Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

PARTI BERSATU BERTINDAK ?

ADAKAH KENYATAAN INI SATU GERTAKAN ?

PILIHANRAYA KECIL TEMPAT KERUSI WAKIL BERSATU

YANG MENYOKONG PMX ?

KITA LIHAT SEJAUH MANA BERSATU BERJAYA

Dr Afif

Bersatu gerakkan 'apa saja cara' pastikan 6 kerusi parlimen dikosongkan

 "Kami akan menggerakkan apa saja cara dan kaedah dalam lingkup perundangan dan politik bagi memastikan kerusi parlimen Labuan, Kuala Kangsar, Bukit Gantang, Gua Musang, (Jeli), dan Tanjung Karang dapat dikosongkan," katanya dalam kenyataan media hari ini.

"Saya nasihatkan kepada pucuk pimpinan Bersatu, kalau rasa hebat sangat, pecatlah kami"

7 orang berkata:

Anonymous said...

Betul ke budak tu keturunan pemburu...

Tapi koleksi kumpul tongkat...

Mcm tak kena aje

Acah acah pemburu kottt


Kah kah kah

Anonymous said...

Dulu masa akta lompat parti.. Ada klausa yg ingkar arahan parti.. Gugur kerusi hang tak setuju.. Kena atas batang hidung baru nak ubah ka

Anonymous said...

Bossku tak mahu diskaun Bossku mahu bicara semula.

Kenapa tiba tiba pemimpin DAP seperti Tony Pua dan pemimpin DAP gelabah, panas , cemas dan tidak keruan bila Bossku diberi separa pengampunan saja..!! Kenapa cemas sangat pemimpin DAP , PAN , Tun Mahathir dan Boboi..!?

Banyak perkara yang AG lepas tangan, bukti baru sudah Ada, dokumen tandatangan palsu merata dan bersepah sepah dijumpai, Jho Low lansung tidak kelihatan dari hari pertama hingga habis bicara.

Jho Low saksi utama kes 1MDB, kalau Jho Low balik dan dibicarakan adakah saksi utama seperti Jho Low ini akan dijumpai mati jatuh bangunan.?

Saksi utama kes torwong bawah laut dijumpai mati jatuh Bangunan lansung tiada siasatan dilakukan kenapa saksi utama seorang Tan Sri dibunuh.

Syuhada Jalil Ibrahim akan jadi saksi utama kes BMf Mati dijerut di Hong Kong sampai sekarang pembunuh tidak dijumpai. Teo Beng Hock saksi utama kes pemimpin DAP juga Mati jatuh bangunan...

Apakan ini semua kebetulan..!?

Anonymous said...

.Karma sumpah laknat Bossku

Akhir Zaman bila Satu Hadis menerangkan akan tiba masanya bila "Hamba melahirkan Tuan nya" maksud Hadis ini benar benar berlaku pada anak Tun bila anak anak nya lansung tak ambil peduli apak nya bersolidariti kunun mempertahankan nasib orang Melayu ( psst.. baca solidarity pertahankan boboi dan legacy Anak cucu Tun sebenarnya)

Kah kah kah..

Masa dolu ke main lagi atok dan Anak perempuan Marina Gereja angkat plakad COMANGO Lisbo di jalan raya sama dengan tok wan, Hanna Yeoh Lim Kit Siang Lim Guan Eng Mat Sabun bersama tuan barua nya DAP@ LeeKwanYee terpekik terlolong dijalan TAR seksuality merdeka lagi.

Sepatutnya Marina Gereja pejuang COMANGO , Boboi , Mirzan , Mokhzani, anak cucu Tun yang berguling guling atas jalan raya... Peliknya sekor Anak Tun lansung tak nampak batang idung.. Anak Anak Tun sebenarnya Malu nak perjuangkan nasib Melayu.. cuma Tun saja nak interframe kununnya dia juara Melayu...

Pada orang Melayu semua saksikan saja barua barua DAP ini berbunuhan sesama sendiri.... Melayu lain jangan jadi nasik tambah Batu api.

Hanya satu barua saja lagi yang perlu Kita lingkupkan...

