Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

SEMANGAT SATU MALAYSIA ?

Salam,

Semangat satu Malaysia? Hilang sudah semangat Kebangsaan ? Semangat ketuanan melayu bertukar kepada semangat ketuanan Malaysia ? Atau adakah semangat ini kerana nak menyatu padukan rakyat Malaysia sementara menunggu semangat ketuanan melayu belum lagi subur setelah perpecahan UMNO ?

Jika semangat satu Malaysia ini bersifat sementara maka berapa lamakah ia akan bertahan atau adakah semangat satu Malaysia ini boleh di jadikan amalan yang kekal dan sepatutnya di amalkan di Malaysia jika jawapannya ya ! maka ketuanan melayu akan terhapus dan bergantilah dengan ketuanan Malaysia (Malaysian Malaysia)

Hilang sudah keris sebagai lambang ketuanan melayu, orang UMNO tak marah ke ? Kalau di singapore orang kat sana kata I am Singaporean ? tak kira mereka melayu,cina,india yahudi, dan sebagainya dan kalau tak silap telinga saya mendengat TV 3 ada sebut tentang Kad Pengenalan akan di hapuskan perkataan bangsa di sana, kalau cam tu sahlah I am Malaysian

Dato' Najib sudah nampak jelas bahawa konsef satu Malaysia tak dapat di elakkan lagi kerana melayu sudah tidak dapat di pertahankan lagi sebab itu orang UMNO janganlah harap nak tegakkan ketuanan melayau melainkan mereka kena bersunat lagi sekali dan masuk PAS pula


0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.