Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

ADA SEBAB KELUAR DAP ?

Salam

TENTULAH ADA SEBAB LOMPAT ! SEMUA POKET PUNYA DALAM ADA CERITA !


Perdana menteri berkata ADUN DAP  Malim Nawar ada sebab keluar DAP ! Sebab apa ? Pengundi di Malim Nawar ramai yang terdiri bangsa cina, Cina sudah tidak suka sama DAP ? Cina di Malim Nawar suruh benggali tu keluar DAP ? Atau ada sebab lain ? Najib kata ada sebab, tentulah dia tahu sebab ! kan,kan ,kan ?

Sebab dia di suruh oleh pengundi keluar DAP supaya dapat peruntukan rancangan untuk cina  Malim Nawar dan Kampar ? Jika sebab ini rasanya mustahil sebab cina Kampar bukannya sengkek sangat sebab dah lama DAP bertapak di situ ! Mungkin ramai yang tidak percaya kerana  cina Kampar hendakkan bantuan, andainya mereka laparkan bantuan maka ADUN yang lompat tu kenalah bawa pengundi cina keluar parti bersama masuk BN/MCA ataupun GERAKAN

Mereka kaum cina sudah tentu tidak mahu masuk bebas sebab tidak ada apa-apa untung melainkan mereka masuk parti BN/UMNO baru dapat untung rancangan ATAU kaum cina berlakon ATAU benggali tu ada dapat apa-apa yang di hajatinya, ini semua kenalah tanya BN/UMNO sebab benggali tu tentu melompat apabila ada jaminan dari BN/UMNO jika tidak perlu apa dia lompat ?
free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.