Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

ANUAR CABAR PN DI PARLIMEN

 KERAJAAN PERPADUAN AKAN TUMBANG !?

BIAR NEGARA KECOH LAGI

BIAR RAKYAT TAHU SIAPA TIPU

'Mahu selamatkan Melayu? Kembalikan yang disakau kepada orang Melayu'- Anuar
cakap merapu bila depan khalayak, pada hal yang kaki sapu ada dalam poket sendiri !

PN KENA BUKTIKAN SUPAYA RAKYAT TAHU

DULU MUHYIDDIN KATA DAH BAWA NOMBOR
KAT ISTANA NEGARA

KITA NAK DENGAR DAN BUKTI SIAPA TIPU 
DAN SIAPA LEMAH

KASI BONGKAR JIKA BETUL, KASI BOGEL LA
'Kita akan adakan sidang parlimen dalam dua minggu ini; dan sekiranya ada angka, bawa.

“Saya akan berdepan dengan orang yang membawa usul dan kita bertempur di parlimen. Tapi dengan syarat ini episod akhir supaya kita boleh tumpu tadbir negara,” katanya.

Perdana Menteri, Anwar Ibrahim mencabar pemimpin Perikatan Nasional (PN) membawa usul di parlimen bagi membuktikan dakwaan bahawa kerajaan kini goyah dan bakal tumbang

POLITIK BERTAMBAH PANAS

SEBAB ORANG POLITIK SUKA JOLOK-JOLOK
BILA HAMPIR PILIHANRAYA NEGERI NI

Anwar sebenarnya mengigau, takut kedudukan tergugat - Hamzah






10 orang berkata:

Anonymous said...

.Siapa pemilik Zutello Crypto head by Kartel Mafia scamer mata sepet... .!?

https://youtu.be/pHBye2wbpxI

Minta PMx tolon scamer kaum ini.. Bab Jho Low suma kaum ni senyap...

https://newswav.com/article/investment-scam-mho-urges-nfcc-to-coordinate-efforts-reopen-probe-into-frau-A2305_Jb1IHN

Asal mata sepet Lepas bebas.. mangsa scamer banyak kaum Cina..?

https://www.thevibes.com/articles/news/79247/nearly-10000-lose-up-to-rm3bil-in-zuttelo-investment-scam

Bila ramai mangsa kaum Cina maka beribu ribu mangsa terpekik terlolong buat polis report.

https://www.mstar.com.my/lokal/semasa/2022/12/08/awas-pelabur-zuttelo-polis-siasat-kes-tipu-kerugian-lebih-rm80-juta

Kalau Jho Low larikan diri sekor kaum Cina ni tak buat polis report Dan pelik PDRM buat bodoh tak tangkap Jho Low.

https://www.mytruthmedia.com/2022/12/05/zuttelo-money-game/

Usaha untuk bawak Jho Low pulang membongkar kebenaran Link bawah ni hahh

https://fb.watch/kkZwXYIG3v/?mibextid=qC1gEa

Zety dan Taufik Ayman Masih bebas lepas tiada tindakan

Ramai daripada mangsa adalah warga Cina yang lebih tua. Ada yang mengeluarkan wang simpanan mereka daripada Kumpulan Wang Simpanan Pekerja (KWSP)

Ada juga yang meminjam wang daripada peminjam untuk menyertai skim pelaburan palsu yang dikenali sebagai Zuttelo ini.

https://youtu.be/zvEuavkVZN8

Sindiket ini bergerak aktif sejak pelaksanaan Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) dengan majoriti mangsa terdiri daripada masyarakat Cina termasuk warga emas.

"Mangsa ditawarkan skim pelaburan pelbagai pakej termasuk disertakan dengan insurans dengan kadar pulangan dividen yang tinggi iaitu sekitar 17 peratus sebulan," katanya.

Pada mulanya sindiket itu menggunakan nama lain dan menyasarkan mangsa daripada masyarakat Cina namun menghentikan aktivitinya di bawah kendalian itu dan kini menggunakan nama berbeza menyasarkan mangsa Melayu

https://youtu.be/Z0GPtlBeE9Q

Diganggarkan sindiket skim pelaburan dalam talian terbaharu ini dikenali sebagai Zuttelo telah menyebabkan lebih 10,000 mangsa kerugian sekurang-kurangnya RM3 bilion,” katanya sambil menambah kebanyakan mangsa adalah warga China.

https://youtu.be/1XFhxhEWLQE

Sindiket itu telah menutup aktiviti di bawah nama Zuttelo dan menukar namanya kepada Solaris.

