Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Terkini BN Menang Besar

Salam

Tetiba saja BN Menang besar majority tidak rasmi 5331 Undi tidak termasuk undi POS, Tahniah UMNO PAS kalah teruk

4 orang berkata:

Anonymous said...

Jadi sekarang udah terserlah, PAS tidak diterima oleh majoriti Melayu, tapi kalau kawasan ada undi Cina yang makan babi, maka PAS lah pilihan, KAFIR UNTUK PAS !!!!

Unknown said...

ni la masalah org melayu N9, melaka ngan johor...terang2 depan mata, dah tau dah BN tu dah terlalu korup, provoke sket jer, trus melenting tak tentu pasal, marah la konon, lalu pangkah la BN! 1 2 thn lepas pilihanraya mula la ngeluh sana, ngeluh sini, tak puas hati sana sini...bila ada peluang mcmni bukan nak guna akal fikiran tp lebih suka ikut nafsu amarah...aku pun kadang2 dah menyampah ngan org melayu msia ni...especially yg jenis tak reti nak guna akal pikiran, main accept jer apa pemimpin BN ni cakap, bukan nyer nak kaji selidik ke apa, main ikut jer...bukannya susah nak jadi YB kay melaka, jojor ngan N9 ni, janji ada duit, tabur sket, dah ada nama leh la jd YB, kroni sana sini , rasuah sana sini ...sampai bila la nak maju negara yg bernama malaysia ni...

~PakKaramu~ said...

Ya Saya setuju PAS sudah tak di terima melayu, yang terima PAS hanya islam sebab itu islam dan melayu tak boleh bersatu hingga hari kiamat, PRU 13 nanti apabila PR memerintah melayu asobiah hendaklah di asingkan kerana di sana ada banyak penyakit takut terkena virus

Unknown said...


شركة تنظيف بالمدينة المنورة شركة تنظيف بالمدينة المنورة
شركة مكافحة حشرات بالمدينة المنورة شركة مكافحة حشرات بالمدينة المنورة
ارخص شركة نقل عفش بالمدينة المنورة ارخص شركة نقل عفش بالمدينة المنورة
شركة تنظيف منازل بالخبر شركة تنظيف منازل بالخبر
وايت شفط مجارى بالدمام وايت شفط مجارى بالدمام
شركة جلى رخام بالرياض شركة جلى رخام بالرياض

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.