Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

PESTA KELANTAN DI SAMBUT OLEH RIBUT KENCANG !

Salam

AKHIRNYA PESTA KELANTAN DI BATALKAN OLEH ALLAH !

WAHAI UMNO ! TAKUTLAH KAMU TERHADAP DO'A ORANG YANG KAMU ZALIMI !

Pesta di Kelantan yang di anjurkan oleh UMNO telah di sambut oleh ribut kencang dan hujan lebat, itulah senjata orang-orang yang mukmin terhadap UMNO yang menzalimi orang-orang PAS di Kelantan, pesta yang  pada mulanya di jangkan Tuan Guru Nik Aziz berucap telah di ubah kepada tidak membenarkan Tuan Guru berucap di pesta tersebut membuatkan Tuan Guru enggan beserta ke majlis tersebut dan timbalan sultanpun enggan hadir sama untuk perasmian

Ratusan ribu ringgit telah di belanjakan untuk tujuan pesta Kelantan di harapkan dapat menarik pengundi Kelantan untuk menyokong UMNO kembali namun pada dalam tadi Tuhan tidak membenarkannya kerana UMNO ternyata mempermainkan janji dengan menteri besar Kelantan dan juga raja, kemah perniagaan berterbangan, red karpet sudah menjadi lonyai oleh hujan lebat, sebelum ini mulut celupar UMNO mengatakan "mana makbul do'a dan sembahyang hajat yang penuh satu stadium ! tak ada apa-apapun !

Nah sekarang orang UMNO sudah nampak kemurkaan Tuhan ? Tok Pa dan pimpinan UMNO Kelantan nak tipu PAS Kelantan dan PAS di tempat yang lain ? silakannnnn ! 


0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.