“Kami percaya sindiket itu kini menggunakan nama Solaris dan menyasarkan Melayu dan India.

Presiden Malaysia Community Crime Care (MCCC) Tan Sri Musa Hassan berkata polis mesti mengambil tindakan terhadap sindiket itu sendiri serta mengelak mangsa daripada ditipu.

-------

Anonymous said...

Fuck off USD Dollar... Fuck Sing Dollar

Total of 24 countries are interested in accepting and trading with BRICS currency when it launches on the International stage. The group of developing countries is moving to bypass the U.S. dollar to settle global trade. The dollar’s dominance could weaken if the BRICS currency gains prominence, giving Eastern nations more financial power than the United States.

South Africa’s BRICS ambassador Anil Sooklal said that 19 countries have shown their interest to join the alliance, reported Bloomberg. Sooklal confirmed that 13 countries have formally sent applications to join the BRICS alliance. He added that five other countries have informally requested to be a part of the block.

Anonymous said...

(Video) Kalau Jokowi mahu lingkupkan Singapura kenapa kita terhegeh hegeh mahu jadi barua LeeKwanYew@DAP..!? Malaysia bila lagi nak lingkupkan LeeKwanYew@DAP..!?

Dari dulu lagi aku dah kempen lupakan Singapura dekat dan rapatkan hubungan sesama serumpun dengan negara Indonesia.. Negara serumpun Dan sama pegangan kalimah dan akidah..!!

https://youtu.be/rGwUQj8ZSWM

Sepertiga orang kaya di Singapura adalah Dari Indonesia. Dan tak kurang hebat nya Kartel kertel Mafia Mata Sepet Malaysia yang dinaungi oleh pemimpin pemimpin Malaysia dangan membela kroni kroni mata Sepet.

Wang asing paling banyak di Singapura ialah Indonesia Dan wang Kartel mafia Mata Sepet Dan barua barua LeeKwanYew@DAP Dari Malaysia adalah No 6 di Singapura..!!

Saya Ulanggg..!!! No 6 terrrbanyak wang orang Malaysia di Singapura..!!

https://youtu.be/qARRqKkzSZw

Walaupun Perdana Menteri silih berganti tapi Kartel Dan mafia Mata Sepet yang berkiblat pada Singapura masih menguasai dan mencatur politik setiap Perdana Menteri Malaysia termasuk PMX.

https://youtu.be/k3v4imdmCWk

Tidak tekecuali di Indonesia keadaan lebih parah bila mafia mafia migas dann mafia menguasai sumber daya alam jugak berkiblat ke Singapura.

Rakyat Indonesia keturunan Tiongkok sudah berislamisasi dengan nama Indonesia tapi ras hubungan sesama kaum Cina di rantau Asia Tenggara sangat kuat dalam isu ras perkauman..!!

Pemerintah Indonesia sukar menentukan siapa talibarut Dan barua Kartel mafia mereka yang berkiblatkan ke Singapura..!!

https://youtu.be/iAPx8NDiKyM

Import mentah harga murah ke Singapura dan jual semula ke Indonesia dengan berkali lipat harga nya. Beri air mentah 3 sen jual ke Malaysia balik berlipat Kali ganda. Video bawah ni haah

https://youtu.be/MU0W5e4C3Rw

Politik Hipokrasi adalah Kekuatan Nepotisme di Singapura.

Link kat bawah ni haahh sial..! Ada charta dan gambar hubung kait sesama keluarga Lee Kwan Yew.

https://jesscscott.wordpress.com/2015/08/31/siblings/

Orang bodoh saja menyatakan Singapura amalkan meritokrasi... Pada bangsa Melayu dan India warga Singapura fikir fikirkan lah. Politik persepsi yg menghayalkan barua dan walaun di negara ini selama ini.

PRN June 2023 ini adalah masa terbaik melingkupkan saki baki barua barua DAP@ LeeKwanYew secara total.

Lahirkan generasi Melayu baru, bina rangkaian Kartel mafia Melayu dengan visi dan misi yang baru Dan menguasai semua rangkaian ekonomi negara...

