Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

APA HAK DAP NAK NASIHATKAN PAS ?

 POKOKNYA APABILA KERAJAAN PERPADUAN ITU SENDIRI SUDAH CACAT, 

MAKA INTAI BALIK SEBAB-SEBAB IA MENJADI CACAT !

JANGAN BODOH SOMBONG NAK NASIHATKAN PAS KONON PAS ADA BUAT SILAP

JIKA DAP MINTA PAS DIKENAKAN SYARAT MAKA PAS JUGA PERLU KENAKAN DAP SYARAT, TERUTAMA JANGAN SENTUH TENTANG PASAL 3 PERLEMBAGAAN PERSEKUTUAN

TENTUKAN KERAJAAN PERPADUAN INI BILA BERMULA, JANGAN MAIN SUKA-SUKA SEBUT SAHAJA


PAS KENA BERTEGAS DALAM PERKARA BANGSA DAN AGAMA, SEBAB PERKARA BANGSA DAN AGAMA ADALAH KETETAPAN TUHAN,

KALAU BOLEH KITA PINJAM APA YANG TUHAN SEBUT SEBAGAI PANDUAN DAN CONTOH SERTA TAULADAN:

"Orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepada kamu selagi kamu tidak ikut agama mereka" 




3 orang berkata:

Anonymous said...

Terang lagi bersuluh UMNO hanyalah macai DAP.

UMNo akhirnya berjaya menghadiahkan DAP@LeeKwanYee Dewan Merdeka, Dewan keramat UMNo keramat ini.

Hidup Malaysian Malaysia..! Soal Raja Raja, hak kesamaan agama, hak kesamaan gender, hak murtad bertukar agama, hak setiap bangsa, soal bahasa, soal budaya, azan dan tulisan jawi, perarakan komunis, perarakan LGBT, pengiktirafan UEC, pilihanraya PBT, jual aset tabung haji dan banyak lagi yang di perjuangkan oleh komunis DAP@LeeKwanYew tentu akan berkumandang dan di pertahankan di Dewan Merdeka selepas ini.

Hilang maruah dan akal budi hanya kerana merelakan diri menjadi pelacur politik. Perjuangan demi Agama, Bangsa dan watan tercinta hanya gumam yang laku di jual di depan kuda belang sendiri sementara komunis terus bertapak dan mencengkam menanam uri berduri lebih dalam, kukuh dan pasti terpatri.

Dunia akhir zaman, umat akan mengikut dan menurut musuh Islam itu sehasta demi sehasta, sedikit demi sedikit namun kemudian walau masuk ke dalam lubang biawak sekali pun mereka tetap menurut kepadanya.

Maka PRan June 2023 ini nanti maka kesemua saki Baki barua barua DAP@LeeKwanYew mesti dihapuskan secara total...

Anonymous said...

Umxx dah senyap tentang agama dan bangsa bila dan beristerikan C

Anonymous said...

Barua versus Barua...

Kenapa 9 kan bagus kalau kasi 90 lagi.. kikikik

Sembilan tuntutan yang dikemukakan oleh Tun Dr Mahathir Mohamad kepada Datuk Seri Anwar Ibrahim, berdasarkan writ saman saman berjumlah RM150 juta sepertimana dilaporkan oleh Astro AWANI:( Astro milik kroni Tun)

i. Ganti Rugi Am (“General Damages”) disebabkan penghinaan terhadap plaintif daripada kenyataan-kenyataan fitnah defendan tersebut berjumlah RM50 juta.

ii. Sejumlah Ganti Rugi Teladan (“Exemplary Damages”) disebabkan penghinaan terhadap plaintif daripada kenyataan-kenyataan fitnah defendan tersebut sejumlah RM100 juta.

iii. Perintah bahawa defendan dengan serta-merta menarik balik kesemua dan setiap satu kenyataan-kenyataan defendan tersebut.

iv. Perintah bahawa defendan menyebabkan kesemua perkongsian kenyataan- kenyataan tersebut di semua platform media sosial dan/atau media elektronik cetak yang telah tertular tersebut dipadam dengan serta-merta, yang mana telah dikongsi oleh pengguna-pengguna lain di atas kesalahan defendan sendiri.

v. Perintah bahawa defendan hendaklah membuat permohonan maaf secara bertulis kepada anak guam kami tanpa syarat dan secara terbuka termasuk dengan aku janji bahawa defendan tidak akan sama sekali membuat apa-apa kenyataan

vi. Perintah bahawa defendan mengadakan satu sidang media khas sempena permohonan maaf dan aku janji kepada plaintif

vii. Faedah ke atas ganti rugi di atas pada kadar lima peratus setahun dari tarikh writ saman ini difailkan sehingga penyelesaian penuh terhadap defendan;

viii. Kos tindakan ini ditanggung oleh defendan.

ix. Relif-relif lanjutan yang difikirkan suai manfaat oleh Mahkamah Yang Mulia ini.

Selamat bergaduh wahai barua barua LeeKwanYee@DAP... Bergaduh lah kau sampai mampos..!!

Pada orang Melayu' sekelian meh kita tepok tangan dan ketawa terbahak bahak saksikan semua barua barua DAP@LeeKwanYew bercakaran dan berbunuhan sesama sendiri...

Haah tepokkkk..!!

#haahtepokkk

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.