Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

DIAM OPIS PUNYA DALAM

 RUMAH MENTERI JUGA DIGELEDAH

SPRM mahu rakaman CCTV kereta menteri di sebuah kondominium
Difahamkan ia sebahagian daripada dakwaan rasuah yang dikatakan bernilai RM97 juta melibatkan dua pegawai kanan menteri itu.
Laporan itu turut mengesahkan bahawa SPRM tidak sebarang bukti ketika mengeledah rumah dan pejabat menteri.

Beberapa laporan sebelum ini mengesahkan bahawa menteri telah memberi keterangan hampir sembilan jam di pejabat SPRM.


7 orang berkata:

Anonymous said...

Ketelusan mcm kerajaan skrg ni yg rakyat mahukan..ko rasuah ko kena tak kira parti sebelah mana..PM taknak campurtangan siasatan SPRM. Kalo kerajaan tebuk atap dulu, semua mau sapu bwh karpet mcm abahsakau n geng PNyakau duit rakyat masa covid..ada puak yg merasuah pengundi2 dlm surau pulak tu sblm pru15..haa tepok!

Ano ni meow said...

Ayoyo...! Itu SPRM sekarang ada betul kirja la!
Ini kawan sama kawan.. dalam duduk itu sama kabinet pun kena tuduh rasuah ka, ane? Ini macamm kalu, susah la mau cari makan jadi kaya, ayooo..amak!
Ini macam itu Abah PN lagi bagus la! Hari-hari baca doa...dia tara kaco worang lainpunya hal. Kawan sana dulu ada suka... senyap bikin projek jugak!

Anonymous said...

UMNo bukan tuan...macai saje kah kah kah..!!

Tuan UMNo ialah Lee Kwan Yew melalui proksi DAP... Ingat tu..!!

UMNo/BN kena buli atau kena kencing oleh rakan PH..!? Setiausaha Agung PH Saifuddin Nasution Ismail berkata PH dan BN bersetuju parti yang memenangi kerusi pada Pilihan Raya Umum Ke-14 (PRU14) akan bertanding semula pada pilihan raya akan datang di enam negeri.

Beliau berkata konsensus itu dipersetujui semasa perbincangan awal mengenai peruntukan kerusi oleh PH dan BN untuk pilihan raya negeri.

Di Selangor, Pakatan Harapan (PH) mempunyai 40 kerusi - 19 disandang PKR, DAP (15) dan Amanah (6).

BN mempunyai lima kerusi di Selangor - Semenyih, Sungai Burong, Hulu Bernam, Sungai Panjang, Sungai Air Tawar - semuanya dimenangi Umno.

Sampai mampos lah UMNo / BN kena main lagi nih... Bila nak kontrol percaturan atau kena catur kan..!!?

Umno Hanya Penumpang, Bukan Tuan Rumah, Tuan rumah sebenar Lee Kwan Yew di Singapura melalui proksi nya Parti DAP Kata Tok Mat..

Makna kata UMNo hanya macai Lee Kwan Yew@DAap dalam PH.. kah kah kah

Haah tepokkkkk..!!!

dingdong said...

Bagus kerajaan ni, kalau kerajaan pn sah2 dh sapu bawah carpet. Cina kat johor tu pun blh jadi bumiputera.. mmg pn dasar pengkhianat, pada bangsa dan agama sendiri

Anonymous said...

Hanya Puad yang ade telo.. Mat Asan ngan Wak Jahit telo dah ke dalom perut.. kah kah kah

Jangan ‘double standard’ berkait dng Najib, Puad beritahu Hassan Karim

Ahli Parlimen Pasir Gudang, Hassan Karim diingatkan “tidak berat sebelah” berhubung isu pengampunan Najib Razak, termasuk tindakan Zahid Hamidi menghantar representasi bagi kes rasuahnya.

Ahli Majlis Tertinggi Umno, Puad Zarkashi, berkata sepatutnya pemimpin PKR itu dari awal lagi membantah penubuhan kerajaan perpaduan melibatkan Barisan Nasional (BN).

“Hassan tidak boleh ‘double standard’ (berat sebelah). Bila Anwar dapat pengampunan diraja.

