Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

ANAK MUDA BERKUMPUL DIDALAM PAS.

 SUASANA POLITIK YANG MENCENGKAM OTAK AHLI POLITIK DI DALAM NEGARA MALAYSIA. MAKA MEREKA RUNSING DENGAN PENDAFTARAN PENGUNDI ANAK MUDA YANG MALAS MENDAFTAR.

DIKATAKAN ANAK MUDA MELAYU PALING RAMAI TIDAK MAHU MENDAFTAR SEBAGAI PENGUNDI KERANA MAINAN POLITIK NEGARA YANG DIKATAKAN HAMPEH, BAIK BN ATAU P.H

SELAIN ANAK MUDA TIDAK MINAT TENTANG POLITIK. MAKA YANG PALING RESAH IALAH BN DAN PAKATAN HARAPAN, TAPI PAS RILEX JE, SEBAB RAMAI ANAK MUDA BERLONGGOK DIDALAM PAS.

TAKBIIIIIIIR !!!

ANAK MUDA DAH TAK NAK BN. DEMIKIAN JUGA ANAK MUDA DAH TAK NAK PADA P.HARAPAN.

MENGIKUT MEREKA DALAM BN ADA NAJIB, DAN DALAM P.HARAPAN ADA DAP DAN PAN. WOW !!! JAHATKAH MEREKA ?

ANAK MUDA KATA DALAM BN BANYAK SANGAT RASUAH DAN KRONI BUAT DUIT DAN TAK DE PENDIRIAN !

DALAM PAKATAN HARAPAN TAKUT NANTI ADA PESTA ARAK, NANTI BANGSA JADI TUNGGANG LANGGANG MSUK LONGKANG ! SEBAB TU KAMI BERKUMPUL DIDALAM PAS !!!

TAKBIIIIIR !!!

 

 

-Pak Karamu-

 

 

Pas berjaya buktikan ‘kekuatan’ sebenar



AddThis Sharing Buttons


Pas

(Ubah saiz teks)


KOTA BHARU - Langkah Pas mengumpulkan lebih 200,000 ahli dan penyokong dalam perhimpunan Fastaqim 2.0 merupakan satu signal kepada Pakatan Harapan akan kekuatan sebenar parti itu dalam menghadapi cabaran yang ditujukan kepada parti itu selama ini.

Pensyarah Kanan, Fakulti Komunikasi dan Pengajian Media, Universiti Teknologi Mara (UiTM), Suhaimee Sahar berkata, apa yang pasti, ‘gendang perang sudah dipalu’, semua parti sedang mengumpul kekuatan dalam pelbagai bentuk, sama ada menguasai ruang awam dan juga ruang media terutamanya media sosial.

“Setiap langkah dan tindakan yang diambil sedang di perhati oleh pengundi. Namun persoalan yang sama masih lagi berbangkit sama ada pengundi pada PRU14 akan bereksperimen dan menguji undi mereka dalam memilih wakil dan parti yang tepat untuk terus kekal di dalam politik Malaysia.

“Eksperimen pada kali ini akan menguji sama ada pengundi benar-benar mampu menilai sumbangan sebenar parti politik yang selama ini cuba menguasai minda dan tingkah laku mereka, sama ada secara sedar dan tidak sedar.

“Kemampuan sebenar pengundi adalah bertindak secara bijak dalam mengukur keseimbangan pengundian agar setiap undi yang diberikan akan memberikan nilai sebenar pemilihan mereka,” katanya.
 Isyarat Pas kepada pihak lawan

Menurutnya, persaingan di antara Pas dan Umno dalam menguasai politik tanah air sudah wujud sekian lama, namun beberapa perubahan yang berlaku menyaksikan sedikit kelembutan terhasil daripada beberapa peristiwa yang berlaku di antara kedua parti ini.

Malah pemerhati politik ini juga memberitahu, politik permusuhan dan kebencian yang selama ini menyelubungi dua parti ini perlu dihentikan sama sekali agar wadah perjuangan baru boleh dibawa secara harmonis di antara dua pihak.

