Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

AKHIRNYA BOOSKU AKAN LEPAS ?

 APA KATA RAKYAT DALAM  DAN LUAR NEGARA

APA KATA MASYARAKAT ANTARA BANGSA ?

APA KATA HAKIM-HAKIN?

SEHAT BENO WAJAH PEGUAM BELA INI

APA KATA PEGUAM-PEGUAM DIMANA JUGA MEREKA BERADA ?

APA KATA PARTI-PARTI POLITIK NEGARA DAN DUNIA ?

APA KATA PARA BANDUAN-BANDUAN DALAM DAN LUAR NEGARA?

APA KATA SIAPA-SIAPA YANG MAHU BERKATA-KATA ?

JIKA ANJING KURAP, APA LA NASIB MEREKA ?

POKOKNYA APA ? WANGGGG DAN DEMOKRASI ! !

MERDEKAAAAA !



8 orang berkata:

Anonymous said...

Bila nak tangkap Zety , Jho Low dan keluargs penyamun Taufik Ayman

Zety mengelak dari menghadiri sebutan kes 1MDB dengan alasan muntah, demam dan vertigo, sebaliknya boleh tampil dalam satu majlis lain.

Di hitung keseluruhan ‘cuti sakit’ yang diperolehi Zeti sehingga kini berjumlah 23 hari termasuk hari Sabtu dan Ahad.

Persoalannya, sampai bila Zeti akan menikmati ‘cuti sakit’?

Kes Mohd Nazlan Ghazali, Zeti Aziz dan Tawfiq Ayman masih ‘terperuk’ di Pejabat Peguam Negara sehingga hari ini.

Hanya sekor Cina Jho Low saja dimana semua PM yang ada lansung tak tangkap Jho Low yang sedang tepok tangan ketawa terbahak barsama kaum DAP@ Lee Kwan Yew lihat betapa bodoh bangang kesemua PM ini tak ada telo utk memangkap nya..!! Zety dng kes AMLA 700 juta betul betul depan lubang hidung pun tak mampu ditangkap mereka..!!

Apa tindakan pemimpin UMNO semua buat diam dan buat bodoh semuanya selepas PRU 15 tadah punggung masing masing pada Brother Anwar Bin Ibrahim.

Penyokong 'Bossku' hanya tunggu dan lihat tindakan pemimpin UMNO setelah mereka menadah punggung masing masing pada Brother Anwar Bin Ibrahim.

Anonymous said...

Tun Mamak jangan soal "Ke mana UMNo".. sepatut nya kau soal pada Boboi dan walau kau "Ke Mana PejWang"..

Kalau kau dah berambos dari UMNo buat cara berambos... biar UMNo selesai kan sendiri... lu sapa pada UMNo skg ni..!?

Barua LeeKwanYew@DAP yang sudah dibakul sampahkan itu juga yang menyerahkan Pulau Batu Putih pada anak Lee Kwan Yew 22 bulan dolo Tun Mahathir cuba menghasut orang UMNO dengan tulisan umpama rekod usang dibawah tajuk “Ke mana umno”.

Yang sangat menggelikan hati apabila Tun Mahathir cuba jadi kan kes yang direkab sendiri terhadap Najb Razak dan Zahid Hamidi sebagai ‘yardstick’ kekalahan UMNO kerana umpama ahli UMNO diterajui oleh pemimpin yang bawa kekalahan.

Helok Tun tanya walaun PejWang "Boboi kat mana sekarang ni..!?

Anonymous said...

Jho Low dipercayai berada dinegara rantau banyak Covit berlaku skg ini... species mata sepet kuat menipu dan manipulasi orang.... dulu China ada vaccine Sinovac ingat suma okey... Mesia beli vaccine Sinovac smpi booster Covit17....

Satu dunia kena tipu dng kaum mata sepet di tanah besar sana...

Akhirnya Covit paling teruk sekarang berlaku di China tanah besar mereka..

Bio mati rakyat nya pun tak aper asalkan untung jual dan eksport vaccine seluruh doonia...

Kat sini ramai pemimpin Melayu terkinja kinja nak jadi barua mata sepet ini...

#mcmhampeh

Anonymous said...

Majlis Peguam hanjing DAP dah mula meroyan dengan UMNo..Ahli UMNo dah tegur pH jangan tegur cara terbuka..UMNo Sabah pula sudah tunjuk lagak..!!

Majlis Peguam Ambiga Sreenevasan dan peguam Siti Kasim (liberal LGBT) mempersoalkan sama ada terdapat motif politik di sebalik siasatan berhubung bekas peguam negara Tommy Thomas.

Saya ingin bertanya kepada kerajaan reformis PH - adakah ini salah satu tuntutan Umno berhubung penyiasatan Tommy Thomas?

Adakah ia mempunyai kaitan dengan dakwaan terhadap beberapa pemimpin Umno? Dan saya ingin tahu daripada PH, apa lagi yang anda sudah berikan (kepada Umno)?" tambah Ambiga.

