Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

AKU ANAK WATAN ...

Salam,

Aku anak watan ! aku tau le ! negeri aku ! bukan macam negeri kamu ! negeri aku kaya ! Tuhan jadikan dari Perak ! ini ! bumi yang tempat kaki aku pijaaaaaak sekarang ! sudah menjadi rebutan, cissss ! siapa gerangan yang mahu merebutnyeeee ? lu mau rebut ka ? Cisss ! langkah kepala hotak aku duluu , he he he

Aku anak watan ! teman tau teman tengah merapu la ni, kome jangan nak perli aku, aku bukan lahir dari pulo macam deme tu ! negeri teman nih aman sentosa macam Pulau cendana ! penduduknya ramai ! Di Parit, di Lumut, di dinding, di kuala, semuanya penuh sesak dengan orang-orang berbagai kaum tinggal

Aku anak watan ! Haaa! di Telukpun ada orang tinggal, haaa! Teluk bukan sebarang Teluk, ia Tuhan jadikan dari Intan ! hu hu hu, Hah ! aku bukan tak tau ada orang nak jadi raja kat watan aku ! Hissss ! ate Cobe le kolo hangpa beranik ? Ha orang Sabahpun ada kat sini, Itu aku tak kesah, yang aku kesah aku memang tak kesah, sebab kesah ni memang jadi kesah beso Yob oi ! mike jangan jadi cerdik tak dapat nak ikut, bodoh jangan tak dapat di ajoooo!

Aku anak watan ! watan yang macam surat khabao watan tu le ! Eh ! apa aku merapu nih ? Eh ? mana ada aku merapu ! ini kesah bebeno Yob oi ! Ini negeri teman yang pokok dah tak mau subo ! sebab ako pokok dah tak mau makan perak, alahai kurus kering la pokok aku nih, Eh aku mana ada pokok ? Eh apa yang aku tuleh ni haa ! ha ! kedengaran suara ! Coool Pak Karamu ! Hah ! coool ? Cool kepala otak engko, hampeh !

Aku anak watan ! negeri aku oghangnye baik-baik, ada klas, ada nama, ada pangkat, ada harta, ada ? Eh ada apa ye, ha ! sampai gajahpun dipe bagi Kampung, pendek kata Perak nih memang tak macam negeri lain, Hah ! panjang kata ? Hah ! panjang kata macam batang berjuntai ! negeri seberang jambatan ! Heee ! Batang berjuntai ! kalo kamu tak berjunte tak boleh ke ? mentang-mentang mike berjunte, mike sanggup londehkan seluwo ye, ate cuba try londeh kat kuale kolo engko berani ? Teman suroh mail kamus potong baru engko tau hi hi hi

Aku anak watan ! aku tak mau jadi syaitan ! Kolo aku jadi syaitan aku sumpah negeri Perak ni jadi besi scrap metal, hah ? Besi scrap Metal ? Scrap metal tu macam black metal ke ? Laaa ! apa aku merapu nih ? uweeeeK aku nak loye pepagi nih ! aku nak berak la pulak nanti aku merapu lagi......
free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.