Masa orang perkemaskan barisan, mantapkan perpaduan Melayu dan persaudaraan Melayu Islam dan gembeling usaha untuk Melayu yang lebih hebat setelah semua legacy barua barua ini kita hapuskan sepenuhnya...

Kesiannn ooohh kesiannn inilah bahana nasib jadi barua barua DAP@LeeKwanYew...

Anonymous said...

Khas pada walauntit dan walaun kencing berdiri jangan buat buat lupo..!

Tun Dr Mahathir Mohamad didakwa lebih hebat berbanding Perdana Menteri kerana berjaya mendapatkan pengampunan penuh kepada Datuk Seri Anwar Ibrahim sebelum ini.

Atok saka hanya memerlukan tempoh 7 hari sahaja selepas angkat sumpah Perdana Menteri untuk mendapatkan pengampunan penuh daripada Lembaga Pengampunan untuk membebaskan Anwar dari penjara.

“Atok saka selesaikan urusan pengampunan Anwar dalam masa 7 hari sahaja selepas mengangkat sumpah menjadi Perdana Menteri.

“Anwar? (ambil masa) 14 bulan selepas angkat sumpah baru dapat uruskan itu pun diskaun..

Wak Jahit Salah sorang dalam jawatankuasa pengampunan.. Wak Jahit pengkhianat UMNo dan ahli ahli UMNo.

Dulu No Anwar No DAP sekarang No Bossku Yess DAP

kah kah kah....

Anonymous said...

Senarai nama buruan dah ada.. bila nak start memburu..!?

Senarai nama nama penerima 'Wang Rasuah' dari 1MDB untuk sang pemburu dan selain dari memburu kes Pulau Putih yang diberi percuma oleh Tun Mahathir pada anak Lee Kwan Yew.

Ini adalah senarai nama untuk keturunan hebaq belako si pemburu negara. Bila nak start memburu...!? DAP sembunyikan lebih 350 kuncu kuncunya yang menerima Wang 1 MDB.. Link bawah ni

https://cungkils.com/2022/09/11/terbongkar-dap-sembunyikan-lebih-350-konco-konconya-yang-menerima-wang-1mdb-malaysiatoday/

Link bawah ini Anwar Ibrahim meminta Pengerusi Permodalan Nasional (PNB), Zeti Akhtar Aziz menjelaskan tuduhan terima Wang 1MDB yang dibuat oleh blogger Raja Petra Kamaruddin terhadap keluarganya. Ini pun kena buru jugak ni.!

https://m.malaysiakini.com/news/557180

Senarai nama Parti DAP sembunyikan 346 kes melibatkan 346 entiti dan individu yang telah menerima RM307 juta wang 1MDB semasa PH jadi kerajaan diterajui "barua" DAP@LeeKwanYew Tun Mahathir Mohamad.

Jho Low sedang tepuk tangan ketawa terbahak kaum nya yang paling banyak dapat habuan.

Link bawah kenapa UMNO / BN bisu skg..!?

https://www.freemalaysiatoday.com/category/bahasa/tempatan/2022/10/04/jejak-wang-1mdb-250-penama-rm700-juta-umno-p-pinang-lapor-sprm/

Kebanyakan senarai penerima ini dari Pulau Pinang dan mereka telah menerima sejumlah RM780 juta, pada hal orang Umno menerima hanya RM19 juta sahaja. Budak Wak Jahit dan UMNo bole buat apa skg ni...!?Link

