Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Terkini dan Gempar .....

Salam

Di Bagan Datok Perak tempat kampung halaman Menteri Pertahanan Dato' Zahid anak Hamidi bergitu ramai tentera berulak alik dengan membawa trak laju sampil membunyikan siren, sebelum ini perkara ini tidak pernah berlaku, apakah mereka ini akan ke Port Dickson sebagai pengundi hantu di Bagan Pinang ? Apakah di Bagan Datok akan ada lanun menyerang ataupun Indonesia akan menyerang Malaysia ?

Kita ragu dengan aktiviti tentera di Bagan Datok ini, dan ada di antara mereka yang membeli alat pancing, Apakah mereka ini akan keluar beramai-ramai memancing di Bagan Datok ? Singamaraja mengharapkan PR akan menyiasat perkara ini

10 orang berkata:

Anonymous said...

Dia nak tubuh askar wataniah kat Bagan Datuk. Lepas tu bolih buat projek kem tentera.
Kan dulu dia dah cakap satu kawasan parlimen satu kem, mudah la dapat undi pos,

Anonymous said...

senang2 cakap dgn dia lepas ni, semua undi adalah undi pos, ha ha ha.. biarkan 1malaysia undi pos.

Anonymous said...

lay out blog macam orang alim tapi penuh iblis dihati, berprasangka dan bernanah jiwanya...

nama pak karamu, harap jangan karam dah la...

adibeta said...

Tuan,
1.Enta tau ka diorang nak kemana..
2.tak usa la tangkap maut tuduh...
kalau betul ok, kalau salah...sahla anda juga 'melacurkan'kebenaran...
3.berfikirla kesannya...

CARLOS SOUSA said...

Salam. Membalas kunjungan Anda. Sayap Adalah dengan Anda.

Fatura said...

PAS BANGANG,

Sekiranya 30 juzuk al-quran belum difahami dan al-quran sekadar menjadi hiasan dirumah, usah2 lah menempelak org. Kelak nanti Allah menempelak ko nanti.. camna jadinya??????

Sementara hayat dikandung badan, luangkan masa utk mempelajari al-quran dan hadis berserta terjemahan dan tafsiran sekali.

Sabda nabi, ingat 5 perkara sebelum dtg 5 perkara...

wassalam

Fatura said...

adibeta,

Sekiranya betul... xkan sekadar ok ajer... Apakah yg salah perlu ditelan ajer. Seumpama dayus laa gamaknya..

Sebagai rakyat yg bermaruah...apakah rasa2nya tindakan sepatut diambil?

Tolong jawab sikit? terima kasih

Anonymous said...

JOM SEMUA PENYOKONG PAKATAN RAKYAT, KITA KE BAGAN PINANG !!!

~PakKaramu~ said...

Salam,

Apabila orang pasik memerintah negara maka hendaklah kamu teliti, itu amaran Allah terhadap orang ramai terhdap orang pasik

Saya hanya mengingatkan atas perbuatan orang pasik, saya bukan saja-saja buat untuk meraih sokongan, tak perlupun tapi saya tahu siapa Zahid kerana duduk satu kampung, hangpa orang luar apa tahu ?

~PakKaramu~ said...

Terima kasih atas kunjungan kalian semua, dalam komen tentulah ada pro dan kontra tapi saya bercakap apa yang benar di samping ingat mengingat

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.