Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

APA MASALAH KAPAL SELAM NEGARA ?

Salam

Sebenarnya apakah masalah kapal selam negara ? Apabila kapal selam itu menghadapi masalah dikatakan tiada masalah, lepas tu hilang la ceritanya kemudian ada cerita lagi bahawa kapal selam tu ada masalah, Apakah masalahnya ?

Sepatutnya masalah pertahanan negara tidak sepatutnya diketahui oleh orang awam melainkan hal-hal tertentu sahaja akan tetapi mengapa cerita ini terlepas juga untuk dipaparkan kepada umum ? Bukankah cerita alat pertahanan ini akan melemahkan keselamatan negara ?

Barang baru dibeli sudah tidak boleh digunakan  adalah satu kelemahan kerajaan dan angkatan tentera negara, sepatutnya cerita ini tidak boleh berlaku. Adakah disebabkan berlaku penyelewengan semasa membelinya ? Atau sememangnya membeli barang yang tidak berkualiti Atau berlaku rasuah ?

2 orang berkata:

Unknown said...

cakap salah, tak cakap salah, apa yg aku tahu sebenarnya blogger2 yg patut dipancung atau ditahan dalam ISA ni yg banyak membongkar isu2 pertahanan, cuba perhatikan..pak karamu takkan tak nampak kot apa yg saya cakap ni, banyak perkara yg akan dikeluarkan dalam blog dulu, barulah wartawan ambil jadi isu untuk keluar suratkhabar..ke pak karamu buat2 tak nampak..ke saja takde point nak tulis dalam blog pak karamu..

Anonymous said...

Itu sebab nya perolehan mesti telus dan bila tak telus ini lah akibat nya.
Apa yang nak di rahsiakan, zaman totok dulu bolih lah kita kata kan rahsia tetapi sekarang nak di rahsiakan apa.
Mengaku sahaja lah dah buat kesilapan dan jangan nak berdolak dalik. Itu lah isu yang sebenar nya dan jangan nak cerita pasal rahsia negara... poraaah la!!! Ambil sikap bertanggung jawab jangan nak tipu rakyat dan kami di luar ni bukan bodoh.

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.