Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

KERANA PAS UMNO SELAMAT ?

Salam

Dalam debat penyatuan bangsa melayu relevan lagi ke atau tidak nampaknya dua wakil UMNO begitu konfiden dengan perjuangan UMNO akan tetapi mereka sebenarnya tidak faham bahawa kerana adanya PAS maka UMNO selamat dalam memperjuangan melayu islam dan isu ini dinyatakan sendiri oleh Dr Asri ketika mana beliau berjumpa dengan Pak Lah di London yang mana Pak Lah berkata PAS tak boleh tak ada jika tidak UMNO hancur !

Nampaknya semua orang UMNO belum nampak atau buat-buat tidak faham bahawa perjuangan mereka sudah tidak bererti lagi, orang UMNO seolah-olah hendak membungkus bangkai gajah yang tidak mungkin dapat dihilangkan baunya, lantas mereka beria-ia hendakkan PAS menyertai UMNO dan meminta PAS dibubarkan sahaja hanya kerana hendak menyembuhkan UMNO tetapi PAS tidak mahu sebab UMNO bersikap bongkak dan bodoh sombong

Dua parti melayu yang besar ini jika kita fikirkan baik-baik yang mana satu diantara keduanya mesti dibubarkan ? Jika PAS bubar maka itu satu yang tersangat mustahil, sebaliknya jika UMNO yang di bubarkan maka itu suatu yang menesabah kerana UMNO sudah pertengahan nazaknya lagipun tidak mungkin PAS hendak menggadaikan akidahnya kemudian mereka menjerumuskan diri mereka kelubuk kehinaan ? Lagipun Tuhan tidak reda begitu mengikut hukumNya
PAS sudah tidak lagi mahu  bersama-sama dengan UMNO, pintu rundingan sudah ditutup rapat demikian kenyataan naib Presiden PAS Dato Mahfuz Omar, so, so  apa akan jadi UMNO selepas ini ? Adakah mereka akan terus mati beransur-ansur seperti orang yang kena santau ?


1 orang berkata:

**Mari** said...

Obrigado pela visita.
Mary
M.artes

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.