“Pengundi inginkan satu perhubungan yang harmonis di mana politik kebertanggungjawaban dan penghormatan diantara kedua pihak perlu dimantapkan dalam memberikan satu harapan baru kepada pengundi terutamanya generasi muda Melayu.

“Keinginan dalam melihat satu perhubungan positif sering menjadi doa utama pengundi dan masyarakat Islam di negara ini. Mungkin pengundi sudah mulai letih dan muak melihat mesej dan tindakan yang sama sering kali diulang oleh aktor-aktor politik sedangkan keresahan utama pengundi adalah memastikan kedinamikan politik dan ekonomi Malaysia boleh diuruskan dan diteruskan melalui langkah-langkah transformasi oleh kedua belah pihak.

“Ini semua tidak akan berlaku walaupun parti politik sama ada Umno atau Pas berjaya menghimpunkan kekuatan tetapi ia tidak boleh diterjemahkan dalam bentuk peningkatan undi dan juga penguasaan politik. 

Di sini aspek eksperimen PRU14 akan digunakan oleh pengundi sama ada mereka berani melakukan uji kaji politik mereka dalam melihat satu fenomena politik baru selepas PRU14 yang akan mengorbankan beberapa manfaat yang mereka telah peroleh selama ini.

"Sudah pasti uji kaji yang gagal akan memberikan kesan kepada semua pihak. Ini yang akan merumitkan keadaan politik di Malaysia di mana kita sedang rasai selama 10 tahun ini,” katanya.

147 orang berkata:

Anonymous said...

Pas hanya boleh berjaya tumbangkan PH sekiranya parti ini bergabung dgn umno dan BN. Jika bersendirian, Pas akan kecundang. Ini hakikat yang tidak dapat dinafikan oleh sesiapa.

Anonymous said...

200K untuk 2 hari dgn pengangkutan bas percuma tidak menunjukkan apa2 peningkatan. Lebih2 lagi bila yg dtg ramai kanak2 dan pemuda belum layak mengundi. Ahli PCM juga tidak mungkin mengundi pas Dan ahli pas pula tidak mungkin mengundi calon kafirun PCM.

Ahli pas perlu menghargai dan mengundi kafir harbi PCM jika ingin dapat undi elakkan hilang Wang pertaruhan..

Anonymous said...

Dulu di Kuala selangor dan Kuala kangsar pun mcm tu jugak ramai datang dengar ceramah pas. Bila undi dapat nombor corot. No corot tu tak berapa baik until hadidol

IrWrWs said...

Sakit hati ke pas dapat kumpul 200 juta ehhh 200 ribu? 200 juta tu yg lesap nak buat terowong tapi sampai sekarang terowong tak dimulakan lagi.. apek klepet betul..

Anonymous said...

SELAIN ANAK MUDA TIDAK BERMINAT TENTANG POLITIK. MAKA YANG PALNG RESAH IALAH BN DAN PAKATAN HARAPAN, TAPI PAS RELEX JE, SEBAB RAMAI ANAK MUDA BERLONGGOK DALAM PAS. TAKBUUURRR TAKBUUURRR TAKBUUURRR TAKBUUURRR TAKBUUURRR TAKBUUURRR TAKBUUURRR

Anonymous said...

Tahniah pas kerana berjaya kumpulkan anak muda dlm pertandingan mancing dan pameran moto besar. Kalau jemput tuan haji awie menyanyi diselang seli dgn dangdut rasanya boleh cecah 1juta pengunjung. Semoga hilang rindu anak muda pantai timur yg kemaruk laparkan hiburan. T.kasih pas kerana memahami jiwa anak muda. Takbir!!!

Anonymous said...

Ya setuju umno dan pas bergabung. Barulah ada checks n balance, sekor curi duit, lagi sekor tolong sucikan. Membangun bersama ulamak dan kleptokrat. Takbir!

