Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

MAHADHIR TAK BERDENDAM !

haaa aaaah, buat apa balas dendam, doooosa ! Tak baik, Tuhan maraaaah ! Kalo nak fikirkan tak lojik Mahadhir dendam orang, lagipun Mahadhir dah tua ! tak mungkin la dia buat kerja Syaitan tuh !!!
 
DULU !!!
 
 “Semua kawan saya dihalau, tak bagi berkawan dengan saya. Pembekuan akaun mereka (kawan-kawan) juga dilakukan. Kita tak merungut pun,
 
Haaa Ah , ye jugak, Depa dulu tak merungutpun !!!
depa semua diam je ! tak bisingpun !
dia orang semua tutup mulut, shhhhh ! tak sapapun tahu !
 
Depa semuanya REDHAAAAA !!!!
 
-Pak Karamu-

 

Beku akaun, bukan balas dendam: Tun M

AddThis Sharing Buttons

Beku akaun, bukan balas dendam: Tun M
Dr Mahathir ketika sidang media di Yayasan Kepimpinan Perdana, di sini, hari ini.
(Ubah saiz teks)

PUTRAJAYA - Tindakan membekukan akaun keluarga bekas perdana menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak bukanlah bersifat balas dendam.

Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad menafikan dakwaan keluarga Najib bahawa tindakan pembekuan akaun itu berunsur balas dendam.

“Kita nak balas dendam buat apa? Apa yang mereka buat pada kita dulu, tidak pernah pun kita merungut.

“Semua kawan saya dihalau, tak bagi berkawan dengan saya. Pembekuan akaun mereka (kawan-kawan) juga dilakukan. Kita tak merungut pun,” katanya ketika sidang media di Yayasan Kepimpinan Perdana, di sini, hari ini.

Beliau menyifatkan dakwaan keluarga Najib ini sebagai tuduhan.

“Ini tuduhan, kalau mereka fikir tindakan pembekuan ini sebagai salah, mereka boleh bawa perkara ini ke mahkamah,” tegasnya.

[ARTIKEL BERKAITAN: Akaun cucu Najib pun dibeku?]

Semalam, anak perempuan Najib, Nooryana Najwa mendakwa ada pihak mengarahkan pihak bank untuk membekukan akaun peribadi beliau dan anaknya yang berusia 10 bulan.

Dakwa Nooryana Najwa, akaun bank anaknya itu hanya mengandungi wang berjumlah RM100 untuk menyimpan duit raya yang pertama kali diterima bayi itu.

Beliau mempersoalkan adakah kerajaan sangat berdendam dan mahu menyingkirkan seluruh ahli keluarganya.

“Apakah kaitan simpanan anak saya dengan 1MDB? Adakah ini Malaysia Baru yang rakyat harapkan?,” tulis Nooryana Najwa melalui catatan Facebook yang ditujukan kepada grup Malaysians for Civil Liberty (Rakyat Malaysia untuk Kebebasan Sivil).

9 orang berkata:

Anonymous said...

PEMBOHONG....

Ky darsa said...

KAMI SEKELUARGA TAK LUPA MENGUCAPKAN PUJI SYUKUR KEPADA ALLAH S,W,T
dan terima kasih banyak kepada AKI atas nomor yang AKI
beri 4 angka [7417] alhamdulillah ternyata itu benar2 tembus .
dan alhamdulillah sekarang saya bisa melunasi semua utan2 saya yang
ada sama tetangga.dan juga BANK BRI dan bukan hanya itu KI. insya
allah saya akan coba untuk membuka usaha sendiri demi mencukupi
kebutuhan keluarga saya sehari-hari itu semua berkat bantuan AKI..
sekali lagi makasih banyak ya AKI? bagi saudara yang suka PASANG NOMOR
yang ingin merubah nasib seperti saya silahkan hubungi KI DARSA,,di no (((085-333-222-717)))
insya allah anda bisa seperti saya?menang NOMOR 696 JUTA ,

PESUGIHAN DANA GAIB

PESUGIHAN UANG BALIK

DAN PESUGIHAN TUYUL

Anonymous said...

PEMBELIT...

Anonymous said...

Bukan dendam. Pembekuan akaun itu cuma utk siasatan 1mdb. Bukan suka2 nak beku. Dah habis siasat besok, kalu tak salah , kalu tak ambik duit 1mdb, akaun akan dibuka balik. Mestilah dibeku supaya bukti tak lepas mcm jamal jamban lepas kat indonesia. Kalau tak beku takut semua duit 1mdb terbang. Sudah terbang kalu mustahil bole balik semula

Anonymous said...

Jangan takut pakaramu. Semua akaun yang ada masuk duit dedak akan dibeku satu persatu. Tunggu giliran aje. 1 juta ke, 2 juta ke, 90 juta ke, 250 juta ke, lobai chief ke, penjilat bangkai geng agen cia, semua akan dibekukan. Tunggu la masanya akan tiba....

Anonymous said...

Harap2 akaun pak karam tak dibekukan. Takkan pencacai walaunta mcm pak karam pun nak disiasat, gila kejam tuu. Siasat lebai yg lahap juta2 dah laa.

Anonymous said...

Betul tu tun mana ada berdendam, sbg pemimpin yg penuh beramanah dia mmg layak bercakap tentang rasuah dan penyelewengan, semua harta kekayaan hasil usaha gigih beliau,kes2 yg melibatkan beliau telah dianngap selesai oleh pyokong taksub mereka sejak tun mnyertai ph, kalau mahadey tak join ph lg, pasti beliau masih digelar kepala perompak

Anonymous said...

Bila agaknya sesetengah pemimpin ph nk minta maaaf kpd kepada seluruh rakyat mlaysia kerana telah mnipu dan bercakap bohong dgn mnyatakan tun terlibat dgn byk kes penyelewengan sdg beliau sgt amanah najib sorang aja yg tak amanah,dulu byk rakyat yg tertipu besar dosanya mnipu org ramai,

Anonymous said...

Bila agaknya hadi nak mohon maaf pada rakyat malaysia sebab buat amanat sesat. Habis islam berpecah belah masa tu.

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.