Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

HEBATNYA POLITIK MAHADHIR !

22 TAHUN JADI PM UMNO DAN MALAYSIA, HARI INI

MAHADHIR KATA UMNO SUDAH DIPANDANG JIJIK !

FUHHHH ! HINANYA UMNO !

MACAM NAJIS DITEPI JALAN ? 

SEMENTARA ITU:

 ZAHID TERUS JALANKAN TUGAS UMNO

Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi
Zahid Hamidi

KUALA LUMPUR - Presiden Umno Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi berkata beliau akan meneruskan tugas-tugasnya sebagai pemimpin parti selepas pertikaian pendapat mengenai kedudukannya berikutan kes mahkamah yang dihadapi diselesaikan bersama barisan kepimpinan parti hari ini.

Katanya perbezaan pendapat dalam kepimpinan Umno termasuk gesaan sayap Pemuda supaya beliau berehat untuk sementara waktu bagi memberi tumpuan kepada kes mahkamah, telah diselesaikan secara baik.

ISU ICERD UMNO DAN PAS MENJELAJAH SELURUH NEGERI

  'Umno dan Pas akan menjalinkan kerjasama dengan mengadakan program'.

"Umno pusat akan ambil alih program utama menentang ICERD, kita  mulakan dengan Umno Pasir Salak, saya sendiri sepentas dengan Presiden Pas (Datuk Seri Abdul Hadi Awang) (dalam program berkenaan).," katanya.

Katanya, program itu akan diadakan pada 17 November ini di Pasir Salak.

Dalam pada itu, Umno pusat akan meminta Pemuda Umno untuk bekerjasama dengan Pemuda Pas bagi menjelajah ke seluruh negeri bagi membantah ICERD.

-Pak Karamu-

Tun M jelaskan kenapa Umno perlu bubar

AddThis Sharing Buttons
Tun M jelaskan kenapa Umno perlu bubar
Dr Mahathir Mohamad
(Ubah saiz teks) 
SHAH ALAM - Pengerusi Bersatu, Tun Dr Mahathir Mohamad hari ini menjelaskan berhubung dakwaan beliau meminta Presiden Umno, Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi membubarkan Umno dan menyertai parti itu.

Perdana Menteri itu berkata, ia kerana Umno dianggap sudah tiada lagi, cuma sebagai sebuah organisasi yang berdaftar dan tiada prinsip perjuangan.

Dr Mahathir berkata, tiada gunanya Umno dikekalkan sedangkan perjuangan asalnya sudah ditinggalkan

"Apa perlunya ahli-ahli Umno kekal dalam parti yang sudah tinggalkan perjuangannya?

"(Umno kini) utamakan duit, 'cash is king'. Sebab itu Umno yang semacam itu perlu dibubar," katanya menerusi rakaman video dalam laman sosial Facebook Bersatu yang dimuat naik hari ini.
Beliau berkata, jika ahli-ahli Umno berhasrat untuk menyertai parti lain, sifat-sifat negatif itu perlu digugurkan kerana ia menjadi punca kepada kekalahan parti itu pada PRU14 lalu.

"Sifat-sifat yang ada pada mereka yang menyebabkan parti Umno itu yang begitu lama berjuang, dipandang tinggi dahulu, sudah jadi parti yang dipandang jijik oleh seluruh masyarakat di Malaysia.

"Kerana itu, mereka kalah. Dulu Umno tak pernah kalah, ianya kalah kerana sudah menyeleweng disebabkan pemimpin yang utamakan duit dan 'cash is king' daripada perjuangan," katanya.

8 orang berkata:

Anonymous said...

mmg umno dah terkubur. yg kekal unggul sekarang ni parti lebai hadi. boleh la pak lebai hadi jadi ketuaa pembangkang pulak lepas ni. takkan pas nak tunduk dgn umno kot? sedap sangat ke taik umno tu?

Anonymous said...

Jahat betul madey nak kuburkan parti penyangak. Parti pak lebai sila selamatkan parti penyangak cepat. Hanya pemakan taik yg mampu selamatkan tokey taik.

Anonymous said...

Politik madey dan lebai hadi mmg hebat tapi sayang sebab hadi bodo ikut strategi dr.zuhdi yg bodo tu. Hmmm kalau parti lebai hadi bergabung dgn parti penyangak najib sebelum pru14 haritu confirm ph kalah. Pak lebai boleh la jadi tpm.

Unknown said...

ASSALAMU,ALAIKUM NAMA SAYA (IBU NUR) TKW DI MALAYSIA
Maaf sebelumnya jika lewat Tempat ini saya menceritakan kisah hidup saya niat saya hanyalah semata ingin berbagi tapi semua tergantung Anda percaya atau tidak yang jelasnya inilah kenyataan nya...
Syukur alhamdulillah kini saya bisa menghirup udara segar di indonesia karna sudah sekian lama saya ingin pulang ke kampung halaman namun tak bisa karna ada hutang yang harus saya bayar di majikan yaitu 370 juta untuk uang indo namun,saya tidak pusing lagi sebab kemaring saya di berikan Info oleh seseorang yang tidak saya kenal,katanya kalau mengalami kesulitan Ekonomi,Terlilit hutang silahkan minta bantuan sama AKI DARSA di Nomor Telpon (085-333-222-717) di jamin bantuan beliau 100% …
INILAH JENIS PESUGIHAN BANTUAN DARI AKI DARSA
1.PESUGIHAN
2.TOGEL 2D-3D-4D-5D-6D
3.DANAH GHAIB
4.PENGGANDAAN UANG
5.UANG BALIK
6.NIKAH JIN
7.PENGLARIS BISNIS (Jualan,Tokoh,warung)
8.JUAL BELI TUYUL
9.PERLANCAR DALAM BERBAGAI HAL
Jadi saya beranikan diri menghubungi beliau dan menyampaikan semua masalah saya dan alhamdulillah saya bisa di bantu,kini semua hutang saya sama majikan saya di MALAYSIA semua bisa terlunasi dan punya modal untuk pulang kampung,,,,
Jadi buat yang pengen seperti saya silahkan Hubungi AKI DARSA di nomor (085-333-222-717) Anda tidak usah ragu atau hal semacam sebab saya dan yang lainnya sudah membuktikan keampuhan bantuan beliau kini giliran Anda trimahkasi atas bantuan nya aki wassalam

Anonymous said...

Pak karam, syok la ayoh chik. Kalau zahid masuk jel boleh la ayohchik jadi ketua pembangkang nanti, baru la king maker.

Anonymous said...

Madey mmg hebat! Dulu dah 22 thn jadi pm, la ni lagi sekali jadi pm. Hadi pun hebat! Dulu kapirkan umno dgn amanat sesat, la ni berkawan dgn umno yg dia kapirkan dulu. Dulu dia peluk lim kit siang, la ni dia peluk presiden umno. MasyaAllah hebat sungguh ulamak bertaraf dunia ni.

Anonymous said...

Hadi lagi hebat laa dari madey. Tiada tolok banding, dulu hadi pembangkang, la ni masih setia jadi pembangkang walaupun dia bukan ketua pembangkang.

Anonymous said...

Org yg kurang berfikir mmg mngkagumi mahadey,betul dia hebat berfikir,setelah 22 tahun apa hasilnya.jelas mahadey telah merosakkan kpimpinan negara,jelas negara ketandusan pmimpin muda yg berwibawa.sbbtu smp skrg yg jd pmimpin org2 lahir pd pm sebelomnya buknnya dizaman mahadey

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.