Anonymous said...

UMNO, PAS, IKATAN - GAGASAN SEJAHTERA = U-PIGS

IrWrWs said...

Baguslah rupanya ada jugak org kafir yg nak sokong perjuangan islam pas..sebelum ni aku sangka yg tinggal cuma org kafir HARBI yg sokong pesta arak! Syukran..

IrWrWs said...

Yg penting indirectly kau dah mengaku memang cecah 200K .. syukran

Anonymous said...

Syukran pas sokong kafir harbi PCM. Takbir

IrWrWs said...

Sokong pesta arak barulah kafir harbi.. lebai pangkor 2 1000 hektar tak ajor lah tu..

Anonymous said...

Terowong tu Kita buat utk hadi guna masuk dlm sana

IrWrWs said...

PAN DA + Pigs = PANDAPigs

Anonymous said...

Mana ada 200K. Fitnah tu. Jumlah yg masuk pas 90juta

IrWrWs said...

Ada pun pan ngaku memang terbang 200 juta sebelum projek terowong bermula.. dapat juga aku sekolahkan kau ..

IrWrWs said...

Mat klepet dah bg bukti pd kau ke? Tunjuklah tunjuklah.. ke kau pun dah kena klepet dgn dia ? Keh keh..

Anonymous said...

Untung yg menang pancing ikang dpt ribu2.

Yg kalah lebur 40 hinggit.
Cam lebur 40 hinggit beli no

Anonymous said...

Duit potongan cikgu yik kena kelepet sapa derr?
Geng 1Kote ker?

Anonymous said...

Bukan 200 juta. 90 juta je

Anonymous said...

Kita buat terowong 200 juta mau kasi hadi angkut 90 juta simpan dalam may bisnes kosmetik

Anonymous said...

200K campur 1 Kote

Anonymous said...

200juta tu tokong klepet buat kolam renang ker?

Anonymous said...

Kenapa tokong tu bapok, tader kote ker yg ko dok ratib kat cni? patut pun dok gila nak anjurkan pesta Gay dan Arak...

IrWrWs said...

"Syyyyyy jgn bising sangat nanti dap dengar!", sergah pan..

Anonymous said...

pinjam ratib piji jap---> "Bodoh, bodoh, bodoh, dan terlalu bodoh nya macai maya pakatoon"...huhuhuhu

Anonymous said...

Kalu tgk muka tokong dan piji ada iras2 mcm bapok gitu...tp bijak klepet duit rakyat dan duit derma...keh keh keh

Anonymous said...

blog ni blog but dosa

IrWrWs said...

Geng 1 china-doll.. simpati buat kak jijah..

Anonymous said...

Takde la. Mana ada dosa, ni la cara pas kukuhkan syiar islam disamping promosi pertandingan memancing dan pameran moto besar. Apasal? Kau cemburu ke?

IrWrWs said...

Terkejut mak! Ingatkan promosi pesta arak macam depa! Sorri bro..

Anonymous said...

Yer. Buat kolam renang bagi hadi berenang tangkap sotong

Anonymous said...

Tar kotey
Tarkotey2

Anonymous said...

Pakatoon tar 1Kote

Anonymous said...

Derma balu ngan anak yatim dia klepet. Saham dia klepet.

Anonymous said...

Klu nak minum senyap2 bole ajak kafir harbi PCM gi uganda. Minum arak makan khinzir di kedai tulis jawi...situ lobai Uganda tak bantah

Anonymous said...

Pas tak boleh pergi kalu tak join umno. Pcm ok sbb dah ada tali Allah. Ahli pas kenalah undi kapir harbi pcm. Kalau tak undi pcm boleh masuk syurga tak?

Anonymous said...

Betul ke ada ahli pemuda pas cakap pcm kafir harbi tu nak martabatkan syiar Islam? Jadi wajib sokong kafir harbi PCM la ye?

Anonymous said...

