Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

ADA ANCAMAN BUNUH...?

 TERSINGKAP ADA ANCAMAN BUNUH TERHADAP HAKIM ?

JANGAN AMBIL RENGAN ANCAMAN BUNUH

Yang terbaru adalah berita mengenai Ketua Hakim Negara, Tengku Maimun Tuan Mat, yang mendedahkan ancaman bunuh ke atas beliau dan tindakan menakut-nakutkan badan kehakiman dalam kes membabitkan tokoh politik. 

Tengku Maimun Tuan Mat, Ketua Hakim Negara,

Tengku Maimun dilaporkan berkata, percubaan menakut-nakutkan dan memberi tekanan kepada hakim yang mendengar kes berkepentingan awam menjadi semakin ketara tahun lalu. 

Ate...? kalau dah tahu saspek tokoh politik tu napa tak bertindak ?

samseng sangat ke tokoh tu ?

nape takut sangat ?



7 orang berkata:

Anonymous said...

Enemy at the gate : Mencari barua baru..!!

"Jika saya (KJ) menang dalam pemilihan Presiden UMNO saya akan sokong Brother Anwar Bin Ibrahim" .... kau dah kenapa KJ.?

Bekas ahli parlimen Rembau itu bercakap pada forum anjuran Institut ISEAS-Yusof Ishak Singapura. Turut hadir ialah Menteri Pengangkutan Anthony Loke dari DAP adik pada Parti PAP@LeeKwanYew.

Layak kah seorang bakal pemimpin baru Melayu bercakap dalam negara ultra kiasu yang menindas kaum Melayu di situ....!!

Awas barua barua Lee Kwan Yew @ DAP dalam bikinan bercakap diplatform media Singapura.

Mana mana pemimpin muda yang sudah bercakap diplatform Singapura untuk menentukan kepimpinan (UMNO/Melayu) di Malaysia akan datang wajib dicurigai, wajib diawasi dan wajib dipantau di masa ini.

Kenapa media Singapura memilih Anthony Loke bukan menjemput Lim Kit Siang.. apa simboliknya agenda media kerajaan Singapura ini..!?

Kalau tak disupport oleh barua Lee Kwan Yew dari Singapura dan DAP adakah Melayu tak boleh hidup dan semua Melayu akan mampos kerr.!?

Anonymous said...

Apa punya bijik laa.. baru sekarang nak dedah ugut la bunuh laa itu laa ini laaa..

Dulu kenapa ko tak pi report pulis.. pulis tu dulu lantikan atok ko jugak...

#kaninalakauu

Anonymous said...

Enemy at the gate : Mudah saja nak baca skrip barua DAP@LeeKwanYew...

Masih ada pemimpin pemimpin yang teekinjaa kinja jadi barua Lee KwanYee @DAP

Elok kita tukar nama nama taikun spt Vincent Tan, Leow Tiong Lay, Ananda, Lim Got Tongong, Robert Kowk, Lim Ping Ping dll pada nama Taikun Melayu pulak...

Bila banyak taikun Melayu menguasai pasaran maka harga barang keperluan dan perkhidmatan boleh dikawal oleh harga Melayu pulak...Ujudkan rangkaian mafia dan kartrl Melayu secara menyeluruh di Malaysia

Bila PM Melayu bertukar ganti taikun taikun mafia dan taikun gang kartel mata sepet ini masih nama yang sama juga harga barang masih melambung dan dikawal oleh tuan nya Singapura

Bayangkan tak ada satu bijik tolo ayomm di Singapura tak ada satu reban ayomm pun di Singapura tapi keperluan tolo tolo ayam di Singapura mencukupi...

Di Malaysia menteri tolo ayam melawat reban ayam di India... akai hado akai lotak kat bontot sambil tadah untuk dibontoti.!?

Sebab itu semua barang keperluan rangkaian kartel mafiaata sepet ini mengutamakan ke Singpura Lee Kwan Yew dulu.. rakyat Malaysia dimangsakan sbb barang di sorok dan dj manipulasi oleh kartel dan mafia tokey dan taikun ini.

Lingkup taikun rangkaian kartel mafia mata sepet ni melingkuplah Singapura dan membina rangkaian tikun taikun mafia dan kartel Melayu pula diwujudkan sekarang..!!

JOM UBAH...!!

Anonymous said...

UMNO Sabah sudah buat dinding pemisah dengan kerajaan negeri..

Timbalan Ketua Menteri bertindak berkomplot dengan parti lawan untuk menumbangkan kerajaan sendiri, dengan sendirinya telah membina dinding pemisah dengan kerajaan, apa tah lagi menarik sokongan dengan maksud Ketua Menteri hilang sokongan majoriti mudah.

