Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Hari Ni Tak Ada Berita Kecuali .....

Salam

Hari ni tak ada berita kecuali orang ramai tunggu cerita Anuar Ibrahim dari mahkamah, ramai wartawan frust menongging sebab perbicaraan di buat secara tertutup, dari awal Pak Karamu memang tak nak sentuh tentang cerita liwat mereka sebab takut badi liwat tu terkena diri sendiri, Huh ! siapa nak liwat aku ek ! hu hu hu

Orang yang hidupnya tiada maruah akan menceritakan hal keburukan diri dia kena liwat kepada orang lain sebab ada tujuan yang tertentu, namun orang yang ada akal dia akan simpan rahsia keaibannya kepada sesiapa juga kerana ia akan memalukan muka dia sampai bila-bila wa imma sampai ke anak cucu, ini sangat memalukan, nanti anak cucu akan bertanya

Anak:
Betulkah abah dulu kena liwat ?

Abah:
Hiss ! jangan cakap benda tak elok tu $#@&^%*&#$! Dosa tau !

Anak:
Habis tu abah cerita kat orang abah kena liwat, tak malu ke ?

Emak:
Hisss ! budak ni, jangan tanya benda tu ! dosa tau $#@^&*%$@% Hiss ! Siapa bagi tau ?

Anak:
Alaa ! orang sebelah tu bagi tau ! Dia kata abah bagi tau orang ramai abah kena liwat !

Emak:
Tu la awak ! Buat orang malu je !

Abah:
Siapa bagi tahu haaa ! rumah mana ? ha ! CAKAPPP!

Anak:
Ala orang sebelah tuuu !

Abah:
Sudahhh ! diammmmm !

Anak:
Alah dulu abah tak mau diam apsal hu hu hu , eh,eh abah kena liwat ! abah kena liwat !

Cucu:
Eh, eh ! atok kena liwat ! eh, eh atok kena liwat ! syiok ke tok ?









5 orang berkata:

Anonymous said...

nanti kalau anak kau kena liwat esok kau diam je lah sebab kau ada maruah!!! pas tu kalau bini kau kena rogol kau diam juga takut anak kau tanya knpa mak kena rogol ayah?...ayah tak rogol mak ke....sampai mak mintak org lain rogol...kau tak kan report punya sebab kau banyak maruah kan???

loya nya tekak aku said...

lubang jubor tu kan tersepit,yg dia pi tonggeng buat apa,kan dia tu muda kenapa dia tak lawan,bukan nya anwar bawak org ramai2ikat dia,lepas tu bukak kan seluau dia, kemudian sapukan minyak pelincir kat jubor dia biau senang le kepala bana tumasuk dlm lubang jubor dia...tu pun kalu dia kemut kuat2 jubur dia tu tentu takkan pkepala bana tu boleh....entah lah kalu dia dah biasa di juburi...dah rasa nikmat dgn di juburi...tu yg dia nak selalu tu....ahh ahh ahh sedap nya tu ..nak nak nak kena jubor lagi...maghi le jubor kan aku ni....nak nak pulak dah lama tak kena kepala bana.....

Anonymous said...

yg menjadi masalahnye jubo die x kene korek,pastue jaja merata2 jubo kene korek,ape ker banggang jantan sial itu...klu jubo die mmg kene korek pn aku rasa sbb dia mmg kaki jubo dari sek smpai la ker U,pastue dia buat tuduhan kt org lain yg dia kata org tue kaki jubo,dgn org mcm dia ker ape???sebuah cerita yg x logik n x msuk akal langsung,dgn bukti yg xde,dah kene cek kt spital,spital kate xde tnde2 dia kene jubo,cuma org2 n makhluk2 yg bangang jer mempercayai cerita lawak nie...

adoiiiii pastue nk tunjuk alim plak,org kenal ko nie saiful kt U,X PAYAH KO NK KENCINGGGG LAAAA...

luis lourenço said...

thanks for your visiting.

Alam.maya said...

7 keturanan pun malu lagi..

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.