Macam2....
Kapir pesta arak dia bantah. Org Islam kelepet duit potongan gaji cikgu yik utk simpan tabung haji, dia buat pekak badakkk je

Anonymous said...

Drp 20K yg datang festakom tu, berapa ramai yg dah tahu saham kohilal abah dia dah hangus kena kelepet?

Anonymous said...

TV cakap 30K dan ramai budak2 Kecik datang nak ambik t-shirt free naik bas free. Drp 30K tu, berapa ramai yg tahu duit potongan gaji cikgu yik sudah kena tibai?

Anonymous said...

Pertandingan pancing ikan bayar 40 ringgit. Kalau nasib baik ikan besar makan dpt hadiah ribu2. Kalau nasib tak baik ikan take makan, duit 40 hangus.

Sama tak mcm beli no ekor 40 ringgit? Kalu nasib baik boleh menang ribu2. Kalau nasib tak baik, no tak kena, duit 40 ringgit hangus. Yang untung orang yg menang...

Anonymous said...

Pertandingan memancing bergantung sebahagian besarnya kpd NASIB... Nasib baik ada untonggg, nasib tak baik manyak lugiiii maa

Anonymous said...

Haji buat pertandingan pancing dpt duit guna bayar pilihan raya.

Magnum jual no ekor pun utk buat baik bagi derma anak yatim.

Dua2 pun tujuan baik. Tapi dua2 kena kinceng

Anonymous said...

kalau mufti yg kata pertandingan mmancing tu judi mungkin aku cayer...tp puak PAN barua DAPigs yg menyokong pesta arak dan Gay yg jatuhkan hukum was2 aku...huhuhu

Anonymous said...

Join umno la baru kompiden menang. Kalu menang presiden PCM kapir harbi makan khinzir boleh jadi pm

Anonymous said...

Kalau pas, pigs dan PCM menang, boleh tak kadir jadi pm dan presiden PCM jadi tpm? Hadi boleh jadi penasihat sbb sesuai dgn dia

Anonymous said...

Kalau kafir harbi PCM nak masuk calon di kerusi pas kelantan, ahli2 pas akan beri sokongan 100 peratus

Anonymous said...

Kalu kerusi yg PCM menang melebihi PAS dan dpt perkenan Agong...boleh jer, tp PCM kan dah tunduk patuh pada PAS, maknanya PCM di kontrol oleh PAS bkn mcm PAN yg kolar dipasang di tengkuk manakala tali ditarik oleh dap (pinjam ayat An Anon)

Anonymous said...

Kalau ditakdirkan PCM kafir harbi menang 40 kerusi di dun kelantan dan pas menang 10 kerusi, boleh tak PCM kafir harbi menuntut jawatan MB kelantan??

Anonymous said...

Kalau pcm menang majorities kerusi kelantan, boleh tak serah mb Kat PCM? Mesti boleh sbb majorities kan

Anonymous said...

Apa hukum ahli pas undi calon kafir harbi PCM? Boleh masuk syurga tak?

Anonymous said...

kami akan sokong PCM kapir zimmi kalau pimpinan arahkan berbanding DAP kapir harbi...tak puas minum arak dlm pub, nak buat pulak pesta arak dan tutuh pungkoq secara terbuka...biyol betol

Anonymous said...

Tp mcm biasa la, apa2 keputusan tokong, PAN/PKR/PPBM akan walak...walaupun utk pesta Arak dan Gay...

Anonymous said...

Ahli kafir harbi PCM akan undi calon pas pasir mas. Ahli pas nak undi calon kafir harbi PCM kota bharu tak? Undi ye?

Anonymous said...

Ahli pas akan undi calon cina PCM yg makan khinzir dan minum arak tak? Eh.. undi ye? Bagus2

Anonymous said...

Kalau ahli pas undi kafir PCM, nanti menang pcm boleh sokong hudud tak? Sokong kot?

Anonymous said...

Kalau pcm menang besar di Trengganu, PCM boleh tuntut jawatan menteri besar kot?

