Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

TERKINI UMNO TERJERAT LAGI ?

Salam,

TERJERAT LAGI UMNO DI PERMATANG PASIR, TEMBELANG PECAH LAGI !

Apa sudah jadi di Permatang Pasir ! nampaknya menteri berbohong, berbohong, berbohong ! mari kita lihat ketentuan islam " BENAR ADALAH AMANAH, BOHONG ADALAH KHIANAT" Inilah gara-gara hendak menutup bau tembelang yang amat busuk yang ada pada diri calon UMNO di Permatang Pasir, pada mulanya di nafikan bahawa akhlak calon itu busuk, lepas tu di tuduh pula orang yang lain melakukannya semata-mata nak bersihkan nama calon, kemudian apa ?

Ya bener ! Rakan kongsi Rohaizat yang di tuduh oleh Pak Menteri sebagai yang punya angkara akan mendedahkan perkara ini dan sekali gus untuk menafikannya, siapa orang nya ? Ha Orangnya ialah Sdr Yusri Ishak, nah sekarang apa UMNO nak buat ? nasi sudah jadi bubur ! So nak tuduh siapa lagi ? So Khairy apa nak kata ? Zahid anak hamidi apa nak kata ? Muhiiden apa nak kata ? wanita UMNO dan Putri apa pula nak nafikan ?

Mengapa orang UMNO ni suka sangat buat khianat ? Kata Pak Muhiiden UMNO tak boleh bohong dan tak boleh buat salah, nah sekarang nafikanlah ! So penduduk Permatang Pasir nak kata apa ? nak sokong jugakah parti yang berbohong ? Ingat hangpa akan berpuasa pada esok hari ! lagi satu Tok Mufti nak kata apa-apakah ?

1 orang berkata:

BUJANG SUSAH said...

hambik la hang punya obat UMNGOK... !!!!

Salam ziarah dari sahabat Pak Karamu.. selamat menyambut ramadhan al-mubarak.. semoga sentiasa diberi keberkatan sentiasa.. insyaAllah. wassalam.

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.