Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

ROHAIZAT NAMA YANG AGONG ....

Salam,

ROHAIZAT NAMA YANG AGONG DI SEPANJANG PILIHANRAYA DI PERMATANG PASIR

TETIBA NURFAEZAH @ RAFIZAH @ HAFIZAH MENJADI POPULAR DI PMTNG PASIAQ !

TETIBA KHAIRUL NIZA BT: ABDUL RAZAK JUGA MENJADI POLULAR DI PMTNG PASIAQ

TETIBA MOHD ALI DAN EMBON ISTERI MOHD ALI MENJADI POLULAR PAHANG MARI

Kesalahan Rohaizat sebab dia tipu koperasi peladang getah dan kesalahan Rohaizat sebab dia tipu tak kahwin dua, kalau dia ngaku ada buat silap tipu koperasi dan mengakui ada dua bini rasanya masalah dia akan jadi klear

Orang perempuan memang tak suka laki dia kahwin 2,3 dan 4 tapi itu semua depa punya pasal selagi hukum munakahat orang lelaki tak langgar ok lah, yang kita takut hanya apabila kita cakap bohong, kita yang tipu kemudian kita tuduh orang lain, kita kahwin dua kemudian kita kata tak dak (kecuali ada uzur syarak)

Berbohong sebab uzur syarak misalnya kalau isteri kita ada lemah jantung kemudian kita kata " Yang !!!!!!!! abang sebenaqnya dah kahwin dengan budak Izah tu ! tetiba si isteri tua yang ada lemah jantung tu jatuh gedebuuuuuuk ! lalu matilah dia maka itu bermaksud suami jadi pembunuh namanya, so kena tahulah semua itu

Awat la hang Rohaizat oiii ! tak pandai nak hidup secara selesa sebagai seorang lelaki dan sebagai seorang bakal wakil rakyat, itu pasai la saya ghasa hang memang tak layak jadi wakil ghakyat, Ok lah apakah yang akan terjadi kiranya hang kalah dalam pilihanghaya ni ?

"Itu la abang ! pasai abang berbohong kat ghakyat la abang kalah ^&%$#*&%@ ? Abang cakap Mai ^%$#&^*#@^ Jawab bang jawab !

"Aku kahwin bukan pasai apaaaaa ! pasai aku nak baleh jasa dia ! tu jaaaaa !

Oooooo ! baleh jasa ya ! puk, pek, puk, pek hissss ! huhhh ! Hekk ? Dummmm? dan peristiwa ini akan jadi kenyataan nanti, so hang lelaki kenalah guna pakai sikap sebagai sorang lelaki !




2 orang berkata:

YANG GAMBI said...

Salam PakKaramu,

Terima ksih lah sudi melawat blog kawan.

Persoalannya mengapa PAS terus kepada serangan pribadi calon BN, sedangakan Calon PAS juga tidak kurang juga (buka blog pisau.net).
Sedangkan sikap lelaki dikalangan PAS juga tidak kurang hebat dan tidak berlaku adil.

Sepatutnya, PAS perlu menghidangkan penguni-pengundi apa dasar perjuangan dan kemana arah bangsa Melayu hendak di masa akan datang jika PAS memerintah bersama DAP dan PKR...

Keduanya, mengapa mesti mengkafirkan orang Melayu dalam UMNO, sedangkan PAS juga berdampingan dengan DAP yang terangan menentang Islam.

Apakah salah UMNO membela martabt orang Melayu ?

Isabel Huete said...

Salam, friend PakKaramu.

Thanks your visit my blog, your home. I'm sad because I don't understand nothing you blog.
Friendly

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.