Anonymous said...

Pru14, pas nak bagi pgs berapa kerusi? Pas nak bagi Pcm berapa kerusi Kat kelantan? 40 kerusi boleh tak?

Anonymous said...

Pas patutnya join umno, pgs, PCM, mic, Gerakan Dan MCA. Barulah kuat dan boleh kalahkan pan dan dapigs

Anonymous said...

Lain kali jangan buat pertandingan, buat beriadah smbil menyumbang untuk pengurusan parti.

Anonymous said...

Kalau pas join umno dan PCM, najib boleh jadi pm, Hadi tpm1 dan PCM jadi tpm2. Pan dan dapigs boleh terjun laut jadi tukun. Ramai orang sokong pas join umno dan pcm

Anonymous said...

Kalau macam ni barulah hudud dapat dilaksanakan. PCM pun sudah pegang tali Allah kan wan?

Anonymous said...

Kalau umno join pas dan pcm, maka syiar Islam akan dapat dimartabatkan di negara kita. Yang penting kuat berusaha Dan bekerjasama. Ahli pas mestilah menyokong umno dan pcm. Jgn pentingkan diri sendiri kalau nak tengok hudud berjaya.

Anonymous said...

UMNO + PAS + PCM = ISLAM GEMILANG TERBILANG

Anonymous said...

Demi tali Allah, pas, umno, gagasan dan pcm wajar bersatu. Takbirr

Anonymous said...

Kalau pas, umno, gagasan, pcm, mca, mic dan gerakan bersatu dlm BN, pakatoon Haprak boleh tutup buku dan terjun laut. Kih2

Anonymous said...

Sudah tentu boleh sbb majoriti. Tapi PCM akan kena kencin jer kot?

Anonymous said...

Aku rasa pas cuma nak undi drp pcm. Tapi ahli pas blm tentu nak bg undi kat pcm

Anonymous said...

Sokonggggggggggg kot

Anonymous said...

Kalu kerjasama pas - PCM boleh kekal selama 2 tahun selepas pru14, aku akan keluar umno masuk pcm

Anonymous said...

Sokonggggggggggg
Harap tghh dapat terima cadangan ini demi hudud

Anonymous said...

Nak ke UMNOBN dgn PAS ni? Apa kata akak wan? Usahakanlah, nnt MCA, GERAKAN,MIC dan parti2 kat sabahsarawak mesti suka.

Anonymous said...

Umno dan pas tak ada cara lain. Join sama mesti tambah kuat.

Anonymous said...

Pemimpin tertinggi pas jangan ego sangat. Kalau nak parti menang dan terus panjang umur, marilah kita bersatu dalam bn. Hanya bn boleh selamatkan pas drp jadi mangsa pakatoon haprak. Jom..join the club. Pru dah makin dekat dah ni. Buang ego. Buang tabiat buruk tu. Umno sentiasa terbuka menjadi sahabat

Anonymous said...

Saya ahli pas kawasan serdang menyokong penuh cadangan ini. Kita boleh rampas selangor dan tubuhkan kerajaan selangor bersama umno. Pkr ph dah tak boleh pakai

Anonymous said...

Mudah2an lepas ni pas boleh anjurkan pertandingan mancing peringkat antarabangsa pulak. Cer bayangkan tin milo beredar kalau ada pertandingan peringkat antarabangsa, fuh! Senang2 jer boleh kutip 10juta. Kalau buat seminggu boleh kutip 70juta. Yg 90juta najib kasi tu boleh simpan tepi. Eh! Jap... 90juta tu ada lagi atau dah habis?

Anonymous said...

Bahaya ni! Belum apa2 PCM dah kena serang. Alaa.. apa susah suruh la hadi tulis surat terbuka, petik la nas quran sikit cerita pasal tahaluf siyasi. Copy paste jer surat masa dia halalkan DAP dulu tuu. Selesai masalah. Hadi kan pakar cari nas dan dalil yg sesuai dgn kehendak hawa nafsu dia. InsyaAllah walaunta2 akan angguk2 sokong mcm burung unta.