https://youtu.be/C2vYX3CwfE8

1. Laverage Asia Sdn Bhd 31.5 juta
2. Enr Marketing. 24.3 juta
3. Mega Utilities Sdn Bhd. 18.3. juta
4. Kek Lok Si Tample 12 juta
5. Homewin Renovation n Cons 11.44 juta
6. Music Melody Store. 6.58 juta
7. G Event Managmnt. 2.93 juta
8. Pers Cintai A. Sekitar P. Pinang. 2.65 juta
9. Jaya Printing & Advertising. 1.07 juta
10. MCA Bah Tanjung P.Pinang. 1 Juta
11. Geh Choh Hun. 22.8 juta
12. Oii Teng Seng. 4.55. juta
13. Cheah Kah Chye. 4.4 juta
14. Yeap Chee Cheong 4.4 juta
15. Goh Kheng Huat. 4.2 juta
16. Oii Kheng Hin. 4.01 juta
17. Choo Keng Hock 3.84 juta
18. Toh Lean Seng. 3.5 juta
19. Chong Thong Yeow. 3.24 juta
20. Teh Hun Liang. 3.04 juta
21. Lembaga Union Pinang School 2.25 juta
22. Pinang Chinese High School. 1.25 juta
23. Chung Ling High School. 1 juta
24 J/K Chua Nan School. 0.5 juta
25 Pers Penduduk B. Daya Penang. 0.4 juta
26. Chung Ling High School. 0.25 juta
27. Smjk Phor Tay School Commitee. 0.25 juta
28. Pers Kebudayaan Pangkalan Kota P. Pinang. 0.204 juta
29. MCA Bah Tanjung P. Pinang. 1 juta
30. Parti Gerakan Rakyt Johor. 0.4 juta

Bukan ke ini conflict of interest wahai sang pemburu..!?

Bangsa Perasuah seronok tepok tangan ketawa terbahak bahak bila semua pemimpin Melayu mangsa rasuah mereka terus bercakaran sesama sendiri.

Lim Guan Eng sebagai Menteri Kewangan hutang yang ditinggalkan Kerajaan PH yang dicatat menghampiri RM850 billion. Sejumlah RM164 billion hutang dijana olih PH selama 22 bulan.

Hebat yang 700 juta buat buat buta tidak didakwa yang 34 juta ditandatangai secara palsu dibongkar habis habisan..!!

Dengan fitnah jijik juga mantan Perdana Menteri Najib boleh ditogelkan semua termasuk akaun bank tetapi Zety dan Taufiq Ayman Jho Low Nik Faisal pula sebaliknya. Pada sang pemburu lu fikir lah sendiri sapa yang perlu diburu sebenarnya...!!

Jho Low sedang tepuk tangan ketawa terbahak kaum nya DAP@LeeKwanYew yang paling banyak dapat habuan.

Saya ulannnngg...!!

Senarai nama buruan dah ada.. pada si Mamat ni bila nak start memburu..!?

Hidop Mamat Dah Ni..!!

Anonymous said...

Alasan jasa Bossku dapat diskaun....jasa Jho Low bebas lesap nak di kira celah mana pula..!?

Apa jasa Jho Low, apa jasa Taufik Ayman dan apalah sangat jasa Zety pada negara hingga depa suma bebas kaya raya dan sakau billion billion duit curi 1MDB...!?

Asas rayuan Bossku, selalunya memikirkan peranan Bossku pada negara. Apa yang negara memilirkan peranan Jho Low, Taufik Ayman dan anak penyamun pada negara.

Perjalanan hidup bossku dia sebelum itu, peranan kepada keluarga dia, kehidupan di penjara, jasa dan khidmat dia, peranan kepada keluarga atau masyarakat dan dalam kes Bossku, kepada negara.

Bagai mana pula perjalanan hidup Jho Low, Taufik Ayman dan Anak penyamun depa sebelum itu, peranan kepada keluarga Jho Low sebagai barua DAP@LeeKwanYeew bersama rakan kongsi Taufik Ayman dan Zety menyimpan duit sakau 1MDB di bank Singapura serta kehidupan mewah di bawah PM Kali ke 2 Tun Mahathir serba mewah sebagai kroni kerajaan PH masa itu..!?

Adakah jasa dan khidmat batu api dan fitnah bersama pegawai Am Bank peranan pegawai AmBank dan pegawai 1MDB dalam kes Bossku, kepada negara dikira lagi berjasa besar lahh pada jasa Bossku pada negara..!?

Bossku dapat diskaun, Jho Low Zety Taufik Ayman Nik Faisal terus lesap bebas kaya raya lansung tanpa diskaun ...

Apa jasa Jho Low dan Taufik Ayman pada negara..!? Bila nak memburu si lahanat bernama Jho Low, Taufik Ayman dan Zety

Kanina cibai lah semua tuuhh...!!

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.