Sementara itu, Siti berkata bahawa dia bersetuju dengan semua yang dikatakan oleh Ambiga. Forum itu Ambiga berkata "Tomy Thomas didakwa kerana menggesa pembangkang bertanya kepada pengundi sama ada "kerajaan Melayu" akan menjadikan negara lebih baik dan lebih cekap". Adakah siasatan terhadap Tommy Thomas Itu atas tuntutan Umno?

Umno hari ini menegur tindakan segelintir pemimpin Pakatan Harapan (PH) yang suka menyerang secara terbuka sesama sendiri meskipun bersama dalam satu kerajaan.

Padang mass yang Samantha Ahli Majlis Kerja Tertinggi (MKT) Umno, Ahmad Shabery Cheek mengingatkan mereka bahawa kerjasama yang terjalin adalah ibarat jambatan besi yang menggunakan banyak skru dan bukannya jambatan konkrit.

“(Kerajaan hari ini ibarat) jambatan segera pakai besi. Banyak skruu. Kalau tercabut, cepatlah runtuh.

Selangor, Negeri Sembilan dan Pulau Pinang masing-masing juga akan berebut kerusi. Sabah sudah tunjuk suri teladan kerajaan minoriti Brother Anwar Bin Ibrahim. UMNO Sabah sudah buat dinding pemisah dengan kerajaan negeri.. lu fikir lah sindiri...

Anonymous said...

Apa jasa Taufik Ayman pada negara..!?
Bila nak tangkap rampas harta Zety.

Hakim Nazlan telah dipanggil oleh SPRM baru-baru ini untuk kenyataannya direkodkan," kata Bossku dalam afidavitnya, sebelum meneruskan untuk apa yang dikatakan hakim itu kepada pegawai rakaman SPRM.

Bossku berkata beliau juga "difahamkan" apa jawapan Nazlan apabila ditanya oleh pegawai SPRM mengenai perkara yang berkaitan dengan pinjaman Maybank.

Tak perlu untuk menghuraikan bagaimana dia mempunyai pengetahuan yang kononnya tentang cara hakim bertindak balas.

Sebelum ini, Bossku berkata beliau sekitar 9 Mei semasa tempoh Hari Raya "menemui sampul surat tanpa nama /annoymus " yang mengandungi dokumen Maybank lepas dalam tempoh 2010 hingga 2012 yang dihantar ke rumahnya di Jalan Langgak Duta, Taman Duta, Kuala Lumpur.

“Bossku yakin dan tahu averment ini adalah benar dan bossku mencabar sama ada SPRM atau pendakwa raya untuk menafikan perkara ini dalam rekod dan melalui sebarang afidavit sebagai jawapan,” kata Najib.

Sambil kes ini direka untuk membenarkan fitnah Pakatan Harapan dan Tun Mahathir terhadap Bossku. Sekiranya kes Zeti Akhtar Aziz juga masih belum dibuka , dimana ia pasti dapat merungkai siapa dibelakang Zeti dan mungkin boleh meruntuhkan seluruh Pakatan Harapan jika didapati mereka tahu berkenaan wang RM700 juta di Singapura tetapi ‘bersubahat’ menutupinya.

Tidak dapat dibayangkan jika kedua kes kuncu Tun Mahathir ini dibuka sebelum PRU15

Apa jasa Taufik Ayman pada negara mungkin Tun Mahathir Mohamad boleh jawab bagi pihak Taufik Ayman dan keluarganya..

#RakyatAymantakkisahyer

Anonymous said...

Pulau Pulau akan dapat kan khidmat Nasihat Singapura pembangunan kerajaan perumahan tempatan.

Rakyat sedanb perhatikan dan mengawasi apa yang Brother Anwar Bin Ibrahim akan lakukan terhadap negeri kelahiran nya sendiri di Pulau Pinang..

Berani kah Brother, Otai otai, Rafizi dan PKR membantah rancangan DAP. Inilah bahana bila barua Lee Kwan Yew@DAP dijadikan kawan. Pelik pemimpin Melayu Timbalan Presiden UMNo seperti Tok Mat Hasan lebih rela sanggup berkawan dengan DAP dari Pakatan Nasional...!!

18 Januari lalu, Kor Ming mengumumkan kerajaan PH-BN akan menerima bantuan pakar HDB dari Singapura iuntuk berkongsi pengalaman mereka dalam pembangunan perumahan di negara republik itu dengan KPKT.

Kerajaan Singapura bersetuju untuk meminjamkan pakar mereka bagi berkongsi pengalaman dengan Kementerian Perumahan dan Kerajaan Tempatan (KPKT), kata Nga Kor Ming... pergi mampos dengan barua barua Lee Kwan Yew ni..

Link bawah ni haahh..

http://kachipemas.blogspot.com/2023/01/nga-kor-ming-umum-berita-baik-pakar.html?m=1

Menteri DAP KPKT secara terang dan terancang menjemput HDB Singapura masuk. Apa akan jadi dengan Tanah Rizab Melayu di Tanah Melayu?”

Polisi perumahan di Singapura tidak membenarkan mana-mana kaum mendominasi satu kawasan.