Anonymous said...

Ikan Kat laut tu bukan tghh punyer. Kenapa kena bayar 40 ringgit bila nak pancing? Kalu x dpt ikan duit lesap oiii

Anonymous said...

Tapi hadi kena mintak maaf dulu baru boleh bersama umno. Dulu dia buat amanat sesat kononnya kalau mati berlawan dgn umno boleh syahid. Apa!? Hadi ingat org umno dah lupa ke? Hadi ingat org umno ni kafir harbi ke? Ajaran syiah mana hadi ikut? Hadi! Pegi meninggal lah

Anonymous said...

Saya ahli pas pun terkejut. Dah bg 30 sorg x cukupkah? Org rumah pun dah bising

Anonymous said...

Hahaha belum boleh gabung lagi. Parti2 tu belum diislamkan lagi oleh hadi. Lepas sunat baru boleh gabung.

Anonymous said...

Setuju! Membangun bersama balak!

Anonymous said...

Penat tunggu ikang makang tapi tak makang2. Malangnya duit yurang habis terbang.

Anonymous said...

Ana bayar 2 joran 80 tapi ana balik bawa sekor gelama saiz 2 jari. Lain kali tobat lahom ler

Anonymous said...

Ana masuk sbb nak menang 7000 untuk bela kereta ana rosak. Tapi duit sayur bini ana 80 ringgit pulak terbang. Malang

Anonymous said...

Ada tu sebelah ana pakai 3 jorang, satu habuk pung tak makang...Datang dari setiu pula tu

Anonymous said...

Dia orang ambik kesempatang ambik pitih orang. Ramai yg datang sumpah seranah. Natang beto

Anonymous said...

Natang ambik wang yurang pancin ikang belukang....

Anonymous said...

1 joran 40
2 joran 80
3 joran 120
4 joran 160

Kaya lebai2 kutip bayarang

Anonymous said...

Nampak wang yurang dalang balang hati lebai2 dup dap dup dap dup dap.... Meleleh air lior serigala jadiang.

Anonymous said...

Pesta kutip duit ahli.

Anonymous said...

Kelepet duit orang. Ikan kat laut tu bukan hj Hadi punya. Tu ikan Allah punya

IrWrWs said...

Saya amat bersetuju dgn komen ini spt di atas.. tahniah bro..

Kami akan sokong PCM kapir zimmi kalau pimpinan arahkan berbanding DAP kapir harbi...tak puas minum arak dlm pub, nak buat pulak pesta arak dan tutuh pungkoq secara terbuka...biyol betol

IrWrWs said...

Marilah kita ini yg sama2 islam dan yg mengaku islam berpegang kpd tali Allah.. selagi ada kafir zimmi menghormati agama kita sebagai contoh pcm maka kita santunilah mereka dgn baik..

Harapnya janganlah sesiapa di sini termasuk dlm golongan yg punyai kolar di tengkuk lalu talinya ditarik oleh dap kafir harbi..

Ky darsa said...

KAMI SEKELUARGA TAK LUPA MENGUCAPKAN PUJI SYUKUR KEPADA ALLAH S,W,T
dan terima kasih banyak kepada AKI atas nomor yang AKI
beri 4 angka [3103] alhamdulillah ternyata itu benar2 tembus .
dan alhamdulillah sekarang saya bisa melunasi semua utan2 saya yang
ada sama tetangga.dan juga BANK BRI dan bukan hanya itu KI. insya
allah saya akan coba untuk membuka usaha sendiri demi mencukupi
kebutuhan keluarga saya sehari-hari itu semua berkat bantuan AKI..
sekali lagi makasih banyak ya AKI… bagi saudara yang suka PASANG NOMOR
yang ingin merubah nasib seperti saya silahkan hubungi KI JAYA,,di no (((085-321-606-847)))
insya allah anda bisa seperti saya…menang NOMOR 590 JUTA ,
PESUGIHAN DANA GAIB
DAN PESUGIHAN TUYUL

Lone ranger pomen said...

