Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

GERAKAN HAPUS SULTAN ?


7 orang berkata:

Anonymous said...

Besok ada cuti mari balik kampong jumpa mak bapak. Kita cerita kat mak bapak adik beradik ipar duai sepupu sepapat sedara mara pasal kebumi orang pakai baju koperat warna hijau dan merah hati ada lambang telor tembelang pasal apa? Pasal nak masuk pesbok buat tarik penyokong politik. Kat kampong kalau kebumi orang mati pakai singlet pagoda sbb dalam lobang kubor becak habis baju koperat kena lumpur. Tapi tak apa sbb kalau tak pakai baju koperat lambang telor nanti malaikat tak tau pulak korang ahli parti telor surga. Jadi pakai baju politik koperat baru no keahlian disahtaragkan sebagai laluan highway ke sutga. Jadi kuburkan orang pun kena ada baju koperat sbb kuborkan orang pun niat sahaja aku kubor sipolan di kampong uganda ini kerana politikkk"kk.

Jadi sambil balik kampong, duduk sembang ruang tamu, meja makan, kedai kopi, surau, kedai basikal, jemputan kawin, majlis tahlil kita pun labun kat kawan2 pasal projek2 dedak hj dol, projek balak durian king biawak, projek mengerjakan duit cikgu, projek highway tak ada highway, projek kutipan tin sardin cap ayam din, projek saham cilok, projek toyol berjanggut tabung wasabi, projek jirat cina wal takfiri, projek algermany fil wal cagu dan projek ketum taukeh pil kudani bolehlah disebarluaskan mengikut keperluan semasa. Kitab2 pesbok, kitab prog google bolehlah diberi sebagai rujukan catatan,abid, lopcit dan sebagainya mengikut keutamaan. Gambar2 dan wayang youtube hendaknya disebarkan seluas2nya dan kendatipun kalau boleh buka dengan layar besar di kedai makan tomyam sebagai hiburan dan selingan. Gambar cagu, gambar ilmiah rci pengakuan ayahanda te tang anak bawak ajaran sesat, buluh runcing di depankan sekali dgn amanat dan gantungan potret ayatola syiah seiran oleh Parti Amalan Syiah Seiran.

Ahlan wasahlan.

Anonymous said...

Apa ni pagi2 dah layan filem hindustan. Tumbuk tak kena pun bunyi dum dam dus das pus pas. Ah boring betul tengok macam lebai tumbuk angin tak kena tapi boleh tegolek dog masuk laut jadi tukun sotong2 lepak kat pinggir laut marang perapu marang kepunden. Hero pulak macam hebat lompat dsyum dsyum macam lobai bersilat tumbuk angin tiba2 tergolek dog bergolek2 macam unta dan keldai sampai masuk laut. Tak dan nak selamatkN diri sbb pelampong bocor angin keluar bunyi passss pissssd pussssd tengelam terus hero hindustani wal dol wal cagu'ni masuk laut tiga kali tenggelam timbol jadi tukun tempat ikan belukang bermain taik yg timbul di pesisir pantai marang perapu marang kepunden. Alaaaa okan belukang kalau goreng dengan sotong kering saiz xxl warna putih orang tua pun ok jugak lagi sedap kalau campur tepung dedak cap 9jota. Nau taik dlm perot ikang sembilang jadi wangi dengan campuran dedak tiga rasa dan stim masak halia. Ceh sotong pun sotonglah janji pakai serban kat kepala dan otak telah dikeluarkan untuk buat teori amanat dan pesta ayatola Parti Amalan Syiah Seiran. Hidup ayatola 3 kali.

IrWrWs said...

Kalau macam ni punya pelan nak hapuskan raja2 memang jenis tak tau malu dan tak sayangkan bangsa... patutlah TGLGE lantik kamu jadi penasihat agama dia.. org macam inilah yg mudah nak diperbaruakan.. harap mamat rasa cerdik ni dapat dihukum berat sesuai dgn kebaruaannya...

Anonymous said...

Ulamak apakah yg berebut duit jualan tanah sekangkang kera?

IrWrWs said...

Sekangkang kera je? Ingatkan 1000 hektar macam bg kat sekolah cina tuh..

IrWrWs said...

http://www.harakahdaily.net/index.php/berita/15-tanah-air/3325-implikasi-dan-unjuran-daripada-himpunan-ph-14-okt

5689 said...

zzzzz2018.8.15
nike presto femme
jordans
oakley sunglasses
louboutin shoes
coach outlet
nike shoes for women
golden goose
kate spade outlet online
canada goose outlet
ugg boots

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.