Lahirkan generasi Melayu baru, bina rangkaian Kartel mafia Melayu dengan visi dan misi yang baru Dan menguasai semua rangkaian ekonomi negara... Kalau pandai trading kita bina rangkaian traders Kartel mafia Melayu' yang menjanjikan pulangan sangat lumayan

https://youtu.be/o8DAUj49L9M

Nah saksikan link kat bawan ini jadi saksi betapa kronik hipokritnya politik Lee Kwan Yew abang besar DAP itu..!!

https://jesscscott.wordpress.com/tag/family-tree/

Lupakan Singapura tinggalkan Singapura... duri dalam daging bila berbaik dengan Singapura.

Dari dulu lagi aku dah kempen lupakan Singapura dekat dan rapatkan hubungan sesama serumpun dengan negara Indonesia.. Negara serumpun Dan sama peganang kalimah dan akidah..!!

Saya ulanggggg..

https://youtu.be/qARRqKkzSZw

video atas ni (saksikan video atas tu..!!)

Anonymous said...

Get lost Dollar US..!!

Washington semakin gelisah. Malah, sekutu terkuat mereka iaitu rejim Zionis Israel juga ‘cuak’ dengan perkembangan Arab-Iran. Ini tidak dapat disorok malah dinyatakan secara terang-terangan oleh media antarabangsa termasuk Associated Press (AP). Dalam berita bertarikh 11 Mac lalu, AP menjudulkan beritanya seperti berikut, Saudi deal with Iran worries Israel, shakes up Middle East.

Di mata Israel, perkembangan terbaru itu menutup percubaannya mengheret Amerika Syarikat (AS) ke kancah perang nuklear dengan Iran, malah Tel Aviv mungkin berfikir dua kali sebelum menghantar Katsa atau skuad pembunuh Mossad untuk membunuh saintis nuklear Tehran.

Sama juga dengan Washington, perkembangan tersebut turut menyekat sekatan ekonomi AS ke atas Iran serta negara lain di seluruh dunia. Kesannya, tonggak utama negara Uncle Sam itu, iaitu petrodolar kini terancam.

Anonymous said...

Singapura panik projek Malacca Gateway.. Lupakan Singapura..!!

Malacca gateway menyebabkan Singapura dan USA panic semasa Bossku memerintah akan diteruskan oleh Brother Anwar Bin Ibrahim barua DAP@LeeKwanYew atau tidak..!?

https://youtu.be/GKNO-M7htu4

Dibawah barua DAP@LeeKwanYew yang sudah dibakulsampahkan iaitu Tun Mahathir tidak dilaksanakan mengikut arahan tuan barua nya anak Lee Kwan Yew melalui proksi DAP..!!

Anonymous said...

Barua versus Barua...

Kenapa 9 kan bagus kalau kasi 90 lagi.. kikikik

Sembilan tuntutan yang dikemukakan oleh Tun Dr Mahathir Mohamad kepada Datuk Seri Anwar Ibrahim, berdasarkan writ saman saman berjumlah RM150 juta sepertimana dilaporkan oleh Astro AWANI:( Astro milik kroni Tun)

i. Ganti Rugi Am (“General Damages”) disebabkan penghinaan terhadap plaintif daripada kenyataan-kenyataan fitnah defendan tersebut berjumlah RM50 juta.

ii. Sejumlah Ganti Rugi Teladan (“Exemplary Damages”) disebabkan penghinaan terhadap plaintif daripada kenyataan-kenyataan fitnah defendan tersebut sejumlah RM100 juta.

iii. Perintah bahawa defendan dengan serta-merta menarik balik kesemua dan setiap satu kenyataan-kenyataan defendan tersebut.

iv. Perintah bahawa defendan menyebabkan kesemua perkongsian kenyataan- kenyataan tersebut di semua platform media sosial dan/atau media elektronik cetak yang telah tertular tersebut dipadam dengan serta-merta, yang mana telah dikongsi oleh pengguna-pengguna lain di atas kesalahan defendan sendiri.

v. Perintah bahawa defendan hendaklah membuat permohonan maaf secara bertulis kepada anak guam kami tanpa syarat dan secara terbuka termasuk dengan aku janji bahawa defendan tidak akan sama sekali membuat apa-apa kenyataan

vi. Perintah bahawa defendan mengadakan satu sidang media khas sempena permohonan maaf dan aku janji kepada plaintif

vii. Faedah ke atas ganti rugi di atas pada kadar lima peratus setahun dari tarikh writ saman ini difailkan sehingga penyelesaian penuh terhadap defendan;

viii. Kos tindakan ini ditanggung oleh defendan.

ix. Relif-relif lanjutan yang difikirkan suai manfaat oleh Mahkamah Yang Mulia ini.