Eh, johor buat tak Kecoh pun. Ooo Lupe, dia org suruh senyap2 kan. Pak karam, senyap ke kecoh ke haram jugak. Ko mamber punya Pasal Ko OK ke kan. Ape punya ulamak la Ko ni karam.

Anonymous said...

Johor buat secara tertutup, bkn pesta mcm yg DAP nak buat kat KL dan Sgor tu la, biyol. Kalu dlm PUB lantak korang la nak tunggang sampai tertonggeng, sapa pun tak kecoh wahai kapir harbi DAP dan penjilat kapir harbi PAN/PKR/PPBM...

Anonymous said...

Eh kenapa tokong tak nak buat pesta arak tu di penang jer...tokong yg anjur, tokong apply lesen, tokong yg approve, tokong yg minum...kan senang keh keh keh

Anonymous said...

Anon 8.51..InshaAllah pimpinan PAS tak terliur pun dgn habuan dunia mcm duit kutipan fastaqim tu, tak mcm pimpinan PH, dah la rembat rasuah juta2, klepet duit kajian terowong ratus juta, judi forex berpuluh billion, terliur lg dgn bini org sampai boleh projek aiskrim dlm jamban, dan ada yg sampai tersedak bulu poen lg...keh keh keh

IrWrWs said...

Kalau sekadar nak minum macam kafir zimmi pcm ok jer.. janganlah jadi macam kafir harbi yg nak promote pesta arak tu..

IrWrWs said...

Utk pengetahuan, dap dah pun approved pesta arak di penang.. macam biasa pan diam seribu barua.. hanya berani dalam hati jer.. macam pan ni ke kita nak harapkan utk memimpin umat islam melayu di negara kita?

IrWrWs said...

Baru aku tahu kafir harbi dap punya klepet.. apek klepet harga 200 juta tapi sebenarnya harga 110 juta sahaja..

Lepas tu apek klepet nak bagi pas 90 juta tapi sampai sekarang pun tak tahu ke mana pegi 90 juta tu..

Dua kali apek tu klepet!!

IrWrWs said...

Dah nak mancing bayar lah.. kalau nak free macamana penganjur nak sediakan tempat dan joran sebanyak 200k tu jika semua mereka nak free?

IrWrWs said...

"Ala kan skarang dap dah tahu kita tentang pesta arak tu DALAM HATI", rungut pan..

IrWrWs said...

Utk pengetahuan barua, pas halalkan dap dulu (kafir zimmi) sebab dia setuju pas perjuangkan islam secara bersendiri.. tapi kini terbukti dap menentang walaupun bukan utk org islam, maka kini dap dah jadi kafir harbi! Simple..

IrWrWs said...

Betul tu asalkan kedua2nya berpegang kpd tali Allah bukan macm parti ngaku islam lain yg berpegang kpd tali dap!

IrWrWs said...

Kesian kpd dap yg tak sunat2 lagi.. patutlah tak sokong RUU 355..

IrWrWs said...

Bersama terowong pun ok..

IrWrWs said...

Setuju..

IrWrWs said...

Setuju

IrWrWs said...

Dah tanya lebai pangkor 2 belum?

IrWrWs said...

Buat masa ni pcm masih kafir zimmi tak spt dap yg masih dianggap pan kafir zimmi oleh pan walaupun sebenarnya dah jadi kafir harbi..

IrWrWs said...

Kalau pcm lawan dap kita undi pangkah pcm..

IrWrWs said...

Takkan pas nak kencing pcm yg zimmi macam pan yg dikencing oleh si harbi?

IrWrWs said...

Harap gitu lah

IrWrWs said...

Aku yakin jika pcm zimmi bertanding kami akan mengundi mereka berbanding dap harbi..

IrWrWs said...

