Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

MANIK URAI MESTI DI TAWAN !

Salam,

Timbalan Perdana Menteri Malaysia berkata Manik Urai mesti di tawan ! tak ada jalan lain bagi UMNO untuk memulihkan imejnya di dalam negara melainkan menawan Manik Urai ! Ini bererti jika Manik Urai masih lagi kekal di tangan pembangkang bererti nasib UMNO akan terus tersungkur dan berakhirnya nafas parti itu

Pak Karamu rasa Timbalan Perdana Menteri itu tak sepatutnya berkata begitu kerana kenyataannya seolah-olah maruah UMNO hanya berakhir di Manik Urai, alahai ! jangan la kata begitu sedih Pak Karamu mendengar kata-kata itu dan demikian juga rakyat kat Manik Urai tu, kalau kenyataan inipun UMNO kalah juga maka alamat badan berbuang di perantauan ! Kalau dah demikian panggil la Pak Najib kat sana, awat duduk kat KL je, tolong la sikit !

UMNO jangan bimbang ! kalau nak bangkit kembali laksanakan saja dasar islam supaya kita dapat bersatu, awat degil sangat UMNO nih !


3 orang berkata:

Perihatim said...

Dulu ada TPM kata, kita sesama Islam mesti baik berbaik, berkerjasama. Lagi katanya UMNO mendokong Islam. TETAPI yang anehnya dah tahu Kelantan ialah di bawah sebuah kerajaan yang memperjuangkan Islam. Majoriti Rakyatnya sendiri yang telah memilih dan memberi mandat, kenapa pula UMNO nak rampas? Kan dah mengaku UMNO juga berprinsipkan Islam! Sepatutnya tak perlulah nak rampas-merampas. Jika pentadbirannya berlandaskan Islam sepatutnya kita (yang mengaku Islam) sama-samalah memberikan sokongan. Bukannya nak rampas & ditawan!!!
Pelik bin ajaib sungguh orang Islam macam ni.
Dah lah tu TPM & the gang, jangan cakap ikut sedap mulut saja, rakyat kini dah celik!!! Dulu-dulu boleh lah...dah basi!

~PakKaramu~ said...

Salam,

Agaknya islam ninannas kufur ninallah !

Anonymous said...

UMNO dah tak relevan lagi...dah 50 tahun kena kencing...kalau ade lagi yg x sedar,memang la tahap otak tahap loji IWK...hahaha

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.