Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

NAJIB TAK PAYAH MOHON MAAF .....

Salam

NAJIB TIADA SEBAB MOHON MAAF DENGAN YUSUF QARDAWI KERANA ITU SEMUANYA MAKLUM

Orang-orang berfahaman sekular, orang-orang yang berfahaman Nasionalis, kapitalis, Fudalis Kominism dan apa-apa ism memang tidak pernah merasa aman dengan golongan islam jadi apa yang hendak dihairankan, memang kedua-dua fahaman ini memang bermusuh, tuggu sajalah bila akan terjadi pertempuran dan pembunuhan akan berlaku kepada mereka sama ada mereka dibunuh ataupun terbunuh

Orang-orang yang mengucapkan kalimah syahadah dengan orang-orang yang menghayati syahadah tidak pernah berbaik sangka diantara mereka kerana ada yang bersifat islam tulin dan bersifat munafik, adakah kedua kumpulan ini satu aliran ? Jika tidak sealiran maka apa tunggu lagi kasi habislah semuanya, nak tunggu apa ? Nak tunggu hingga dayus ? Jangan buang masa kerana masa itu mas, sebab itu Tuhan bagitahu sesungguhnya demi masa manusia itu didalam kerugian

Manusia jenis melayu ni sudah lama cool, sudah lama dihamba abdikan, sudah lama di tipu daya oleh para pemimpin Perikatan dan Barisan Nasional dahulu dan terkini, cuma masa saja yang belum di izinkan oleh Allah, jika kita dengar cakap para pimpinan UMNO,MCA dan GERAKAN orang melayu tentu suka akan tetapi orang islam masih mengurut dada, bersabar sampai mampus

Ada pula orang akan berkata " Tak baik perang saudara ? Dalam islam tiada istilah saudara jika fahaman diantara satu dengan lainnya berbeza, islam itu islam kafir itu kafir, tiada selepas islam itu bangsa atau kaum

2 orang berkata:

Anonymous said...

ha..ha..ha...
pak udang kara...
cermin muka tu dulu...
mesti tak ada rasa malu kan???
mcm udang jgak...
gah ngan sepitnya...
nampak sotong ja pun berundur ke belakang...
hipokrit...

tak payah 'display' posting aku ni, sbb org yg mcm udang mmg tak berani pun terima hakikat yg benar...
ha.ha.ha...

drag said...

anon 5.55pm

ha.. ha..ha hang ni laa contoh ahli umno (melayu) dayus. dah laa komen tak letak nama.. lepas tu menyalak tak guna otak.

sibuk sangat dok gah dengan melayu.. pemimpin melayu dan pasai kepuanan melayu!!

bukak mata luas-luas laaa.. melayu bodoh dah dijajah oleh pemimpin melayu sendiri.. pemimpin melayu dah bersekongkol dgn amerika, zionis dan sekutunya.

draconian@gmail.com

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.