Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Bagan Pinang denasty Isa Samad

Salam

JIKA ORANG UMNO LAIN MAHU BERTANDING BUAT MASA AKAN DATANG MAKA ISA SAMAD PERLU DITUMBANGKAN OLEH UNDI UMNO SENDIRI

Sekarang UMNO dan PAS sudah di istiharkan bertanding di DUN Bagan Pinang bagi memenagi hati rakyat di sana,PAS telah di wakili Zulkifli Omar dengan dasar perjuangannya iaitu islam sebagaimana yang di tuntut oleh Allah, semwntara UMNO yang telah di wakili oleh Isa Samad dengan dasar semangat kebangsaan yang perjuangannya di iktiraf oleh bangsa melayu akan tetapi di tolak oleh islam kerana nabi tak akui umatnya

Yang mana satu yang menjadi pilihan orang islam di antara dua calon ini ? Pak Karamu yakin orang Bagan Pinang akan mengundi calon PAS dan orang Bagan Pinang wajib kalahkan Isa Samad dan orang UMNO wajib undi PAS jika tidak maka Bagan Pinang akan menjadi denasty Isa Samad dan keluarganya untuk selama-lamanya, nanti jika Isa Samad menang maka akan datang Bagan Pinang akan di wakili pula anak Isa Samad, orang lain tak ada peluang sampai bila-bila

Orang lain bukan tidak ada angan-angan nak jadi calon akan tetapi mereka tak ada wang nak sogok rakyat untuk mengundi mereka, Isa Samad memang banyak wang sebab dia semasa jadi MB dan wakil rakyat dia banyak buat duit melalui politik, sebab itu jika nak cari duit maka kena masuk politik UMNO dan kena rebut jadi calon

Andainya ISA Saman kali ni kalah maka rakyat tahu bahawa dia sudah tidak di kehendaki rakyat lagi dan orang lain terpaksa menggantikannya akan tetapi jika dia tetap menang sekalipun menang tipis maka percayalah PRU 13 nanti dia ataupun anaknya pula akan bertanding di sana, orang lain melepas juga

6 orang berkata:

ilya krykn said...

Tak mengapa lah kalau Isa nak mewujudkan Dinastinye di NS. Nik Aziz pun dah lama buat dinasti lapuknye di Kelantan. Baru boleh kite tangok dinasti yang mana lebih baik.
Buat masa ni, Nik Aziz dah hampir2 dapat menyamai dinasti Firaun. Die dah boleh mengeluarkan fatwa2 songsang.
Kita tengoklah apa Isan boleh buat pulak.
Baru adil kan?

mosabit said...

agaknya antara fatwa TG Nik Aziz ialah....najib boleh bunuh altantuya,,,isa samat bukan rasuah cuma tolong member bagi duit kocek.......rosmah boleh cium salman khan....bunuh teoh oleh sprm dapay pahala....polis bunuh kugan akan masuk syurga.....ali rostampoi boleh terus jadi km melaker kerana dia dermawan umno......

Stone525i said...

Assalamualaikum Pak Karamu, apa khabar? Boleh nak join Pak, tapi blog saya tak sehebat tak glamer mcm blog Pak .. hehe

Chan said...

Assalamu'alaikum Atuk ooh Atuk...

~PakKaramu~ said...

Salam, Terima kasih atas kunjungan kalian

Kepadastone

Mari kita dedahkan setiap penyelewengan, kerana kerja itu adalah dakwah, menelanjangkan yang batil itu wajib supaya jangan ada yang terperangkap

Ingat ! kita bukan nak jaga tepi kain orang tapi nak jaga maruah orang lain supaya jangan terperangkap dengan perangkap kerja syaitan

Anonymous said...

bagan pinang penentu masa hadapan UMNO...samada berkubur atau terus hidup...lingkup N9 klau isa jd MB smula.

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.