Dalam masa terkini Bung Moktar telah menolak pembentukan Kabinet Kerajaan Negeri Sabah pimpinan Hajiji Noor. Bung Moktar Raden mengatakan ADUN yang dipilih kononnya mewakili UMNO itu tidak mendapat restu UMNO Sabah. 'Pembelot’ dalam kabinet Hajiji tak wakili Umno dan kabinet Sabah Adalah Haram", kata Bung Moktar

Kerana tindakan menumbangkan kerajaan sendiri, adalah noda yang menghalang rekonsiliasi, kerana jika pun berlaku bermaaf-maafan, parut tetap berbekas, lagi pun kecurigaan akan sentiasa terperuk di dada yang dikhianti. Dalam keadaan demikian, perjalanan pentabiran walaupun dilihat berfungsi, akan tetapi tidak efektif.

Parti-parti yang sepasukkan di peringkat Pusat akan tetapi berlawanan di peringkat negeri. Keadaan ini terkait dng Umno, kerana ada ADUN yang bertindak sebagai pembangkang, ada ADUN parti itu penyokong kerajaan.

Maka UMNO Sabah yang buat dinding pemisah masih mampukah kerja berpasukan di Sabah boleh dibentuk..!?

Anonymous said...

Oooo...ada pelan nak bunuh UMNO lagi...kat Hotel St. Regis...mujur pak lebai telefon...tengok Tuhan punya kuasa dengan puak pelahap kuasa ni! Tapi nak cakap apakan...33 bulan jadi menteri...sedappp...!
Dah kantoi la pulak!
Doa tak cukup harakat dan dengungnya kot!

Anonymous said...

Kenapa Brother Anwar Bin Ibrahim tak dijompot..!? Bila nak ambil tindakan pada ahlul UMNo tersebut...!?

'No DAP No Anwar' gema PAU sebelum PRU 15 masih kah bernostalgia dalam UMNo.?

Umno juga menamakan Hishammuddin Hussein (Sembrong), Hasni Mohammad (Simpang Renggam), Wee Ka Siong (Ayer Hitam) dan Jalaludin Alias (Jelebu) antara 10 Ahli Parlimen yang menandatangani SD itu.

Baki 10 lagi Ahli Parlimen itu yang didedahkan Zaid adalah M Saravanan (Tapah), Wee Jeck Seng (Tanjung Piai), Isam Isa (Tamping), Adnan Abu Hassan (Kuala Pilah), Arthur Joseph Kurup (Pensiangan) dan Abdul Rahman Mohamad (Lipis).

Semua Ahli Parlimen itu menandatangani SD itu pada 20 Nov, sehari selepas pilihan raya umum ke-15. Tindakan tersebut adalah satu kesalahan kerana mereka sudah menandatangani SD untuk menyokong Pengerusi BN Ahmad Zahid Hamidi sebelum PRU15 lagi.

Hapo pasal plak UMNO tak jompot Brother Anwar Bin Ibrahim..?

'No DAP No Anwar' gema PAU sebelum PRU 15. Himpunan PAU lepas PRU kalau jemput Anwar maka banyak lah kena taji dng ayat ayat sentap, perli, merah telinga merah muka dan merah biji mata perwaklian yang datang..

Melayu ni dari dulu suka jadi barua, Lee Kwan Yew dpt Singapur kerana bantuan Melayu khianat Seman Wok, dia bodoh angkat bangsa asing, diampu, sepenuh jiwa hingga lah sekarang Singapur yg asalnya penempatan Melayu dan nelayan bawah kerajaan Johor terlepas Pulau Batu Putih kpd pendatang yg datang beribu batu..

Yang paling teruk ialah Negara Indonesia semua pemimpn jadi barua dan kroni mata sepet ini...

Mata sepet ini dah tak boleh dibezakan warna nama dan percakapan mereka sebab mereka sudah berismilasi dng bangsa Melayu dan Jawa...

Tetapi perangai mereka tetap memanipulasi memgawal dan menguasai bangsa Indonesia dan Jawa yang lain...

Dalam masa yang sama UMNo Sabah dan BN Sabah menarik balik sokongan terhadap Pengerusi Gabungan Rakyat Sabah.. guano ni bohh.!!

Anonymous said...

Kenapa Atok belom serang Brother..!?

Mudah sobab Ketua Hakim Negara yang konon nak diugut bunuh tu masih dalam kawalan atok kau...?

Bila betino tu berambos maka battle of barua Lee Kwan Yew will begin..!!

Maso kono ugut dolu apo pasal tak buat lapuran pulis...?

Masa tu kan Amit Bedul lantikan atok kau yang berkuasa..?

#bijiklahkau

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.