Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

ADUN Behrang Berang Dato Asri

Salam

ADUN BEHRANG (JAMALUDDIN) BERANG DENGAN KEMYATAAN DATO' ASRI KERANA KHIAMATI MANDAT RAKYAT

Adun Behrang yang meninggalkan PKR (PR) merasakan kenyatan Dr Asri yang menyatakan ADUN yang melompat sebagai pengkhianat rakyat sebagai tidak tahu mengapa dia meninggalkan PKR (PR). Jamaluddin yang menjelaskan dia meninggalkan parti kerana dieksplotasi oleh DAP antara sebab dia meninggalkan PKR

Jamaluddin yang mengharapkan Dato' Asri berjumpa dengannya jika mahu tahu sebab dia melompat keluar parti juga mengatakan sekarang dia pula mengeksplotasi Zambry. Pak Karamu rasa kenyataan Jamaluddin ini tidak menesabah kerana mengapa dia tidak mengeksplotasi DAP setelah dia dieksplotasi oleh DAP tapi Zambry yang dieksplotasinya, ini tentu ada udang di sebalik batu

Apa yang Jamaluddin kena faham sekarang ialah apabila dia tinggalkan PR kemudian dia jumpa Perdana Menteri, kemudian terjadinya tumbang kerajaan PR di negeri Perak adalah kerana dia dan kawan-kawannya yang punya angkara, adakah perbuatan ini bukan mengkhianati mandat rakyat ? Dalam islam ada menyebut " BENAR ADALAH AMANAH, BOHONG ADALAH KHIANAT"

Yang patut kamu fikir ialah : KAMU TELAH MENUMBANGKAN SEBUAH NEGERI YANG RAKYAT BERIKAN AMANAH, BUKAN TUMBANG BEHRANG YANG MENYEBABKAN KAMU MENJADI BERANG !

1 orang berkata:

dino.yp@gmail.com said...

kalau tak silap tok guru yang ngajar lompat parti ni Anwar Ibrahim. napa dia boleh lepas ?

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.