Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

WOW ! WOW ! MANIK URAI ! TAK PERCAYALAH !

Salam,

SUASANA DI MANIK URAI, PAK KARAMU TAK PERCAYALAH !

Suasana di Manik Urai ketika belasan ribu himpunan manusia yang mengiringi calon PAS di sana Pak Karamu langsung sukar untuk di percayai, di sana kelihatan kepala merah Polis FRU, itu biasa, seolah-olah ada rusuhan di sana, ada lengkaran dawai berduri di sana macam nak kandang kebun jangan di langgar babi, itu biasalah di Malaysia, ada bendera PAS tinggi di udara separas sebuah kapal terbang, macam tak percaya je

Lagi apa ? Lagi ada himpunan yang di katakan 10,000 penyokong PAS akan bersama calon, ish ! itu bukan 10,000 tapi belasan ribu ! kan polis dah kata jangan ramai-ramai, lagi ? Huh ! ada sekumpulan gendang India lagi,teret teeeet ! teret teeet ! huh ramainya mereka ni ! ni apa hal ramai sangat india nih ! apa lagi ? wawww ! dengan tak di sangka-sangka bendera DAP yang begitu banyak ! Eh ! kata marah sama PAS tapi datang pulak ! hari-hari TV3 dan utusan meloya buat liputan seolah-olah PAS DAP sudah berpecah tub,tub bersatu pulak kat Manik Urai ! Ish ! ini yang BN marah sangat nih !

Lagi ? semalam ramai barang-barang sampai kat manik urai berlori-lori barang untuk di taburkan kat rakyat di Manik Urai kata Muhiden Yasin untuk kenangan ! huh ! baik sungguh BN dengan rakyat, mereka kata ini bukan apa la ! ini tanda prihatin, bukan pasal pilihanraya ! cuma bagi pada kebetulan pilihan raya je ! he aaah ! tabur benda tu bukan apa hanya untuk kenang-kenangan je ! ha yang peliknya tak nampak bendera PKR ini yang pelik nih ! ok besok sambung lagi !

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.