Selepas 24 jam dia cakap lain pula. Kenapa pusing? Kali ini Hassan dakwa ia adalah malapetaka pada Anwar. Apakah itu bermakna Anwar boleh mempengaruhi keputusan pengampunan?”

Kah kah kah

Anonymous said...

Baru Hari ini setelah 22 tahun 22 Bulan berkuasa telo atok tak goyang lagi.. kah kah kah

Sejak Atok dan Boboi melingkup dari PRU hilang wang deposit tetiba Allah beri kan atok suatu keberanian luar biasa.

Telo atok dah tak goyang lagi.. penyakit mudah lupa dah sembuh... Telo labuh Atok makin mantap tak goyang.. Sekarang apa yang orang cakap sebalom ini memory Atok boleh ingat balik. Dengan pantas Atok saman sana saman sini...

Dalam perkongsian bertajuk ‘Cari Gaduh’ menerusi Facebook petang ini, Dr Mahathir berkata, tindakan saman diambil kerana Anwar masih meneruskan fitnah terhadapnya walaupun selepas berjaya menjadi Perdana Menteri.

YESS pertarungan battle of Barua DAP@Lee Kwan Yew dah dibakul sampahkan Vs Barua Lee Kwan Yew yang baru...

Mana mana barua DAP@ LeeKwanYew yg melingkup nanti kita hanyutkan ke Pulau Batu Putih nnti..!!

Haaahh orang Melayu' skliannn tepokkkk Dan batu api kan barua DAP@ LeeKwanYew ini

Mahathir akan meneruskan tindakan undang-undang terhadap Perdana Menteri Anwar Ibrahim berhubung dakwaan menuduh bekas perdana menteri itu mengumpul kekayaan peribadi semasa berkuasa.

“Tun (Mahathir) telah mengarahkan kami untuk meneruskan tindakan di mahkamah. Ini membuktikan bahawa Anwar tidak memohon maaf atau menarik balik kenyataannya.

Apabila dia dah jadi Perdana Menteri, dia masih teruskan fitnah. Jadi Atok minta tarik balik dan jika tidak Atok ambil tindakan undang-undang.

Itulah yang saya lakukan. Jadi siapa yang cari gaduh? “Bagi Tun, ia adalah pembohongan oleh perdana menteri,” kata peguam Mahathir,

Pada orang Melayu' Mari kita ramai ramai tepokk tangan Dan Laga laga kan semua barua barua DAP@ LeeKwanYew ini sampai lunyai...

PRN June 2023 nanti Maka semua saki Baki barua barua LeeKwanYew@DAP orang Melayu' hapuskan semua barua ini secara total..!!

Anonymous said...

Anwar akan jawab tuntutan Mahathir.

Syabas Brother Anwar Bin Ibrahim barua DAP@LeeKwanYew yang baru lawan barua Lee Kwan Yew@DAP yang sudah dibakul sampahkan.

Pada orang Melayu' yg lain Mari kita Batu api Dan laga laga kan semua barua DAP@Lee KwanYew ini sampai renting..!!

Perdana Menteri Anwar Ibrahim berkata, beliau akan memberikan bukti atas dakwaannya yang dikatakan merujuk kepada Dr Mahathir Mohamad mengayakan diri dan keluarga semasa berkuasa.

Anwar ketika berucap pada Kongres PKR bulan lepas merujuk kepada seseorang “yang berkuasa selama 22 tahun dan (kemudian) campur 22 bulan” menggunakan kedudukannya untuk mengayakan diri dan keluarga.

Ini lah masa yang rakyat tunggu pergaduhan dan berbunuhan sesama barua barua Melayu' belaan DAP@LeeKwanYew berantakan.

Orang Melayu' Mari tepok tangan sambil membatu apikan kesemua saki Baki barua barua DAP@ LeeKwanYew ini berbunuhan.. Barua DAP@LeeKwanYew yg menang jadi aranh Dan barua LeeKwanYew@DAP yang beri Pulau Batu Putih pada anak Lee Kwan Yew semestinya Tun Mahathir jadi abu ..

Siap kan pop corn dan haah orang Melayu' semua jangan nak terkinja kinja sama naik pula.

Haaaaah tepokkkk...

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.