan untuk Melayu' sebab UMNo Dan malu untuk menyuarakan perjuangan orang Melayu' Dan Islam



free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.