Selamat bergaduh wahai barua barua LeeKwanYee@DAP... Bergaduh lah sampai mampos..!!

Pada orang Melayu' sekelian meh kita tepok tangan dan ketawa terbahak bahak saksikan semua barua barua DAP@LeeKwanYew bercakaran dan berbunuhan sesama sendiri...

Haah tepokkkk..!!

#haahtepokkk

Anonymous said...

Dsai hebat.

Siapa yang berani rasuah sekarang?

Kes mahkamah terus berjalan.

Dsai hebat

Anonymous said...

(Video) UMNo jangan nak memacam..!!!

'UMNo menumpang kasih sayang DAP@LeeKwanYew",.. kata Mat Hassan..!

"UMNo bukan tuan...macai saje", kata Mat Asan kah kah kah..!!

https://youtu.be/8njcyklsd0I

Kit Siang UMNo kena kuat semola....!!!
Ahlul UMNo skliannn haaah tepokkkkk..!!

Tuan UMNo ialah Lee Kwan Yew di Singapork sanun melalui proksi nya iaitu DAP... Hingat tu..!!

Anonymous said...

Fakta terkini pinjaman cagar KWSP ....

34,643 layak terima pinjaman peribadi RM722 juta bakal miskin tegar selepas buat pinjaman bercagar wang KWSP

Sebanyak 74,392 permohonan diterima di bawah Fasiliti Sokongan Akaun 2 (FSA2) setakat 14 April 2023, dengan 34,643 daripadanya adalah permohonan yang layak dengan jumlah RM722 juta, menurut Kumpulan Wang Simpanan Pekerja (KWSP).

Dari Bank yg pernah Zahid jadi Pengerusi Bank semasa ketua pemoda UMNo dolu dolu...

Pergi campur dengan marhaen, jangan duduk di atas sahaja. Jangan buka puasa di hotel sahaja, sekali sekala buka dengan gelandangan.

Puak-puak kayangan ini hidup senang lenang itu tak merasai apa yang mereka di bawah rasai.

Siapa pernah rasa orang datang rumah pukul 12 tengah malam minta duit sebab esok pagi kena bayar yuran anak?

Siapa pernah rasa orang datang rumah minta pinjam duit untuk beli susu anak?

Sebab tidak faham keluar kata-kata keji. Orang nak jalan kaki pun mereka permainkan. Konon boleh masuk Olimpik dan sebagainya.

4% dikenakan semasa buat pinjaman cagar wang KWSP setelah perjanjian pinjaman dibuat bila wang KWSP buat cagaran... 4% bukan 1% bukan , bukan 2% saya ulangggg 4% bunga bank kenakan..!!

Kalau pinjam 50K bila peminjam tak bole bayar Maka wang KWSP sebanyak 50 ribu itu akan diambil oleh pihak Bank bersama bunga 4% akan dikenakan lagi..

Ketua Pegawai Eksekutif KWSP, Amir Hamzah Azizan berkata KWSP menjangkakan jumlah permohonan FSA2 akan terus meningkat, lebih-lebih lagi setelah Bank Simpanan Nasional (BSN) melancarkan BSN MyRinggit Insan-i pada Sabtu.

Otak menteliti menteri Kewangan PMx cakap tak serupa bikin.. Ini ke menteri Kewangan terbaik Asia...!?

Ada anak-anak yang jarang berjumpa dengan ibu bapa kerana mereka kerja sampai malam. Anak-anak diberi kunci rumah dan terpaksa menguruskan diri sendiri. Makan, mandi, buat homework, ulangkaji dan sebagainya semua buat sendiri

Permohonan 74,392 yang diterima bakal dimiskin kan lagi untuk org Melayu yang dah sedia miskin

Kah..kah.. kah.. Bahana bila otak letak kat jubo..

Saya ulangggg...!!

Anonymous said...

Dsai paling berani lawan penyakau

Walaun mimpi boboi

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.