Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

NAIB PRESIDEN UMNO TUDUH PAS AJARAN SESAT ?

Salam

SIAPA BUDAK SYAFI'E AFDAL NI ? ULAMAK ? USTAZ ? MUFTI ? KADHI ? ATAU JAHIL MURAKAP ?

Diantara UMNO dan PAS mana yang sesat ? dasar PAS ialah Al Quran, Hadis, Ijmak ulama dan qias, adakah dasar ini sesat ? Dasar UMNO adalah semangat Kebangsaan nabi tidak akui umatnya kerana berfahaman assobiyah adakah dasar ini betul pada pandangan agama islam, nah sekarang siapa yang sesat ? 

Ekoran daripada kenyataan  naib Presiden UMNO ini PAS Johor akan membuat laporan polis kerana membuat tuduhan palsu dan melakukan kekerohan pemikiran rakyat Malaysia dan ia boleh mencetuskan salah anggap penduduk islam di negara ini sekali gus boleh menyesatkan orang yang beragama islam dan boleh mendatangkan huru hara

Wahai Syafi'e anak lelaki Afdal yang bangang dan pencetus kemarahan umat islam di negara ini, kamu memang tak faham islam, dasar parti kamu memang sesat kemudian kamu tuduh PAS pula yang sesat, kamu belajar agama dimana ? dengan Mak Bapa  kamu ? atau dengan ustaz yang sesat? Ustaz UMNO ? Atau sahibul samaah Tun Mahadzir Muhammad ?

2 orang berkata:

dino.yp@gmail.com said...

hang ingat 'ulamak' dalam pas hebat sangat, tahap wali ? depa suka mengkafirkan orang dari dulu . kalau sekadar label pas = parti ajaran sesat tak seburuk perangai orang2 pas.

Anonymous said...

dalam pas terlalu banyak harus memohon maaf.malah bagaimana dengan kubur yg pernah diasing dengan pas,belum lagi dengan anak dahakakan ibu bapa,saudara mara yg berpecah,malah perceraian yg lakukan dulu2,ini lah punca umno dikafirkan. apa kah dengan sedikit perkataan sesat sudah melenting,,,,oh ya demokrasi ..

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.