Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

GEMPAR ! UMNO BERTAMBAH PANIK ?

Salam,

UMNO bertambah panik ura-ura Tengku Razali, Dato' Azmi Khalid, Rohanie Ahmad dan Dato' Sahrir Samad akan menyertai PKR, mereka yang akan menyertai PR ini tidak perlu mengiakan ataupun menafikannya

Mereka yang akan menyertai PKR ini sebenarnya sudah lama di dengar akan tetapi mereka belum cukup konfiden bersama PR sebab mereka lihat PR belum cukup kuat hinggalah mereka mendengar Jui Meng dan Subramaniam menyertai PKR dan mereka juga mendengar Gerakan juga akan menyertai PR apabila hampir PRU 13 nanti

Ada juga sumber yang mengatakan bahawa Dato' Hamid juga akan menyertai PKR dan 10 pemimpin yang lain akan tetapi kita hanya tunggu dan lihat sahaja termasik juga bekas menteri kesihatan yang kontrovesi dahulu

Apa pula berita selepas ini ?


14 orang berkata:

Anonymous said...

Tok sah dok percayalah puak puak tu nak masuk PKR....tok dok berangan..apa yang perlu kita buat kumpulkan kekuatan sendiri.

Salam.

Anonymous said...

PakKaramu,
Mana dengar cerita ni? Mengapa nak berharap pada orang UMNO/BN utk menyertai PKR utk menjadi kuat?? Dimana kekuatan sendiri??
Ingat-ingatlah, nanti boleh karam dlm kubang..

Anonymous said...

Saya tidak yakin mereka ini akan menyertai PR kerana semua sudah pencen. Ruhanie orang must Tun Mahathir. Shahrir sudah menyatakan hasrat beliau hendak bersara. Azmi sudah selesa dgn jawatan PAC dan isteri muda. Dari mana Pak Karamu dapat cerita ini?

yb Raz said...

biarlah depa masuk pr..Insyallah kalau Allah tak izinkan pr menang, masuk obama sekalipun pr tetap takkan menang.

kami orang islam tetap berpegang kepada janji Allah kerana Allah sentiasa bersama orang yang sabar.

Insyallah umno akan menang Sama samalah kita doakan..

angkasanuri said...

Salam...Insyallah sama2 kita meriahkan dunia bloggers

TBO said...

sudah lah YB raz

teruskan perjuangan kemelayuan yang akan layu

Hang Kebun said...

Kadang-kadang saya duk meluat tengok politik. Balik-balik kitaran elit yang sama yang akan berkuasa. Keluar sana dan masuk sini. Berkuasa sana, berkuasa sini nanti bila menang. Asyik-asyik muka yang sama aka family yang sama.Dulu kutuk belah sini..nanti kutuk belah sana lak.

Rakyat dah jemu tengok kitaran elit berkuasa ni?. Asyik2 muka yang sama.

Ayuh...pecahkan manopoli ini. Bina kekuatan kita sendiri.Pas dilihat ada kekuatan ini. Tiada jalan mudah mengecap kemenangan dengan jalan lompat. letiiihhh.

Unknown said...

Salam Pak.

Yang pasti semuanya di atas kehendak Allah. Gerak hati dengan gerak Allah.

Kalau Allah berkehendakkan PR menang PRU13, maka jadi kerajaanlah PR. Tetapi jika sebaliknya, akan kekallah BN memerintah.

Menang tidak semestinya Allah redha dan kalah tidak semestinya kadho'

hatiminda said...

mansuhkan kerakyatan Anwar...

AKTA ISA = AKAN KITA TUNJUKKAN ANWAR IBRAHIM ANWAR SIAL!!!!

Rosemildo Sales Furtado said...

Olá amigo! O teu espaço é muito bonito e tem belas fotos, porém se colocasses um tradutor, ficaria mais fácil para entender e comentar.

Abraços,

Furtado.

Mutiara Kasih said...

macam - macam cerita .. cari lah kekuatan sendiri dari mengharap .. atau membeli .. orang .. kan pak ..

Anonymous said...

DEPA NAK MASUK....

TAKKAN NAK HALANG....




blues untuk rakyat....

Rezky Pratama said...

mampir

Anonymous said...

aku dengar cerita mcm tu gak... info dari pejabat keadilan dengkil selangor mengatakan 3 org tu masuk keadilan...

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.