Jika hanya tiga pilihan yg ada iaitu zimmi mca, zimmi pcm dan harbi dap, kami pangkah zimmi pcm!

IrWrWs said...

Harap gitu lah

Anonymous said...

Puak sekuler libral seiya sekata umno tolak hudud pakatan hampeh pesta arak luar bermusuh tapi seakidah nak bunuh pas. Anuar musa kata umno satu dna puak pakatan hampeh serang pas ug dngan umno tapi itu semua rancangan umno dan pakatan hampeh ditaja tun m

IrWrWs said...

Syurga belum tentu.. tapi kalau sokong pesta arak mati tak sempat taubat macam konfirm jer tak masuk syurga..

Anonymous said...

Umno dng pakatan hampeh seakidah sama2 luluskan pesta arak

IrWrWs said...

Kalau calon pcm tu islam yg beriman dan bertakwa dan juga tidak menentang pesta arak HANYA DALAM HATI why not..

IrWrWs said...

Pembetulan jangan nak samakan pcm dgn dap..mana sama zimmi dgn harbi.. keh keh

IrWrWs said...

Sape yg nak join umno? Fitnah ler tew.. keh keh

Anonymous said...

Siber trup kafir meroyan buat lawak

IrWrWs said...

Kalau menang alhamdulillah kita akan pastikan yg islam berpegang kpd tali Allah dan yg non muslim patuh kpd kita.. patuh di sini bukannya bermaksud menentang pesta arak secara DALAM HATI!

Anonymous said...

Pan kan pencacai dap pesta arak tak haram bagi pan

IrWrWs said...

Fitnah ler tew.. org masih sayang pd TGHH.. alhamdulilah..

IrWrWs said...

Nak rugi apanya kalau menentang pesta secara terang2an bukannya DALAM HATI!

IrWrWs said...

Begitulah hala hidup pan kini segala2nya dikaitkan dgn judi .. inilah hasilnya jika diternak oleh harbi..

Anonymous said...

Puak pakatan hampeh berpecah dua satu sokong tun m satu tak sokong akhirnya berpecah umno jugak menang najib jatuh mukris menang csntik tak mainan tun m

IrWrWs said...

Ni mesti dah kena klepet dgn TV dan juga tukang klepet di salor..

Anonymous said...

Soalan dari siber kafir

IrWrWs said...

Eh ada ke salahlaku macam rapiji kena saman dan kena bayar saman tu?

IrWrWs said...

MAknanya pan memang setuju lah kapir nak pesta arak.. nauzubillah.. ttg gaji cikgu tu dah lama setel.. lain kali bacalah harakah.. ni lah akibat diternak oleh harbi..

IrWrWs said...

Ada ke pan pernah isyrihar nak berpegang kpd tali Allah (selain tali dap)?

IrWrWs said...

Ada ke bukti salahlaku macam piji kena saman dan kena bayar tu?

IrWrWs said...

Pakat2 tgk china doll.. betul punya olang woo bukan parung..

IrWrWs said...

"Eh dah ada ke kolam renang ke? Janganlah fitnah lge yg beli banglo murah tanpa kolam renang tu.. sebab tu murah", rungut pan..

IrWrWs said...

200 juta lesap mana weh?

IrWrWs said...

Setuju

IrWrWs said...

Setuju..

Unknown said...

zzzzz2018.7.7
tods shoes
nfl jerseys
pandora
canada goose uk
pandora charms outlet
ugg boots clearance
ray ban eyeglasses
coach outlet
oakley sunglasses
red bottom shoes

Unknown said...

mon avis ici Loewe Dolabuy utiliser ce lien Fendi Dolabuy un article KO réplique louis vuitton répliques de sacs

whereth said...

i1l18y9j71 z8a30g2f84 s5e40o7x23 a0o61i3y05 o4h86c1d55 f6z13z6q42

nesmeighp said...

k6c13q5q42 s6v66m1h23 r1g96d9o77 m3s14s8o84 b8e20n3v96 e0j84e4a24

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.