“Kampung Melayu diambil tanahnya oleh kerajaan di bawah HDB dan diberikan tender kepada pemaju-pemaju swasta. Kemudian apabila terbinanya flat atau kondominium, tidak dibenarkan satu kaum apatah lagi orang Melayu untuk mendominasi satu kawasan.

Agenda DAP adalah membina terowong atau jambatan ke tiga dengan menghala dari George Town terus ke Seberang Perai Utara di mana terletaknya kawasan Parlimen Kepala Batas dan Tasek Gelugur.

Beliau menjelaskan bahawa perkampungan Melayu di dua kawasan Parlimen itu bakal diranapkan, namun agak susah kerana kedua-duanya kini dikuasai Perikatan Nasional (PN).

Sekiranya keadaan sekarang berterusan untuk 10 hingga 20 tahun lagi, Kampung Warisan Melayu di pinggir Pulau Pinang akan menjadi seperti di Geylang Serai (di Singapura).

“Di Penang sebelah pulau, SPS (Seberang Perai Selatan) dan SPT (Seberang Perai Tengah) sudah ranap. Majoriti orang Melayu sudah lari dan kini jadi minoriti

Ini lah masa kempen secara besar besaran dan menasihatkan anak muda Melayu Pulau Pinang supaya mengambil iktibar daripada apa yang berlaku di Singapura dan Pulau Pinang, sekiranya DAP terus memerintah.

Jangan harap pada Brother Anwar Bin Ibrahim PKR PAN PejWang UMNo untuk membantu menyedarkan tindakan anjing Lee Kan Yew@DAP.

Mereka semua adalah barua barua terbaru Lee Kwan Yew@DAP setelah barua lama mereka iaitu barua paling renta sudah tidak berharga ladi dan sudah dibakul sampahkan apabila Pulau Batu Putih diserahkan pada anak Lee Kwan Yew..!!

“Penyelamatnya adalah ‘gelombang tsunami hijau’ dalam pilihan raya negeri (PRN) kali ini.

“Gelombang hijau harus menjadi realiti dan menumbangkan kerajaan DAP Pulau Pinang.

Rakyat sedang memerhati apa tindakan reaksi dari Brother Anwar Bin Ibrahim terhadap rancangan DAP ini...!!

Ano ni meow said...

Lepas la! Ada duit semua jadi!
Ada kerusi dah cukup jumlah, x boleh jadik!
Jadik apa?
Apa- apa ajer la...! ( Jadi meroyan!)

Anonymous said...

Perodi MP Hassan Karim Otai PKR

Demi Daulah Ini Kau dah Kenapa Samdol..!?

Atas nama kestabilan
Jangan digoncang perahu ini oopss jangan goncang katil CinaDoll itu lagi

Jangan, jangan
Nanti karam semua ... karam keghairahan
Ingat ya,
Jambatan kamu jambatan kami
Bukan Jambatan konkrit Jambatan LGBT

Ingat itu.. haah silap Saya Ulangggg..
Lalu, diam semua kamu macam kayu daa
Sebaiknya
Jangan lagi
Jangan lagi bicara hal-hal geli geli rasuah ..

Jangan, jangan
Jangan diungkit-ungkit geli geli rakyat
Ketirisan itu
Kebocoran ini walaun akan terkinja lagi
Jangan
Jangan disebut lagi
Kes itu, Kes ini
Perkataan-perkataan kluster dan Mahkamah
Semua itu, sensitif waktu kini.. kena sebut Formula.. formula.. formula..300x

Membisulah kamu sebaiknya Saudara Rapiji

Jangan
Jangan bising-bising lagi.. Oops salah quote Saya Ulangg..

Nanti karam perahu ini
Nanti tercabut skrew-skrew lutut Cinadoll
Jambatan bailey ini bukan baju Brioni
Ini petua dariku Saudara
Membisu itu baik di kala ini
Ya, membisu itu Pilihan terbaik kini

Jangan
Jangan kamu terlalu idealis Saudara kok gitu
Pragmatislah sedikit
Opoligislah sedikit.. Demi barua LeeKwanYew@DAP

Kita kan terpaksa segalanya
Hidup lemas dalam dilemma ini?

Ya, terimalah hakikat Saudara Kluster
Timbulnya kamu
Tenggelamnya aku
Kan kita kembar LGBT?

Jangan
Jangan digoncang perahu ini .. kondo itu

Nanti kita semua karam
Lemas dan tenggelam

Option kita Saudara guna password..
Hanya Satu atau Dua saja
Pekakkan telingamu
Buat-buat tidak dengar
Mereka memunggah harta Negara

Jangan,
Jangan Saudara
Jangan buka matamu sambil 'Can I Fuck u'

Buat-buat buta Saudara
Pura-puralah tak kelihatan
Mereka melarikan kekayaan ke Virgin Island

Nah, ini saja Pilihan yang ada
Untuk Selamat bernyawa
Ayuh, matikan segera nuranimu
Kita korbankan segalanya
Demi kestabilan Daulah Minoriti ini

Jumaat 20 Januari 2023
Pasir Gudang

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.